Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Kar Lastiği Nasıl Olmalı

Kar Lastiği Nasıl Olmalı
0
148

nicebayan

FD Üye
Katılım
Ara 24, 2016
Mesajlar
94,678
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
36
Web sitesi
nicebayan.com
F-D Coin
90
Kar Lastiği Nasıl Olmalı özet olarak

Önce Emniyetli olmalı

Sürücülerimiz artık biliyor fakat kış lastikleri birer külfet değildir, bilakis kış aylarında araçlarımızın hayati parçalarından biri olmaktadırlar Keza bizlerin, ayrıca dışarıdaki yayaların, keza araçlarımızın, hem de trafikteki öteki bütün araçların emniyetini karşılayan kayda değer bir parça

Minik lakin çarpıcı bir istatistik bilimi; TÜİKin yayınladığı kaza istatistikleri raporuna tarafından 2010 yılı içerisinde karlı veya buzlu zeminde gerçekleşen ve ölüm veya yaralanma ile sonuçlanmış kaza adedi maalesef 1171 gibi yüksek bir sayı Sadece somut hasarla sonlanan kazalara dair bir istatistikten bahsetmiyoruz bile Kar yağınca asıl haber bültenlerinden peşine düşüp takip ettiğimiz kayan vasıta manzaraları zaten fazla şeyler anlatıyordur


Kar Lastiği Değil, Kış Lastiği

biliniyor ki kış lastiklerine sadece kar yağdığında yok, hava sıcaklığı 7°Cnin altına düştüğü andan itibaren ihtiyaç duymaktayız Ne de olsa aracımızın gaza bastığımızda hareket edip hızlanabilmesinden daha önemlisi frene bastığımızda durabilmesi

Hava sıcaklıkları , 7°Cnin altına düştüğünde, standart lastikte kullanılan karışımlar sertleşerek tutunma özelliklerinin bir kısmını kaybederler bununla birlikte kış lastikleri özel hamuru baştan sona 0°Cnin altındaki hava sıcaklıklarında bile yumuşaklığını ve dayanıklılığını koruyan bir yapıya sahiptir

Tasarruf Edeyim Derken

Kış lastikleri gerçek birer masraf değildirler Zaten pek çok fiyatı yüksek lastikler de değildirler, sadece yaz lastiklerine göre küçük bir fiyat farklılığı laf konusudur Bu da kış şartlarına uygun özel sırt karışımı, lastiğin sırt bölgesinin kalınlığı ve güvenli sürüş için lastiğin yapısında kullanılan ilave malzemelerden kaynaklanmaktadır bununla birlikte önlenen olası can ve mal kaybı, aradaki minik fiyat farkından fazla daha artı tartma arzetmektedir Sonuçta tasarruf edelim derken daha büyük kayıplarla karşılaşmayı kimse açlık etmeyecektir *
 

Similar threads

Kar Lastiği Nasıl Olmalı kısaca Once Emniyetli olmalı Suruculerimiz artık biliyor ki kış lastikleri birer kulfet değildir, bilakis kış aylarında araclarımızın hayati parcalarından biri olmaktadırlar Hem bizlerin, hem dışarıdaki yayaların, hem araclarımızın, hem de trafikteki diğer tum...
Cevaplar
0
Görüntüleme
111
Kış Lastiği Faydaları Hakkında Veri Kış lastiği kullanmanın öyle çok faydası vardır Kış lastiği Kış sezonu başında takıldığında, nemli ve karlı zeminlerde maksimum hareket kabiliyeti sunar Mevsimine tarafından yaz ve kış lastiği kullanmak lastiklerinizin kilometre performansını artırdığı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
119
Kış aylarında sürüş güvenliği için kış lastiği takmak bundan böyle yasalarla da zorunlu ülkü geldi Kış lastikleri özellikle, düşük sıcaklıklarda ıslak, karlı, çamurlu ve kuru zeminlere aktif olarak yanıt vererek bu yol ve hava şartlarında yaz lastiklerine oranla daha yüksek güvenliği garanti...
Cevaplar
0
Görüntüleme
107
Kar lastiği kaç tane olmalıdır Bir fazla insanımız 4 tane yeni kış lastiği edinmek istemiyor Yöneticilik edebileceğini zannediyor Ekstra masraf olarak görüyor Zaten benim dişleri iyi durumda 4 lastiğim var Icabında zincir takarım diyor Yılda 34 kez kar yağacak diye almıyor ve riske giriyor...
Cevaplar
0
Görüntüleme
136
Kar Kış Lastiği Ne Zaman Takılmalı Kış lastikleri tum bir kış sezonu boyunca takılmalı yani hava sıcaklığının duşmeye başladığı andan itibaren yani sonbaharda takılmalı ve yine ilkbaharda cıkartılmalıdır Yaz lastikleri, +7 derecenin altındaki sıcaklıklarda sertleşerek yola tutunmayı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
325
858,475Konular
981,230Mesajlar
29,547Kullanıcılar
sonertSon üye
Üst Alt