Devletimizde de hizmet veren ve hengam vakit birtakım kesim taksicilerin zorbalığına uğrayan Uber, yolcu güvenliğini en üst seviyede tutmak için geçtiğimiz yıl içerisinde yolcuların kullanabileceği 'Acil Durum Düğmesi'ni araçlarına yerleştirmişti. Artık ise Uber'in en büyük rakibi Lyft, tıpkı işlevi sağlayan düğmeyi kendi araçlarına entegre ediyor.
Geçtiğimiz Sonbahar içerisinde sürücülerin acil durumlarda kullanabilmesi için sürücülerine şahsi pratiğine 'Acil Durum Düğmesi'ni ekleyen Lyft, yolculara yönelik bir adım atmamıştı. Sorun yaşayan yolcular ya 911'i ya da Lyft'in 7/24 açık olan yardım hattını kendi telefonları aracılığıyla aramak zorunda kalıyorlardı.
Bunların yanında kendisini geliştiren Lyft, mobil pratiğinde görünen ve yolcuyu almaya gelen sürücü plakalarını artık daha büyük ve anlaşılır biçimde gösteriyor. Tıpkı devranda sürüşü biten kullanıcılar için getirilen zarurî geri bildirim sistemi ile müşterinin yolculuktan aldığı verim ölçülüyor, buna tutarlı olarak sürücü yahut şirket tarafında yapılması gerekenler ortaya konuluyor.
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.