Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Linkedin Şirket Sayfası Oluşturma Nasıl Yapılır?

Linkedin Şirket Sayfası Oluşturma Nasıl Yapılır?
0
131

urgot

FD Üye
Katılım
Eki 24, 2020
Mesajlar
3,810
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
36
Konum
Rusya
F-D Coin
98
Linkedin iş dünyası profesyonelleri tarafından sıklıkla kullanılan bir sosyal ağ uygulamasıdır. daha önce Linkedin hakkında çok fazla içerik oluşturarak, sizlere Linkedin hakkında detaylı bilgiler vermiştik. Bu rehberimiz de ise sizlere Linkedin’in en önemli özelliklerinden biri olan Linkedin şirket sayfası oluşturma işleminin nasıl yapılacağı hakkında detaylı bilgiler vereceğiz.
Peki neden bir Linkedin şirket sayfası oluşturmak isteyelim?
Kendinize ait bir şirketiniz var ise veya çalıştığınız iş yerinin herhangi bir Linkedin şirket sayfası yok ise, Linkedin şirket sayfası oluşturmanız çok önemli bir işlemdir.
Bu sayede, profilinizde çalıştığınız kurum olarak, oluşturduğunuz Linkedin şirket sayfasına bağlantı verebilir, Linkedin şirket sayfanızda şirketiniz hakkında son haberleri, gelişmeleri yayınlayarak diğer Linkedin kullanıcılarının bu haber ve gelişmelerden haberdar olmasını sağlayabilirsiniz.
Şimdi işlemin nasıl yapıldığını birlikte görelim.
Linkedin Şirket Sayfası Oluşturmak
Linkedin hesabımız ile siteye giriş yapıyoruz. Giriş yaptığımız bu hesap Linkedin şirket sayfasının da yöneticisi olacağını hatırlatırız. Sağ üst kısımda yer alan İş simgesine tıklıyoruz.
Ekli dosyayı görüntüle 1057

Açılan seçeneklerin en altında yer alan Şirket Sayfası Oluştur linkine tıklıyoruz.
Ekli dosyayı görüntüle 1056

Linkedin şirket sayfası oluşturmanın ilk adımında, işletmemizin büyüklüğünü veya tipini seçmemiz için bizlere dört alternatif sunuluyor. Hangi işletme tipi sizin için uygunsa ilgili simgeye tıklayarak devam ediyoruz.
Bizim işletmemiz şahıs işletmesi olduğundan ve çalışan sayımız 200 kişiden az olduğundan Küçük işletmeler seçeneğini seçtik.
Ekli dosyayı görüntüle 1055

Sonraki adımda, bizden işletmemiz hakkında bazı bilgiler isteniyor. Bu bilgileri kısaca açıklamak gerekirse;
Sayfa kimliği
  • Ad : İşletmemizin resmi adı
  • Linkedin gelene açık URL : İnsanların işletmemize daha kolay erişebilmesi için, Linkedin işletme adresi
  • Web Sitesi : İşletmemizin sahip olduğu İnternet sitesinin adresi. Eğer İnternet siteniz mevcut değil ise, bu kısma Facebook sayfanızın adresini yazabilirsiniz
Şirket ayrıntıları
  • Sektör : İşletmenizin faaliyet gösterdiği sektörü listeden seçebilirsiniz.
  • Şirket büyüklüğü : İşletmenizde çalışan kişi sayısı.
  • Şirket türü : Şirketinizin resmi statüsü.
Profil detayları
  • Logo : Linkedin şirket sayfanızda kullanılacak logo resim dosyası. Resmin en az 300×300 piksel ölçülerinden olmasına dikkat ediniz.
  • Slogan : İşletmenizin resmi sloganı.
Tüm ayarları yaptıktan sonra son olarak, sayfanın en altında yer alan “Bu şirketin resmi temsilcisi olduğumu ve bu sayfanın oluşturulmasında şirket adına davranma hakkına sahip olduğumu teyit ederim” paragrafının başındaki onay kutusunu işaretliyoruz.
Girdiğimiz tüm bilgileri kontrol ettikten sonra, Sayfayı oluştur butonuna tıklayarak Linkedin şirket sayfası oluşturma işlemini bitiriyoruz.
Ekli dosyayı görüntüle 1054

Linkedin işletme sayfamız başarılı bir biçimde oluşturuldu.
Ekli dosyayı görüntüle 1053
 

Similar threads

Bilgi toplama konusunda sadece Google değil, Microsoft da, Windows üzerinden web’de ne yaptığınız, cihazlarınızı nasıl ve nerede kullandığınız ve ne tür içeriğe ve verilere eriştiğiniz hakkında sizinle ilgili bilgiler toplar. Teknoloji şirketleri, kişisel bir deneyim sağlamak için kişisel...
Cevaplar
0
Görüntüleme
156
Günümüzde daha birçok kullanıcı tarafından kullanılan Windows 7’nin tüm desteği, 2020 yılında Microsoft tarafından kesilecek. Destekli olmayan bir işletim sistemi kullanmak çok da güvenli bir durum değil. Bu sebeple Windows 7 kurulu bilgisayarlar mecburiyetten dolayı yeni işletim sistemlerine...
Cevaplar
0
Görüntüleme
134
Google Formlar, çevrimiçi ücretsiz anketler ve sınavlar oluşturmak için kullanılan güçlü bir araçtır. Google formlar ile Web sitenize yerleştirilebilecek bir iletişim formu oluşturabilirsiniz. Google Formlar üzerinde bir iletişim formu oluşturmak basittir. Google formlarda hazır şablonlar da...
Cevaplar
0
Görüntüleme
136
Finans Şirketi İş Modelini Belirleme Bir finans şirketi uzmanlığı seçin. Finans şirketleri, verdikleri kredi türleri ve hizmet ettikleri müşteriler konusunda uzmanlaşma eğilimindedir. Finansal, pazarlama ve operasyonel gereksinimler bir uzmanlık alanından diğerine değişebilir. Tek bir iş...
Cevaplar
0
Görüntüleme
277
Günümüzün en popüler reklam verme platformları hiç şüphesiz sosyal medya ortamlarıdır. Artık sosyal medya bizler için farklı bir alan olmaktan çıkmış ve hayatımızın bir parçası olmuştur. Bu yüzden Instagram reklamları nasıl verilir, önemi nedir gibi sorular hemen herkesin en çok merak ettiği...
Cevaplar
0
Görüntüleme
119
858,496Konular
981,800Mesajlar
29,865Kullanıcılar
mchailSon üye
Üst Alt