iltasyazilim
FD Üye
Bankaların kredi kartı ödenti ücreti, hesap işletim ücreti, kredilerden aldığı dosya masrafı gibi ücretler almasına yönelik şikayetlere çözüm bulunması için kurulan TBMM Başvuru Formu Daha Aşağı Komisyonu, sektör temsilcileriyle toplantı yaptı
Kurul AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Halil Mahsul'ün başkanlığında toplandı
Bankaların kredi kartı ücret ücreti, hesap işletim ücreti, kredilerden aldığı dosya masrafı gibi 32 konuda çok sayıda şikayet aldıkları belirten Ürün,
Son olarak, bankaların, kiralık kasa ücretinin dışında, kiralık kasaların her ziyaret edilişinde de keza para istemesiyle ilgili gelen şikayetlerle şikayet çeşitliliği sayısı 33'e çıktıdedi
Dilekçe sahiplerinden Halil Erenler, 'da bir banka tarafından kendisinden habersiz kredi kartı çıkartıldığını ve ek hesap tanımlandığını bahis etti
Erenler, ilave hesap faizinin yüksekliğinden şikayet ederek, bunların düşürülmesi gerektiğini söyledi
Bankalar Birliği Hukuk Uzmanı Buket Himmetoğlu, 1 Kasım 2007'den itibaren bir müşterinin talebi ya da onayı olmadan kredi kartı düzenlenmesi imkanının kaldırıldığını bildirdi
Kart hazırlansa bile imzalayıp teslim alınmadığı sürece sorumluluğun müşteriye geçmeyeceğini belirten Himmetoğlu, ek hesapların da müşterinin açık talimatının gerisinde tanımladığını kaydetti
Cevapları beğenmiyorlar
wwwsikayetvarcomsitesi Genel Müdürü Ömer Hecin Süvarisi, bu sene en fazla şikayet konusunun bankacılık sektörüyle ilgili olduğunu kaydetti
Yapılan 6 şikayetten birinin bankacılıkla ilgili olduğunu dile getiren Deveci, kart aidatlarının alındığı aylarda bu şikayetlerin en yığın noktaya ulaştığını bildirdi
Hecin Süvarisi, en çok şikayet konusunun yüzde 509 ile faiz, aidat ve komisyonlarla ilgili olduğunu söyledi
Habersiz kredi kartı düzenlemesinin şikayetlerin yüzde 03'ünü oluşturduğunu söyleyen Deveci, bankaların kendilerinden giden bu şikayetleri sıradan 34 saat gibi kısa bir sürede yanıtladıklarını söyledi Hecin Süvarisi, ancak ziyaretçilerin yüzde 92'sinin cevapları beğenmediğini anlattı
Prof Dr Hamil Kibar, banka, Telekom ve GSM operatörlerinin, tüketicilerin yargı mağduriyetine maksimum sebep olan alanlar olduğunu söyledi
bizzat kredi kartlarından aidat alınmasına, hesap işletim ücreti alınmasına karşı olmadığını söyleyen Kibar, Hizmet alanın bedelini ödemesi lazım ama benim rızam olmadan hesabımdan para çekmelerine karşıyım Bunu son yıllarda fazla artı yapıyorlardedi
Nazik, bankaların yasalara ve yönetmeliklere uygun davranmasını, tutarsız davrananlara cezai işlem uygulanması gerektiğini söyledi
Haberler
Kurul AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Halil Mahsul'ün başkanlığında toplandı
Bankaların kredi kartı ücret ücreti, hesap işletim ücreti, kredilerden aldığı dosya masrafı gibi 32 konuda çok sayıda şikayet aldıkları belirten Ürün,
Son olarak, bankaların, kiralık kasa ücretinin dışında, kiralık kasaların her ziyaret edilişinde de keza para istemesiyle ilgili gelen şikayetlerle şikayet çeşitliliği sayısı 33'e çıktıdedi
Dilekçe sahiplerinden Halil Erenler, 'da bir banka tarafından kendisinden habersiz kredi kartı çıkartıldığını ve ek hesap tanımlandığını bahis etti
Erenler, ilave hesap faizinin yüksekliğinden şikayet ederek, bunların düşürülmesi gerektiğini söyledi
Bankalar Birliği Hukuk Uzmanı Buket Himmetoğlu, 1 Kasım 2007'den itibaren bir müşterinin talebi ya da onayı olmadan kredi kartı düzenlenmesi imkanının kaldırıldığını bildirdi
Kart hazırlansa bile imzalayıp teslim alınmadığı sürece sorumluluğun müşteriye geçmeyeceğini belirten Himmetoğlu, ek hesapların da müşterinin açık talimatının gerisinde tanımladığını kaydetti
Cevapları beğenmiyorlar
wwwsikayetvarcomsitesi Genel Müdürü Ömer Hecin Süvarisi, bu sene en fazla şikayet konusunun bankacılık sektörüyle ilgili olduğunu kaydetti
Yapılan 6 şikayetten birinin bankacılıkla ilgili olduğunu dile getiren Deveci, kart aidatlarının alındığı aylarda bu şikayetlerin en yığın noktaya ulaştığını bildirdi
Hecin Süvarisi, en çok şikayet konusunun yüzde 509 ile faiz, aidat ve komisyonlarla ilgili olduğunu söyledi
Habersiz kredi kartı düzenlemesinin şikayetlerin yüzde 03'ünü oluşturduğunu söyleyen Deveci, bankaların kendilerinden giden bu şikayetleri sıradan 34 saat gibi kısa bir sürede yanıtladıklarını söyledi Hecin Süvarisi, ancak ziyaretçilerin yüzde 92'sinin cevapları beğenmediğini anlattı
Prof Dr Hamil Kibar, banka, Telekom ve GSM operatörlerinin, tüketicilerin yargı mağduriyetine maksimum sebep olan alanlar olduğunu söyledi
bizzat kredi kartlarından aidat alınmasına, hesap işletim ücreti alınmasına karşı olmadığını söyleyen Kibar, Hizmet alanın bedelini ödemesi lazım ama benim rızam olmadan hesabımdan para çekmelerine karşıyım Bunu son yıllarda fazla artı yapıyorlardedi
Nazik, bankaların yasalara ve yönetmeliklere uygun davranmasını, tutarsız davrananlara cezai işlem uygulanması gerektiğini söyledi
Haberler
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.