Bir müddettir Türkiye’de kullanıcılara ağ tahlillerinde alternatif oluşturan Mercusys, satış sonrası dayanak hizmetlerini de çeşitlendirdi. Bütçe dostu ağ eserleriyle kullanıcılara satış etabında avantaj sağlayan marka, satış sonrasında da kullanıcının yanında yer alıyor. Türkiye’de tüm modellerinde 3 yıl garanti veren Mercusys, davet merkezi, web sitesi dayanak kısmı, e-posta ile dayanaktan sonra canlı takviye sınırını da hizmete açtı.
Türkiye’de ağ eseri kullanıcılarının eser kurulumlarından itibaren takviye hizmeti talep ettiğini belirten TP-Link Teknik Takviye Operayon Önderi Eren Yatır, “Avrupa ülkelerinde kullanıcılar eser kutularında yer alan yönergeler, şemalardan yararlanarak kurulumları yapıyorlar. Lakin bir sorun olduğunda teknik dayanak hizmetlerine başvuruyorlar. Halbuki Türk kullanıcısı suram basamağından itibaren takviye talep ediyor” diyor. Bu nedenle Mercusys markasının dayanak hizmetleri için öncelikle davet merkezini hizmete açtıklarını belirten Yatır, daha sonra web sitesi, e-posta üzere kanalları devreye aldıklarını söylüyor. “Son olarak canlı dayanak sınırını da hizmete açtık. Kullanıcılar Mercusys web sitesine girdiklerinde canlı dayanak ekranı açılıyor ve 7/24 canlı takviye alabiliyorlar” diyen Yatır, bu sınırı birtakım kullanıcıların satın alma öncesi uygun teknolojiyi müracaat konusunda da kullandıklarını vurguluyor.
Mercusys kullanıcılarının 0850 724 44 88 nolu davet merkezinden modem, router (yönlendiriciler) ve Halo Serisi mesh aygıtlar için heyetim takviyesi alabildiklerini söyleyen Yatır, “Biz servise giren her esere ait, her basamakta kullanıcıları SMS ile bilgilendiriyoruz. Eserin servise ulaştığından kargoya verilmesine kadar, her evrede kullanıcılara SMS gönderiliyor. Lakin kullanıcılar isterlerse davet merkezinden arıza kaydından servisteki eserin takibine kadar her aşamda bilgi da alabiliyorlar” diyor. Mercusys kullanıcılarının
Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için
Giriş yap veya üye ol.
adresinden garanti müddeti, teknik servisteki eserin durumu vb her tıp bilgiyi davet merkezini aramadan da öğrenebildiğini açıklayan Yatır, “Bunların yanı sıra web sitesindeki Takviye sayfasından eserlere ait aktüel yazılımlara, bilgilere erişebiliyorlar ve bizlere e-posta ile de ulaşabiliyorlar” diyor.Destek hizmetlerinde de kullanıcı dostu bir marka olduklarını söyleyen Yatır, Mercusys dayanak kanallarını yenilemeyi ve güçlendirmeyi sürdürdüklerini belirtiyor.