marka yonetimi
marka yonetimi nedir
marka yonetimi eğitimi
Marka yonetimi
Guclu ve başarılı markalar icin temel ilkeler:
Marka Yonetimi markayı tuketiciye sunmanın, değerini belirlemenin, marka bilinirliğini ve marka bağlılığını yaratabilmenin bir yonetim sureci olduğunu ve bu surecin nasıl olması gerektiğini derinlemesine analiz ediyor
Başarılı marka olmanın oncelikli koşulu olan kalite, hizmet, yaratıcılık gibi markayı rekabet ortamında farklılaştıracak konularla beraber marka yaratma cabalarının doğru ve sağlıklı şekilde yurutulmesi icin marka yonetimi kavramına gereken titizliğin gosterilmesi gerekiyor Marka Yonetimi markanın gerek firma, gerek muşteri gerekse de aracı kurumlar acısından sağladığı faydalar cercevesinde bu markalama surecinin doğru yurutulmesi icin gerekli bilgileri bizlere sunuyor
Marka Yonetimi Eğitimi
Marka oluşturmak hem sanat, hem de bilimdir Pazarlama calışmalarında daima bir yaratıcılık ve orijinallik olduğunu goruruz Pazarlama gurularının soylediği ve yazdığı tum prensipleri uygulasanız dahi marka stratejinizin başarısı buyuk olcude bu prensiplerin stratejiye nasıl donuşturulduğu ve nasıl uygulandığına bağlı olarak değişecektir
Pek cok ust duzey yoneticinin artık iyice benimsediği gibi, firmaların sahip olduğu en onemli varlıkların başında, para ve zaman yonunden buyuk yatırım yaptıkları markaları gelmektedir İmalat surecleri ve kurulan fabrikalar coğu zaman başka firmalar tarafından taklit edilebilir Fakat tuketicilerin kafasında yer etmiş inanış ve tutumlar kolayca taklit edilemez Piyasaya yeni urun cıkarmanın zorlukları ve lansmanların gerektirdiği buyuk harcamalar, şirketlerin yeni urunlerini lanse ederken daha dikkatli davranmaları ve aynı zamanda mevcut markalarını daha iyi yonetmeleri yolunda buyuk bir baskı unsurudur
Marka Yonetiminin ozunu oluşturan marka sermayesi kavramı, pazarlamacılara markalarıyla ilgili uygulayabilecekleri farklı strateji ve taktiklerin potansiyel etkilerini yorumlamakta ortak bir payda ve cok değerli bir bakış acısı kazandırmaktadır
marka yonetimi nedir
marka yonetimi eğitimi
Marka yonetimi
Guclu ve başarılı markalar icin temel ilkeler:
Marka Yonetimi markayı tuketiciye sunmanın, değerini belirlemenin, marka bilinirliğini ve marka bağlılığını yaratabilmenin bir yonetim sureci olduğunu ve bu surecin nasıl olması gerektiğini derinlemesine analiz ediyor
Başarılı marka olmanın oncelikli koşulu olan kalite, hizmet, yaratıcılık gibi markayı rekabet ortamında farklılaştıracak konularla beraber marka yaratma cabalarının doğru ve sağlıklı şekilde yurutulmesi icin marka yonetimi kavramına gereken titizliğin gosterilmesi gerekiyor Marka Yonetimi markanın gerek firma, gerek muşteri gerekse de aracı kurumlar acısından sağladığı faydalar cercevesinde bu markalama surecinin doğru yurutulmesi icin gerekli bilgileri bizlere sunuyor
Marka Yonetimi Eğitimi
Marka oluşturmak hem sanat, hem de bilimdir Pazarlama calışmalarında daima bir yaratıcılık ve orijinallik olduğunu goruruz Pazarlama gurularının soylediği ve yazdığı tum prensipleri uygulasanız dahi marka stratejinizin başarısı buyuk olcude bu prensiplerin stratejiye nasıl donuşturulduğu ve nasıl uygulandığına bağlı olarak değişecektir
Pek cok ust duzey yoneticinin artık iyice benimsediği gibi, firmaların sahip olduğu en onemli varlıkların başında, para ve zaman yonunden buyuk yatırım yaptıkları markaları gelmektedir İmalat surecleri ve kurulan fabrikalar coğu zaman başka firmalar tarafından taklit edilebilir Fakat tuketicilerin kafasında yer etmiş inanış ve tutumlar kolayca taklit edilemez Piyasaya yeni urun cıkarmanın zorlukları ve lansmanların gerektirdiği buyuk harcamalar, şirketlerin yeni urunlerini lanse ederken daha dikkatli davranmaları ve aynı zamanda mevcut markalarını daha iyi yonetmeleri yolunda buyuk bir baskı unsurudur
Marka Yonetiminin ozunu oluşturan marka sermayesi kavramı, pazarlamacılara markalarıyla ilgili uygulayabilecekleri farklı strateji ve taktiklerin potansiyel etkilerini yorumlamakta ortak bir payda ve cok değerli bir bakış acısı kazandırmaktadır