Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Mass Effect'in Yazarı Drew Karpyshyn, BioWare'den Neden Ayrıldığını Açıkladı

Mass Effect'in Yazarı Drew Karpyshyn, BioWare'den Neden Ayrıldığını Açıkladı
0
105

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
68
content_66341.jpg

Mass Effect ve Mass Effect 2 oyunlarının baş müellifi Drew Karpyshyn, 2018 yılının Mart ayında yıllarca emek verdiği BioWare'den ayrılmıştı. Drew Karpyshyn kendisini sevenlere müjdeyi verdi ve Archetype Entertainment'a katıldığını duyurdu. Geçtiğimiz hafta BioWare'in değerli isimleri James Ohlen ve Chad Robertson, yeni stüdyolarının temelini atmıştı ve birinci oyunlarının da Wizards of the Coast işbirliğiyle geliştirilecek bir RYO olduğunun müjdesini vermişlerdi. Karpyshyn'in de ekibe katılması, BioWare'in tecrübeli isimlerinin bu yeni stüdyoda toplanmaya başladığını gösteriyor.

Karpyshyn, kendi blogundan yayınladığı iletide bu katılma haberini verdi ve bildirisinde BioWare'e de değinmeden duramadı.

"Yirmi yıldır oyun bölümünün içerisindeyim. BioWare'de işe başladığımda her şey çok taze ve heyecan vericiydi. Resmen hayallerimdeki işti - Baldur's Gate, KOTOR, Mass Effect ve Dragon Age üzere epik oyunlar yaratmak için bir araya gelen yetenekli isimlerle doluydu. Lakin büyükdükça ve daha başarılı hayli, bir şeyler değişti. Daha kurumsal hale geldik. Sevdiğimiz şeyleri yapamamaya başladık, ekiplerimiz yaratıcı içgüdülerine ve tutkularına nazaran değil de pazar araştırmalarına dayanan oyunlar yapmak durumunda bırakıldı. Hayallerimdeki iş bir anda sıradan bir işe dönüştü, sahip olduğum hevesi ve heyecanı kaybettim."

Karpyshyn, Archetype ile tutkularının yine alev aldığını söylüyor ve kendisini BioWare'deki birinci günlerindeki üzere hissettiğini söylüyor. "Havadaki sihri hissedebiliyorum" diyen ünlü isim, bize de stüdyodan çıkacak birinci oyunu heyecanla beklemek için kâfi sebep sunmuş durumda.

Kim bilir tahminen ileride "BioWare öldü, çok yaşa küçük BioWare" diye başlıklar atarız :)
 

Similar threads

Vakalı çıkışının ve düşük inceleme puanlarının tesirinden kurtulmak için çabalayan Anthem'e çok kısa mühlet evvel Cataclysm güncellemesi gelmişti ve gecikmeyle de olsa yayınlanan bu güncellemenin oyuncu sayısını artırması bekleniyordu. Lakin bu güncellemenin yayınlanmasının üzerinden şimdi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
131
  Geçtiğimiz günlerde Deus Ex ve Guardians of the Galaxy muharriri Mary DeMarle, BioWare grubuna katıldığını açıkladı. LinkedIn hesabından paylaştığı bu açıklama sonrasında hangi proje üzerinde çalışacağı merak konusu oldu. Artık ise hangi oyun üzerinde çalıştığı aşikâr oldu.   Deus Ex...
Cevaplar
0
Görüntüleme
569
Her oyuncunun kendine göre aradığı oyun vardır. Ancak çoğumuz istediğimiz tarzda bir oyun bulamayız. Özellikle uzay konulu oyunlarda bu daha yaygındır. Çünkü bu temayı ele alan çoğu oyun birbirine benzemekte ya da çok az farklılık sunmakta. Dolayısıyla bir oyunu iki kez oynamış gibi oluruz...
Cevaplar
0
Görüntüleme
179
2007, HD oyun çağının nihayet odaklandığı yıldır. Pek çok açıdan, 2007'nin en büyük oyunlarının ardındaki geliştiriciler, bugün bildiğimiz, gördüğümüz ve deneyimlediğimiz oyun kuralları kitabını yazdı. Görsel doğruluk daha keskin olabilir, çerçeveler daha istikrarlı olabilir ve oyun dünyaları...
Cevaplar
0
Görüntüleme
58
2021 yılında alışık olduğumuz kadar çok oyun göremesek de -ve gördüklerimizin birden fazla bekleneni sunmayı başaramamış olsa da- hatırı sayılır birçok başlıkla karşılaştık. Kimi vakit yeni Battlefield gelecek diye sevindik, kimi vakit da GTA: Trilogy ile yerden yere vurulduk. Bunlar üzere...
Cevaplar
0
Görüntüleme
116
858,475Konular
981,228Mesajlar
29,547Kullanıcılar
sonertSon üye
Üst Alt