Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Marka yönetimi

Marka yönetimi

iltasyazilim

FD Üye
Katılım
Ara 25, 2016
Mesajlar
0
Etkileşim
17
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
58
marka yönetimi
marka yönetimi nedir
marka yönetimi eğitimi


Marka yönetimi

Enerjik ve başarılı markalar için temel ilkeler:
Marka Yönetimi markayı tüketiciye sunmanın, değerini belirlemenin, marka bilinirliğini ve marka bağlılığını yaratabilmenin bir idare süreci olduğunu ve bu sürecin nasıl olması gerektiğini içe doğru çözümleme ediyor
Başarılı marka olmanın öncelikli koşulu olan kalite, hizmet, yaratıcılık gibi markayı rekabet ortamında farklılaştıracak konularla beraber marka yaratma çabalarının içten ve dinç şekilde yürütülmesi için marka yönetimi kavramına gereken titizliğin gösterilmesi gerekiyor Marka Yönetimi markanın gerek işyeri, lüzum müşteri gerekse de aracı kurumlar açısından sağladığı faydalar çerçevesinde bu markalama sürecinin içten yürütülmesi için gerekli bilgileri bizlere sunuyor





Marka Yönetimi Eğitimi



Marka oluşturmak hem sanat, hem de bilimdir Pazarlama çalışmalarında defalarca bir yaratıcılık ve orijinallik olduğunu görürüz Pazarlama gurularının söylediği ve yazdığı bütün prensipleri uygulasanız zeka marka stratejinizin başarısı büyük ölçüde bu prensiplerin stratejiye nasıl dönüştürüldüğü ve nasıl uygulandığına emrindeki olarak değişecektir

Böylece fazla üst düzey yöneticinin bundan böyle adamakıllı benimsediği gibi, firmaların sahip olduğu en önemli varlıkların başında, para ve vakit yönünden büyük yatırım yaptıkları markaları gelmektedir İmalat süreçleri ve kurulan fabrikalar birçok zaman başka firmalar kadar taklit edilebilir Fakat tüketicilerin kafasında yer etmiş inanış ve tutumlar zahmetsizce taklit edilemez Piyasaya yeni ürün çıkarmanın zorlukları ve lansmanların gerektirdiği büyük harcamalar, şirketlerin yeni ürünlerini lanse ederken daha dikkatli davranmaları ve bununla beraber mevcut markalarını daha iyi yönetmeleri yolunda büyük bir zorlama unsurudur

Marka Yönetiminin özünü oluşturan marka sermayesi kavramı, pazarlamacılara markalarıyla ilgili uygulayabilecekleri bambaşka strateji ve taktiklerin potansiyel etkilerini yorumlamakta iki taraflı bir payda ve paha biçilmez bir perspektif kazandırmaktadır *
 
858,509Konular
980,825Mesajlar
30,684Kullanıcılar
burakphp1Son üye
Üst Alt