
H&M, her hengam kendi yolunda giden, bahadır ve otantik erkeği kendi hayat mottosuyla tanıtıyor. Önümüzdeki yazı düşlerken, H&M koleksiyonu, çağdaş stile dokunan egzotik palmiye ağaçları, farklı tonlarda çizgiler ve kullanışlı detaylarla kozmopolit bir seyahati canlandırıyor.
Kampanya tüm yerküreden içlerinde Mena Massoud, Crosby Tailor da bulunduğu ilham verici erkekleri kapsıyor. Kerem Bürsin’in kampanya yüzü olarak yan aldığı H&M Man Summer Essentials Selected by Kerem Bürsin Koleksiyonu 22 Nisan’dan itibaren tüm mağazalarda ve hm.com.tr’ de satışta.
Kerem Bürsin iş birliği için, “H&M’le bir araya gelmek benim için hayalden öte bir şeydi. Markayı zati hepimiz biliyoruz, lakin H&M’in marka olarak gerçekleştirdikleri, öncü yaklaşımlarını öğrendikten sonra markadan daha da etkilendim. Bir moda markası fakat en değerlisi sorumluluk alan bir marka ki bence şu an yaşadığımız yerkürede bu çok kıymetli. Bütün bunlarla birlikte beni en çok etkileyen şey, ise; markanın tüm çalışanlarının %74’ünün bayan olması ve bence bu nedenle H&M’in yerküre çapında marka olması tesadüf değil.” dedi.
Renk paletini domine eden açık bej ve yeşil renklerini güneş sarısı, uçuk mavi ve parlak beyaz üzere tonlar tamamlıyor. Tropik ağaç desenli gömleklerden, blazer ceketlere kadar tüm eserler sıcak bir yaz akşamındaki şık ve rahat stili yansıtıyor.