nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 90
Kar Lastiği Sürat Limiti Hakkında Data
Bütün lastik üreticilerinin yazılı ve sözlü tavsiyelerine karşın, piyasada; araçtaki orijinal lastikten daha düşük ağırlık indeksli ve hız sembollü lastik yararlanma eğilimi vardır Böyle bir başvuru, vasıta el kitapçıklarında da belirtildiği gibi teknik olarak uygun değildir
Sürat sembolü, bir lastiğin önem indeksi ile belirli maksimum yükte yapabileceği maksimum hızı açıklayan bir kodlamadır Sürat sembolleri tablosunda ise harflerin belirttiği en fazla hızlar verilmiştir Sürat kategorisi ise ölçü tanımlaması içinde gösterilen, lastiğin 240 kmsaat üstü hızlarda kullanılabileceğini açıklayan kodlamadır
Orijinal lastik; araç ve lastik üreticisi firmaların ortaklaşa çalışarak, bütün koşullarda, araçtan en iyi performansı aldıkları lastiktir Orijinal lastik; yolda tutunma sağlayarak, aracın tasarım hızına ve yükün hareket halinde araç üzerindeki dağılımına en iyi harmoni sağlayan lastiktir
Kış yada kar lastiklerinin sürat limitleri lastiğin markasına kadar değişmektedir Kış lastiklerinde (M+S) ya da Rainforced lastiklerde sürat sembolleri orijinal lastikten daha düşük olabilir Bu durumda, lastik üstünde kayıtlı en fazla sürat sembollerine uyulmalıdır Yerine Koyma lastik özel müşteri olabilir (Temporary Only), bu durumda da lastik üzerindeki sürat sembolü geçerlidir *
Bütün lastik üreticilerinin yazılı ve sözlü tavsiyelerine karşın, piyasada; araçtaki orijinal lastikten daha düşük ağırlık indeksli ve hız sembollü lastik yararlanma eğilimi vardır Böyle bir başvuru, vasıta el kitapçıklarında da belirtildiği gibi teknik olarak uygun değildir
Sürat sembolü, bir lastiğin önem indeksi ile belirli maksimum yükte yapabileceği maksimum hızı açıklayan bir kodlamadır Sürat sembolleri tablosunda ise harflerin belirttiği en fazla hızlar verilmiştir Sürat kategorisi ise ölçü tanımlaması içinde gösterilen, lastiğin 240 kmsaat üstü hızlarda kullanılabileceğini açıklayan kodlamadır
Orijinal lastik; araç ve lastik üreticisi firmaların ortaklaşa çalışarak, bütün koşullarda, araçtan en iyi performansı aldıkları lastiktir Orijinal lastik; yolda tutunma sağlayarak, aracın tasarım hızına ve yükün hareket halinde araç üzerindeki dağılımına en iyi harmoni sağlayan lastiktir
Kış yada kar lastiklerinin sürat limitleri lastiğin markasına kadar değişmektedir Kış lastiklerinde (M+S) ya da Rainforced lastiklerde sürat sembolleri orijinal lastikten daha düşük olabilir Bu durumda, lastik üstünde kayıtlı en fazla sürat sembollerine uyulmalıdır Yerine Koyma lastik özel müşteri olabilir (Temporary Only), bu durumda da lastik üzerindeki sürat sembolü geçerlidir *