hackturkiye
FD Üye
Alım satım işlemlerinde genel itibariyle bakıldığında müşterilerin şirketlerden değil de daha çok güven duydukları ve bağlandıkları insanlardan satın alma işlemlerini gerçekleştirdikleri görülmüştür. Bu sebeple bütün başarılı markaların, aslında vizyonlarını yerine getirmek ve misyonlarını daha da ilerletmek açısından etkili ve güçlü liderleri vardır.
Bu bilgilerden yola çıkacağını zaman güçlü bir kişisel markaya sahip olmanın aslında sizi, rekabetten ayıracağını ve çevrimiçi bir itibar meydana getirmenize olanak sağladığını bilmeniz gerekir. Bu sebeple etkili bir kişisel markalaşma açısından insanlarla çok güçlü ilişkisi bulunan bir piyasa lideri olmak son derece önemlidir.
Yapılan istatistiklere bakıldığında tüketicilerin yaklaşık olarak yüzde 65\’inin içerik okumalarının kendilerini genelde bir ürün aramaya motive ettiğini dile getirdikleri bir dünyada, içeriklerin pazarlanması yöntemini kullanarak çok daha güçlü bir kişisel marka oluşturmak açısından neler yapılması gerektiğini ortaya çıkarıyor.
Bu bilgilerden yola çıkacağını zaman güçlü bir kişisel markaya sahip olmanın aslında sizi, rekabetten ayıracağını ve çevrimiçi bir itibar meydana getirmenize olanak sağladığını bilmeniz gerekir. Bu sebeple etkili bir kişisel markalaşma açısından insanlarla çok güçlü ilişkisi bulunan bir piyasa lideri olmak son derece önemlidir.
İçerik Pazarlamanın, Güçlü Bir Kişisel Marka Oluşturmadaki Önemi Nedir?
Etkili bir içerik pazarlama stratejisinin oluşturulması ile beraber bireysel marka açısından çok önemli işlere imza atılması sonucunu ortaya çıkarmak mümkündür. Başarılı bir şekilde oluşturulan içerik, marka görünürlüğünü geliştirir ve böylelikle güven arttırır. Şirket değerlerinizi ise gerek mevcut gerekse de potansiyel müşterilere anında gösterme imkanı yakalarsınız. Yapılan araştırmalara göre müşterilerin yüzde 85’inin genel itibarıyla özelleştirilmiş içerik satın aldıktan hemen sonra bir marka ile ilgili çok daha iyimser hissettiklerini gösteriyor. Diğer taraftan, benzersiz içerik sağlanması durumunda alıcıların Yüzde 65’inin ise kullanıcıdan satın alma olasılığının daha yüksek olduğunu göstermektedir. Bu sebeplerden dolayı bakıldığında bireysel marka açısından en önemli silahını aslında içerik pazarlama stratejisi oluşturmak olduğu ön plana çıkıyor. Unutur mamasında fayda vardır kim web sitelerini, blog sitelerini, videoları, sosyal medya hesaplarını, infografikleri ve genel itibariyle İnternet\’te bulunan diğer bütün aksesuarları meydana getiren her şey içeriktir. İçerik, kitleniz ile konuşarak sizin ve markanız ile ilgili çok daha fazla bilgi sahibi olmanızı sağlar.İçerik Pazarlama, Kişisel Marka İçin Nasıl Kullanılmalı?
İçerik pazarlama, genel itibariyle markanızı daha güçlü bir konuma getirmenin en iyi kriterlerinden birisidir. İlgili içerik başta olmak üzere müşterilerin tam olarak neyi temsil ettiklerini bilmesini sağlayacak en önemli araç şeklinde karşımıza çıkmaktadır. Yalnızca markanızın adını bilmelerini yeterli olmadığını söylememiz gerekiyor. Diğer taraftan hedef kitlenizin, markanızın yeri adeta doldurulamaz özelliklerini de anlaması gerekiyor.Yapılan istatistiklere bakıldığında tüketicilerin yaklaşık olarak yüzde 65\’inin içerik okumalarının kendilerini genelde bir ürün aramaya motive ettiğini dile getirdikleri bir dünyada, içeriklerin pazarlanması yöntemini kullanarak çok daha güçlü bir kişisel marka oluşturmak açısından neler yapılması gerektiğini ortaya çıkarıyor.