Lüks mücevher markası Cartier, yeni marka elçisi olarak Lily Collins’i seçti. Cartier’nin ‘Clash (Un)limited’ isimli mücevher koleksiyonu ve ‘Double C de Cartier’ isimli çantasının kampanyalarında yer alacak olan Collins, bu heyecanlı haberi Instagram hesabı üzerinden duyurdu. “Cartier ailesine resmi olarak katıldığım için çok heyecanlıyım!” yazan Collins, “Clash (Un)limited isimli son koleksiyonlarının yüzü olmak büyük bir onur. Bu ikonik markaya katılmamı bu kadar hoş, akılda kalıcı ve kusursuz kıldığınız için tüm gruba teşekkür ederim. Mücevher konutunun tarihine her vakit hürmet duydum ve artık bunun bir kesimi olmaktan daha memnun olamazdım. Gelecek çok şey var!” diye ekledi.
Cartier’nin daha genç ve ‘cool’ olan Clash de Cartier koleksiyonu ile birlikte yeni kapsül koleksiyonlar Eylül ayında satışa sunulacak. Zımbalı yüzükler, bileklikler ve kolyelerin yer aldığı koleksiyonda altın, oniks, pırlanta ve ametist üzere taşlar kullanıldı. Amerikan fotoğrafçı Zoe Ghertner’in çektiği kampanya görsellerinde yer alan Collins, koleksiyondan birçok parçayı gözler önüne seriyor.
Collins’in akıllarına gelen birinci isim olduğunu söyleyen Cartier Memleketler arası Pazarlama ve İrtibat Yöneticisi Arnaud Carrez, “Eşsiz ve tutkulu, Lily Collins farklı yanlarını ortaya çıkarmaya yürek eden, bazen klasik ve şık, bazen yaratıcı, hatta bazen abartılı yeni kuşak sanatkarları temsil ediyor. Özetle, kendilerini sınırlamayan insanlardan biri,” dedi.