nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 90
Kar Lastiği Nasıl Olmalı özet olarak
Önce Emniyetli olmalı
Sürücülerimiz artık biliyor fakat kış lastikleri birer külfet değildir, bilakis kış aylarında araçlarımızın hayati parçalarından biri olmaktadırlar Keza bizlerin, ayrıca dışarıdaki yayaların, keza araçlarımızın, hem de trafikteki öteki bütün araçların emniyetini karşılayan kayda değer bir parça
Minik lakin çarpıcı bir istatistik bilimi; TÜİKin yayınladığı kaza istatistikleri raporuna tarafından 2010 yılı içerisinde karlı veya buzlu zeminde gerçekleşen ve ölüm veya yaralanma ile sonuçlanmış kaza adedi maalesef 1171 gibi yüksek bir sayı Sadece somut hasarla sonlanan kazalara dair bir istatistikten bahsetmiyoruz bile Kar yağınca asıl haber bültenlerinden peşine düşüp takip ettiğimiz kayan vasıta manzaraları zaten fazla şeyler anlatıyordur
Kar Lastiği Değil, Kış Lastiği
biliniyor ki kış lastiklerine sadece kar yağdığında yok, hava sıcaklığı 7°Cnin altına düştüğü andan itibaren ihtiyaç duymaktayız Ne de olsa aracımızın gaza bastığımızda hareket edip hızlanabilmesinden daha önemlisi frene bastığımızda durabilmesi
Hava sıcaklıkları , 7°Cnin altına düştüğünde, standart lastikte kullanılan karışımlar sertleşerek tutunma özelliklerinin bir kısmını kaybederler bununla birlikte kış lastikleri özel hamuru baştan sona 0°Cnin altındaki hava sıcaklıklarında bile yumuşaklığını ve dayanıklılığını koruyan bir yapıya sahiptir
Tasarruf Edeyim Derken
Kış lastikleri gerçek birer masraf değildirler Zaten pek çok fiyatı yüksek lastikler de değildirler, sadece yaz lastiklerine göre küçük bir fiyat farklılığı laf konusudur Bu da kış şartlarına uygun özel sırt karışımı, lastiğin sırt bölgesinin kalınlığı ve güvenli sürüş için lastiğin yapısında kullanılan ilave malzemelerden kaynaklanmaktadır bununla birlikte önlenen olası can ve mal kaybı, aradaki minik fiyat farkından fazla daha artı tartma arzetmektedir Sonuçta tasarruf edelim derken daha büyük kayıplarla karşılaşmayı kimse açlık etmeyecektir *
Önce Emniyetli olmalı
Sürücülerimiz artık biliyor fakat kış lastikleri birer külfet değildir, bilakis kış aylarında araçlarımızın hayati parçalarından biri olmaktadırlar Keza bizlerin, ayrıca dışarıdaki yayaların, keza araçlarımızın, hem de trafikteki öteki bütün araçların emniyetini karşılayan kayda değer bir parça
Minik lakin çarpıcı bir istatistik bilimi; TÜİKin yayınladığı kaza istatistikleri raporuna tarafından 2010 yılı içerisinde karlı veya buzlu zeminde gerçekleşen ve ölüm veya yaralanma ile sonuçlanmış kaza adedi maalesef 1171 gibi yüksek bir sayı Sadece somut hasarla sonlanan kazalara dair bir istatistikten bahsetmiyoruz bile Kar yağınca asıl haber bültenlerinden peşine düşüp takip ettiğimiz kayan vasıta manzaraları zaten fazla şeyler anlatıyordur
Kar Lastiği Değil, Kış Lastiği
biliniyor ki kış lastiklerine sadece kar yağdığında yok, hava sıcaklığı 7°Cnin altına düştüğü andan itibaren ihtiyaç duymaktayız Ne de olsa aracımızın gaza bastığımızda hareket edip hızlanabilmesinden daha önemlisi frene bastığımızda durabilmesi
Hava sıcaklıkları , 7°Cnin altına düştüğünde, standart lastikte kullanılan karışımlar sertleşerek tutunma özelliklerinin bir kısmını kaybederler bununla birlikte kış lastikleri özel hamuru baştan sona 0°Cnin altındaki hava sıcaklıklarında bile yumuşaklığını ve dayanıklılığını koruyan bir yapıya sahiptir
Tasarruf Edeyim Derken
Kış lastikleri gerçek birer masraf değildirler Zaten pek çok fiyatı yüksek lastikler de değildirler, sadece yaz lastiklerine göre küçük bir fiyat farklılığı laf konusudur Bu da kış şartlarına uygun özel sırt karışımı, lastiğin sırt bölgesinin kalınlığı ve güvenli sürüş için lastiğin yapısında kullanılan ilave malzemelerden kaynaklanmaktadır bununla birlikte önlenen olası can ve mal kaybı, aradaki minik fiyat farkından fazla daha artı tartma arzetmektedir Sonuçta tasarruf edelim derken daha büyük kayıplarla karşılaşmayı kimse açlık etmeyecektir *