Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Kerevitaş, 2022 yılının ilk yarısındaki konsolide cirosunu 5,1 milyar TL’ye yükseltti

Kerevitaş, 2022 yılının ilk yarısındaki konsolide cirosunu 5,1 milyar TL’ye yükseltti
0
65

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
bha_34_fe900a3362f50adfc151.jpg

Türkiye’nin taze dondurulmuş besin, konserve ve margarin pazarının önder şirketi Kerevitaş’ın 2022 yılının birinci yarısında konsolide cirosu, geçen yılın birebir devrine nazaran yüzde 156 oranında artarak 5,1 milyar TL’ye ulaştı.

Türkiye’deki taze dondurulmuş besin, konserve ve margarin pazarının başkan şirketi Kerevitaş, 2022 yılı ikinci çeyrek finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Kerevitaş’ın 2022 yılı birinci altı aylık konsolide cirosu, evvelki yılın birebir periyoduna nazaran yüzde 156 artışla 5,1 milyar TL oldu. Kerevitaş, yılın birinci yarısında inovasyona dayalı varlıklı eser çeşitliliğiyle hem yurt içi hem de ihracat pazarlarında istikrarlı büyümesini sürdürdü. Şirketin 2022 yılı birinci altı aylık ihracatı geçen yılın tıpkı periyoduna nazaran yüzde 125 artarak 705 milyon TL’ye ulaştı.

Dondurulmuş besin ve konserve dalının öncü markası SuperFresh, bu periyotta liderliğini inovatif lansmanlarla sürdürdü. SuperFresh, yılın birinci yarısında 13 yeni eseri (kanal & müşteri özel eserler dahil) tüketicilerin beğenisine sundu. Ton Balığı pazarına sunulan ve ‘bir öğün sağlık’ konseptiyle tüketicinin beğenisini kazanan Ton Mix ve yeni eserlerinin yanı sıra SuperFresh, ikinci çeyrek sonunda yüzde 24,7* ciro hissesiyle pazar liderliğini güçlendirdi.

Şirket, Türkiye margarin pazarında yüzde 100 marka bilinirliğine sahip Bizim Yağ ve Teremyağ üzere markalarıyla da yılın ikinci çeyreğinde yüzde 46,2 ciro hissesine ulaştı. Kerevitaş margarin kategorisinde altı kıtada 50’yi aşkın ülkeye ihracat yaparak yurt dışında pazar hissesini daha da artırdı. Bilhassa tüketici margarini kategorisinde 30 yılı aşkın müddettir bulunduğu Irak, Suriye ve Gürcistan pazarlarında ‘Ona’ markasıyla; mesken dışı tüketim dalında ise pastacılık kategorisinde Arnavutluk’ta, catering kategorisinde Irak, Romanya ve Kazakistan’da liderliğini korudu.

Mert Altınkılınç: “Faaliyet gösterdiğimiz geniş ekosistemde kıymet yaratarak önder pozisyonumuzu sürdürmeyi hedefliyoruz”

Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç hem yurt içi hem de yurt dışında sürdürülebilir büyümeye devam ettiklerini belirterek şunları söyledi: “Kerevitaş’ta inovasyon ve Ar-Ge’ye yaptığımız yatırımlarla eser portföyümüzü tüketici beklenti ve gereksinimlerine nazaran daima geliştiriyoruz. 2022 yılının birinci yarısında da güçlü markalarımızla, dondurulmuş besin, konserve ve margarin pazarında başkan pozisyonumuzu sürdürdük. Gerek ciro gerekse ihracattaki finansal sonuçlarımız başarılı performansımızı kanıtlıyor. Önümüzdeki periyotta de Kerevitaş olarak faaliyet gösterdiğimiz geniş ekosistemde kıymet yaratıp büyümeyi ve önder pozisyonumuzu sürdürmeyi hedefliyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı
 

Similar threads

Kerevitaş, yılın ilk yarısında 79 milyon 913 bin TL net dönem karı, 1 milyar 281 milyon TL ciro elde etti. Yıldız Holding'in Borsa İstanbul'a kote ikinci büyük gıda firması Kerevitaş, yaptığı açıklamayla KAP'a açıklanan 2019 yılı ilk yarı finansal sonuçlarını paylaştı. Buna göre, ilk yarıda...
Cevaplar
0
Görüntüleme
16
Yeni mağaza açılışları ve dijital altyapı yatırımlarıyla büyüme stratejisini sürdüren Bizim Toptan’ın 2022 yılının birinci altı ayındaki cirosu, bir evvelki yılın birebir devrine nazaran yüzde 79 artarak 5,5 milyar TL’ye ulaştı. Türkiye’nin en yaygın organize toptan marketi Bizim Toptan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
70
Çeşitli iş kollarında yatırımlarıyla 4 kıta ve 14 ülkede faaliyet gösteren Küresel Yatırım Holding’in (GYH) 2022 yılı birinci yarısına ait konsolide gelirleri, bir evvelki yılın tıpkı periyoduna nazaran IFRIC 12 tesiri hariç tutulduğunda yüzde 285 artışla 2 milyar 410,7 milyon TL oldu. Konsolide...
Cevaplar
0
Görüntüleme
81
KOÇ HOLDİNG CEO’SU LEVENT ÇAKIROĞLU: “YILIN BİRİNCİ YARISINDA GLOBAL ÖLÇEKTE DEVAM EDEN BELİRSİZLİKLER, RUSYA – UKRAYNA SAVAŞININ NEDEN OLDUĞU DALGALANMALAR VE KUVVETLİ PİYASA ŞARTLARINA KARŞIN KOÇ TOPLULUĞU OLARAK GÜÇLÜ BİLANÇOMUZ, DİSİPLİNLİ İDARE ANLAYIŞIMIZ, ÇEŞİTLENDİRİLMİŞ PORTFÖY...
Cevaplar
0
Görüntüleme
86
Şirket, sürdürülebilir gelişime yönelik temel stratejilerini sürdürüyor. Nesnelerin İnterneti (IoT) platformuyla birbirine bağlı akıllı telefonlar ve akıllı donanımlar üreten ve geliştiren bir tüketici elektroniği ve akıllı üretim şirketi olan Xiaomi Corporation ("Xiaomi" yahut "Grup"; Pay...
Cevaplar
0
Görüntüleme
59
858,496Konular
981,633Mesajlar
29,718Kullanıcılar
MercestgSon üye
Üst Alt