Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Mercusys, Destek Hizmetlerini Çeşitlendirdi

Mercusys, Destek Hizmetlerini Çeşitlendirdi
0
98

teknoloji

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,248
Etkileşim
1
Puan
36
Yaş
46
F-D Coin
83

Bir müddettir Türkiye’de kullanıcılara ağ tahlillerinde alternatif oluşturan Mercusys, satış sonrası dayanak hizmetlerini de çeşitlendirdi. Bütçe dostu ağ eserleriyle kullanıcılara satış etabında avantaj sağlayan marka, satış sonrasında da kullanıcının yanında yer alıyor. Türkiye’de tüm modellerinde 3 yıl garanti veren Mercusys, davet merkezi, web sitesi dayanak kısmı, e-posta ile dayanaktan sonra canlı takviye sınırını da hizmete açtı.

Türkiye’de ağ eseri kullanıcılarının eser kurulumlarından itibaren takviye hizmeti talep ettiğini belirten TP-Link Teknik Takviye Operayon Önderi Eren Yatır, “Avrupa ülkelerinde kullanıcılar eser kutularında yer alan yönergeler, şemalardan yararlanarak kurulumları yapıyorlar. Lakin bir sorun olduğunda teknik dayanak hizmetlerine başvuruyorlar. Halbuki Türk kullanıcısı suram basamağından itibaren takviye talep ediyor” diyor. Bu nedenle Mercusys markasının dayanak hizmetleri için öncelikle davet merkezini hizmete açtıklarını belirten Yatır, daha sonra web sitesi, e-posta üzere kanalları devreye aldıklarını söylüyor. “Son olarak canlı dayanak sınırını da hizmete açtık. Kullanıcılar Mercusys web sitesine girdiklerinde canlı dayanak ekranı açılıyor ve 7/24 canlı takviye alabiliyorlar” diyen Yatır, bu sınırı birtakım kullanıcıların satın alma öncesi uygun teknolojiyi müracaat konusunda da kullandıklarını vurguluyor.

Mercusys kullanıcılarının 0850 724 44 88 nolu davet merkezinden modem, router (yönlendiriciler) ve Halo Serisi mesh aygıtlar için heyetim takviyesi alabildiklerini söyleyen Yatır, “Biz servise giren her esere ait, her basamakta kullanıcıları SMS ile bilgilendiriyoruz. Eserin servise ulaştığından kargoya verilmesine kadar, her evrede kullanıcılara SMS gönderiliyor. Lakin kullanıcılar isterlerse davet merkezinden arıza kaydından servisteki eserin takibine kadar her aşamda bilgi da alabiliyorlar” diyor. Mercusys kullanıcılarının   adresinden garanti müddeti, teknik servisteki eserin durumu vb her tıp bilgiyi davet merkezini aramadan da öğrenebildiğini açıklayan Yatır, “Bunların yanı sıra web sitesindeki Takviye sayfasından eserlere ait aktüel yazılımlara, bilgilere erişebiliyorlar ve bizlere e-posta ile de ulaşabiliyorlar” diyor.

Destek hizmetlerinde de kullanıcı dostu bir marka olduklarını söyleyen Yatır, Mercusys dayanak kanallarını yenilemeyi ve güçlendirmeyi sürdürdüklerini belirtiyor.
 

Similar threads

Tüm dünya genelinde tesirli olan Korona salgını, iş yapma biçimlerini değiştirdi. Salgın nedeniyle pek çok firma konuttan çalışma uygulamasına geçti. Mecburilik ile başlayan bu çalışma şeklini kimi şirketler kalıcı olarak sürdürme kararları alıyor. Türkiye’de de pek çok kuruluş, büyük...
Cevaplar
0
Görüntüleme
39
Tüm dünya genelinde tesirli olan Korona salgını, iş yapma biçimlerini değiştirdi. Salgın nedeniyle pek çok firma konuttan çalışma uygulamasına geçti. Mecburilik ile başlayan bu çalışma biçimini birtakım şirketler kalıcı olarak sürdürme kararları alıyor. Türkiye'de de pek çok kuruluş, büyük...
Cevaplar
0
Görüntüleme
48
Samsung Electronics, Galaxy S21 serisinin en yeni üyesi Galaxy S21 FE 5G'yi tanıttı. Kullanıcıları, kendilerini keşfetmeye ve tabir etmeye teşvik eden çok işlevli Galaxy S21 FE, Samsung hayranlarının en sevdiği Galaxy S21 premium eser özelliklerini bir ortaya getiriyor. Göz alıcı dizaynıyla öne...
Cevaplar
0
Görüntüleme
43
General Mobile’ın Türkiye’de ilk defa sunduğu ‘GMHepYeni’ paketi sayesinde kullanıcılar, telefonlarının satın aldıkları günkü değerini 2 yıl süresince koruyor, böylelikle diledikleri zaman yeni modeller ile değiştirebiliyorlar. Kullanıcılar aynı modelde ücret farkı olması halinde bu farkı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
144
Ayrıyeten pek çok banka, ‘yeter ki bayanlar kendi işini kurabilsin’ diye yılda ortalama 1 milyar TL’yi bu iş için ayırıyor. Kimi kişi başı 80 bin TL’ye kimi 100 bin TL’ye kadar kredi veriyor. Şimdi yetersiz görülse de Türkiye’de halihazırda 110 bin bayan teşebbüsçü var. Bunların birçok teknoloji...
Cevaplar
0
Görüntüleme
57
858,464Konular
981,132Mesajlar
29,532Kullanıcılar
Üst Alt