Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Metin2 Kara Buyu Sura Klavuz

Metin2 Kara Buyu Sura Klavuz
0
67

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,764
Etkileşim
85
Puan
48
F-D Coin
0
Daha once size buyulu silahla ilgili bir bilgi vermiştim şimdide kara buyu ile bir bilgi vereceğim eğer aklınızda kara buyu ile sorular varsa burayı okumanızı tavsiye ederim imagesmetin2karabuyusuraklavuz5b0981cc75bd3gif
imagesmetin2karabuyusuraklavuz5b0981cd8a0bb

Statlar:
Dedigimiz gibi Kara Buyu'nun en onemli stat'i int (zeka) dir Bu yuzden mumkun oldugu kadar hizli bir sekilde int'i 90'a getirmeliyiz Bunun icin bence en dogru yol 3 int 1 vit seklindedir Lakin sizi kasacak arkadaslariniz veya bir loncaniz varsa, itemlariniz da varsa full int gidebilirsiniz En kotu ihtimal 2 int 1 vit gitmelisiniz Secim tabi ki size kaliyor burada lakin tavsiye ettigim sekil 3 int 1 vit'dir

Int 90 olduktan sonra full vit gidip canimizi arttirmaliyiz Vit de 90 olduktan sonra dex'e vermeniz en dogrusu olacaktir Str hic mi isine yaramaz Kara Buyu'nun? Tabi ki yarar Kilic darbelerinizi pek kullanmasaniz da str donustugunuz zaman verdiginiz hasari arttirir Lakin benim tercihim dex yonundedir Hem stamina'yi arttirir (sol alttaki sari bar), hem yerden daha hizli kalkmanizi saglar, hem daha az hasar gormenizi saglar, hem 34 tanede bir defans verir, hem de str kadar olmasa da saldiriyi arttirir

Tavsiye edilen stat dizilimi:

3 int, 1 vit,
Int 90 olduktan sonra; full vit,
Vit 90 olduktan sonra; full dex

Skiller

1 Karanlik Vurus: Karanlik vurus 7 saniyelik dolma suresiyle oyunun en hizli dolan skillerinden biridir (Yanlis hatirlamiyorsam ucan tilsim ile birinciligi paylasiyor) Lakin saldiri gucu olarak Kara Buyu'nun en az etkili skilli oluyor malesef Fakat saldiri acigini dolum suresiyle dengeliyor Uzun menzilli, cok kisa dolum suresine sahip ve Kara Buyu'nun en az saldiri gucune sahip olmasina ragmen gayet tatminkar bir saldiriya sahip bir skilldir Uygun buyu hizi bonuslariyla ard arda bile kullanabilirsiniz

2 Ates Vurus: Ozellikle kasarken ve savaslarda cok ise yarayan bir skilldir Alan skilli olmasi ve etrafindaki herkese esit vurmasi nedeniyle lonca savaslarinda cok etkili olabiliyor Ozellikle de Kara Buyu'nun Karanlik Koruma gibi bir skilli varken lonca savaslarinda veya imparatorluk savaslarinda arbedenin arasina daldiginizda birden fazla dusmana buyuk hasarlar verebilirsiniz Tek kotu yani ise vurmaniz icin rakibin yanina gitmeniz gerektigidir Genellikle Karanlik Kure ile kiyaslanir lakin dolum surelerine gore bir oranlama yaparsak Kure'den daha fazla hasar veriyor, vurus suresi Kure'den cok daha kisa (takla atana kadar hamle yemezseniz sanslisiniz Kure'yi kullanirken), ve alan skilli Butun bunlar goz onunde bulunduruldugunda Kure'den bir adim onde gorunuyor fakat tabi ki Kure'nin de kendine gore avantajleri mevcut Ozellikle ben tek kasarim diyen Kara Buyu'ler icin en uygun skil Ates Vurus'dur

3 Hayalet Vurus: Hayalet Vurus da Ates Vurus kadar olmasa da alan skilli sayilabilir Ayrica ek olarak rakibi (ve etrafindakileri) yavaslatma bonusuna sahiptir ve skillin seviyesi yukseldikce yavaslatma sansi ve yavaslatma suresi de artar Karanlik Kure'den sonra en fazla hasar veren skillidir Kara Buyu'nun Menzili Kure'ye ve Karanlik Vurus'a gore biraz daha kisadir fakat yavaslatma ozelligiyle bu acigi kapatiyor (Ozellikle master olduktan sonra gorunusu cok hos bence Sirf o yuzden master yapilabilir)

4 Karanlik Kure: Kara Buyu'nun en cok tartisilan skillerinden birisidir Acik ara en yuksek hasara sahip olan skillidir (Hatta oyunun en yuksek hasarli skillerinden birisidir) Lakin dolum suresi cok uzundur Aksi gibi vurus suresi de (takla atmasini hesaba katarsak) skillin kacmasina olanak taniyabiliyor Bir tane Karanlik Kure kullanana kadar iki adet Hayalet Vurus veya Ates Vurus kullanilabiliyor fakat Karanlik Kure'nin en buyuk avantaji iki tane Ates Vurus kullanana kadar arada icilen pota musade etmemesidir Bir anda hp'yi goturur, tabiri caizse rakibi neye ugradigina sasirtir Bitirici darbedir Ayrica yuksek hasarlardan hoslanan arkadaslar icin birebirdir

5 Ates Hayaleti: Kara Buyu'yu kara buyu yapan skill bence Ates Hayaleti'dir Ozellikle duellolar icin tasarlanmistir Cok cok yuksek hasar vermese de 2 saniye gibi kisa araliklarla vurdugu icin rakibinize sans tanimaz Herkesin mutlaka master yapmasi gereken bir skilldir (ilk 3 sira icerisinde master olmalidir) Lakin duello haricinde kime vurmasi gerektigini biz belirleyemedigimiz icin biraz etkisiz kaliyor Hatta kasarken basimiza diger slotlari da cekebildigi icin bela bile olabiliyor Yine de vurus suresine gore cok yuksek bir hasara sahip ve onsuz bir Kara Buyu dusunulemez

6 Karanlik Koruma: Bu skill de Kara Buyu'muzu olumsuz kilan skilldir 1 puan verildiginde bile %30'un uzerinde bir hasar azalmasi meydana geliyor ki onlarca kez hayatinizi kurtaracaktir bu skill Master yapilmadigi takdirde cok sp yiyor, en buyuk dezavantaji bu Lakin 1 puan verildigi takdirde bile size oyun boyunca yetebilecek kadar koruma sagliyor Master yapildigi takdirde kitap zorlugu cekmeyeceginiz icin kolaylikla grand master yapilabilir Bir skilli savunma yonunde gelistirip de atagini azaltmak istemeyenler Karanlik Koruma'ya 1 puan verip diger skiller uzerinde yogunlasabilirler

Dikkat: Butun skillerinizi 17 puanda master yapmaniz hayati onem tasir Ilk skillinizi zaten yasli kadinda beceri sifirlayarak 17 de master yapabilirsiniz lakin digerleri 17 de acilmazsa o skillin gozlem bandini bularak 16 puana dusurup elimizde kalan 1 puani tekrar o skille vererek master yapmaya calismalisiniz Gozlem bandi da bulamazsaniz biraz paraniza kiyip siteden skill sifirlama kagidi almanizi tavsiye ederim Ileride pisman olabilirsiniz 19 veya 20 de acilan skilleriniz icin
 
858,464Konular
981,136Mesajlar
29,532Kullanıcılar
Üst Alt