nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,677
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 37
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 61
Kredi Kartı Sahiplerine Kötü Haber
Bankalar, tüketiciden para toplamada hudut tanımıyor Kart borcunu telefon ya da mesajla söylemek 5 lira oldu
Bankaların müşterilerinden dağıtılmış adlar aşağıda aldıkları paralarda yeni yöntemler ortaya çıkıyor Kredi kartıaidatı ve hesap işletim ücreti ile başlayan para birleştirme işi artık, atılan her SMS'e değin uzadı Bazı bankaların uygulamaya koyduğu ve kredi kartı borçlarını gösteren 'sesli ya da mesajla bildirim sistemi' için tüketiciden arama başına 5 lira ödenti alınıyor Türkiye'de 50 milyonun üstünde kredi kartı olduğu düşünüldüğünde, bankaların talep ettiği arz büyük rakamlara ulaşıyor
DAVA AÇILABİLİR
Tüketicinin ricası dışarıda gönderilen SMS, mail, mektup gibi bildirilerden de 5'er liradan başlayan ücretler talep ediliyor Bankalar bu ücretleri hesap özetlerine yansıtmaya başlayınca, itiraz eden tüketicilere de, Yaptığımız hukuki ve sözleşmeye uyguncevabı veriliyor Bankalar Sözleşmeye yazılmak kaydıyla ücret talep edilebilirsavunmasını yaparken, uzmanlar tek taraflı ve tüketici ile görüşme edilmeden konulan maddelerin 'haksız şart' olarak kabul edildiğini belirtiyor Bu şekilde lüzum lokal mahkemelerde gerekse Yargıtay'da birçok dosyanın tek taraflı anlaşma yüzünden tüketici lehine sonuçlandığını söyleyen uzmanlar, Vatandaşlar bu tür aidat kesintileri için bankalara itiraz etmeliler Eğer itirazlarından bir netice alamazlarsa, bağlı bulundukları kaymakamlıklardaki Alıcı Hakem Heyetleri'ne başvurmalılartavsiyesinde bulunuyor *
Bankalar, tüketiciden para toplamada hudut tanımıyor Kart borcunu telefon ya da mesajla söylemek 5 lira oldu
Bankaların müşterilerinden dağıtılmış adlar aşağıda aldıkları paralarda yeni yöntemler ortaya çıkıyor Kredi kartıaidatı ve hesap işletim ücreti ile başlayan para birleştirme işi artık, atılan her SMS'e değin uzadı Bazı bankaların uygulamaya koyduğu ve kredi kartı borçlarını gösteren 'sesli ya da mesajla bildirim sistemi' için tüketiciden arama başına 5 lira ödenti alınıyor Türkiye'de 50 milyonun üstünde kredi kartı olduğu düşünüldüğünde, bankaların talep ettiği arz büyük rakamlara ulaşıyor
DAVA AÇILABİLİR
Tüketicinin ricası dışarıda gönderilen SMS, mail, mektup gibi bildirilerden de 5'er liradan başlayan ücretler talep ediliyor Bankalar bu ücretleri hesap özetlerine yansıtmaya başlayınca, itiraz eden tüketicilere de, Yaptığımız hukuki ve sözleşmeye uyguncevabı veriliyor Bankalar Sözleşmeye yazılmak kaydıyla ücret talep edilebilirsavunmasını yaparken, uzmanlar tek taraflı ve tüketici ile görüşme edilmeden konulan maddelerin 'haksız şart' olarak kabul edildiğini belirtiyor Bu şekilde lüzum lokal mahkemelerde gerekse Yargıtay'da birçok dosyanın tek taraflı anlaşma yüzünden tüketici lehine sonuçlandığını söyleyen uzmanlar, Vatandaşlar bu tür aidat kesintileri için bankalara itiraz etmeliler Eğer itirazlarından bir netice alamazlarsa, bağlı bulundukları kaymakamlıklardaki Alıcı Hakem Heyetleri'ne başvurmalılartavsiyesinde bulunuyor *
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.