Türk sigorta kesiminin güçlü şirketlerinden MAPFRE Sigorta, Türkiye’nin dört bir yanındaki yaygın iş ortağı ağını büyütmeye devam ediyor. Yeni iş ortaklarıyla bir ortaya gelen MAPFRE Sigorta yöneticileri, şirketin hem globalde hem de Türkiye’deki pozisyonu ve stratejik maksatları ile ilgili iş ortaklarını bilgilendirerek kesimle ilgili değerlendirmelerini paylaştı. MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Tipe, sigortacılığın pek çok faktör nedeniyle dönüşüm içinde olduğunu söyleyerek iş ortaklarıyla birlikte rekabetçi stratejiler geliştirmeye devam edeceklerini belirtti.
MAPFRE Sigorta mevcut iş ortağı ağının verimliliğini artıracak tahlil ve uygulamalar hayata geçirirken, yeni iş ortaklarının iştirakiyle satış kanalı ağını genişletmeye de devam ediyor. Bu doğrultuda MAPFRE Sigorta yöneticileri, şirketi daha yakından tanıtmak, kesimdeki pozisyonunu ve stratejilerini paylaşmak hedefiyle yeni iş ortaklarıyla bir ortaya geldi. Yüz yüze ve online yapılan toplantılara MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Tipe ve Bölgesel Yapılandırma Genel Müdür Yardımcısı Ergun Ulusoy’un yanı sıra Bölge Yöneticileri de katıldı.
MAPFRE Sigorta’nın fark yaratan en kıymetli özelliklerinden birinin iş ortaklarıyla uzun soluklu birlikteliği olduğunu söyleyen Yıldırım Cinse, “Türkiye’deki en güçlü dağıtım kanalını her vakit acenteler oluşturuyor. Dolayısı ile acentelerimiz dalımız açısından da son derece kritik bir rolde ve MAPFRE Sigorta çatısı altında bir ortaya gelmemiz bizim için son derece değerli. Her şirketin bir DNA’sı vardır, MAPFRE Sigorta’nın DNA’sında ise konuşan bir şirket olmamız var. İş ortaklarımız diledikleri vakit bize ulaşabiliyor, danışabiliyor, fikir alışverişinde bulunabiliyor. Bu kesintisiz irtibatı son derece değerli buluyor, iş ortaklarımızdan aldığımız geri bildirimlerle kendimizi daima daha güzelini yapmak üzere geliştirmeye devam ediyoruz. Yeni iş ortaklarımıza itimat duydukları, sürdürülebilir siyasetler izleme noktasında rakiplerin bir adım önünde, güçlü sermayesi ile tüm ekosistemi içinde taahhütlerini yerine getirebilen bir şirketle çalışmanın konforunu yaşatmak en büyük dileğimiz” dedi.
Yıldırım Çeşide: Rekabetçi stratejiler geliştirmek zorundayız
1 milyonu aşkın sigortalılarına her şartta ayrıcalıklı eser ve hizmetler sunmak için çalışmaya devam ettiklerini vurgulayan Çeşide, şöyle devam etti: “MAPFRE Sigorta olarak değişen dünya ve piyasa şartlarına süratle adapte olarak gelişmek ve sürdürülebilir kârlılık ile büyümek bizim en kıymetli stratejik amaçlarımız. Bu yıl global olarak sigorta kesiminde yüzde 6,1'lik bir artışla kıymetli bir büyüme bekleniyor. Başka yandan dünya olarak içinde pek çok meçhullüğü barındıran devirlerden geçiyoruz. Kârlılıktan feragat etmeden büyümek zorlaşıyor. İklim krizinden kaynaklı pek çok hadise risk algımızı değiştiriyor ve teknoloji de baş döndürücü süratle gelişmeye devam ediyor. Artık müşteriler kendilerine özel hazırlanmış eserler bekliyor. Bu yüzden, başarılı olmak için artık rekabetçi stratejiler geliştirmek mecburilik haline geldi. Burada iş ortaklarımıza da kıymetli misyonlar düşüyor. MAPFRE Sigorta olarak şartlar ne olursa olsun, iş ortaklarımızın hayatını kolaylaştırmak ve daha süratli hizmet almalarını sağlamak için yeni uygulama ve tahlillerle gereksinim duydukları her an yanlarında olmaya devam edeceğiz”.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı