Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

MICHAEL KORS SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMİNDE BİRİNCİ OLDU

MICHAEL KORS SOSYAL MEDYA ETKİLEŞİMİNDE BİRİNCİ OLDU
0
157

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
37
F-D Coin
73

Michael Kors'un 'Amerikan Rüyası' tefsiri, içtimaî medyada büyük ses getirerek, New York Moda Haftası'nın en çok etkileşim alan defilesi oldu.

Çarşamba sabahı Brooklyn Navy Yard'da düzenlenen 2020 bahar defilesi, bir toplumsal medya tahlil platformu olan ListenFirst'ün olgularına nazaran, 11.468.732'lik bir toplumsal etkileşim almış. Bu etkileşim sayısına 6 Eylül- 11 Eylül tarihleri arasında; Facebook, Twitter ve Instagram umumunda gönderilere gelen icmaller, takipçi artışı, Twitter ve Instagram'daki hashtag ve mentionlar da dahil.

ListenFirst'e nazaran, geçen Eylül ayının bahar 2019 moda haftasına kıyasla bu dönem, %1,363'lük bir artış gözlemlenmiş. Kors'un çevre medya hesaplarındaki takipçiler ise, bir evvelki haftaya kıyasla %53 nispetinde artmış.

Bu yıl NYFW çerçevesinde en çok etkileşim alan iki paylaşım, Kors'un Facebook'ta 1.417.262 tefsir alan, vişne ve piknik temalı çantası oldu. NYFW'de umumi olarak Michael Kors, %61 orantısında geçen seneye nazaran daha ziyade paylaşım yaptı. Böylelikle takipçilerinden, 14 kat daha ziyade etkileşim aldı.




2. sıra ise, balo ve kişisel davet dizayncısı Sheri Hill'in oldu. Geçtiğimiz Cuma günü Ciprani'de düzenledikleri defile, içtimaî medyada 2,993,111 etkileşim aldı. Geçen yılki NYFW'e kıyasla %72'lik bir büyüme gözüküyor.






CFDA takviminde olmamasına karşın Sheri Hill, defilesini Facebook canlı yayın ile yayınlayacağını Facebook üzerinden bir mühlet evvel duyurmaya başlayarak Facebook'da 585.194 icmal aldı. Bebe Rexha'nın sahne aldığı defilenin canlı yayını, yayının bir kısmında sesin kesilmesine karşın 39.000 kere izlendi.

Üçüncü sıra, Cumartesi gecesi düzenlediği defileyle Ralph Lauren oldu. Ralph Lauren toplumsal medyada 1.993.478 etkileşim alarak, geçen sene 50. yılını kutladığı Central Park'daki defilesine kıyasla %56'lık bir düşüş yaşadı.






ListenFirst'e nazaran marka, smokin yüklü, 20'lerin caz kulübü 'Ralph's Club' isimli temasıyla içtimaî medyada çok güzel bir etkileşim aldı. Yıldızlarla dolu olan defilede Janelle Monae sahne alırken Gigi Hadid podyumda bir çok kıyafet sergiledi. Toplumsal medyada marka için bir numaralı performans gösteren içerik, Ralph Lauren'in eşi Ricky ile birlikte olduğı bir Instagram fotoğrafı oldu.






Dördüncü sırada ise Harlem'de Apollo Tiyatrosu'nda düzenlediği Tommy x Zendaya defilesiyle Tommy Hilfiger taraf alıyor. Bu defile, 593.848 içtimaî medya etkileşimine sahip.






Beşinci sıra, Salı gecesi Barclays Center'da düzenlenen defilesiyle Savage x Fenty'e ilişkin. Savage x Fenty 487.778 toplumsal medya etkileşimi alarak, geçen seneye nazaran %1'lik bir  artış gösterdi. Şovun fotoğraflarda bir kısıtlaması vardı.









Altıncı sırada ise 478.261 içtimaî medya etkileşimiyle Tom Ford yan alıyor. Ford, geçen yılki çevre medya etkileşimine nazaran %71'lik bir düşüş yaşamış.

YAZI: Deniz Akkaya
 

Similar threads

Hıristiyanların en kutsal hafta sonu olan Paskalya vaktinde Sri Lanka'daki birden çok kilise ve mabede yapılan hücumlar, yüzlerce kişinin irtihaline sebep oldu. Sri Lanka Cumhurbaşkanlığı sekreteri, bu vukuatların akabinde yaptığı açıklamada yanlış haberleri durdurma hedefiyle toplumsal...
Cevaplar
0
Görüntüleme
157
Bir neslin çocukluğunu önemli manada etkileyen Harry Potter'ı hepimiz biliriz. Büyücülük mektebi, maceralar, farklı karakterler kesinlikle dikkatimizi çekmiştir. Harry Potter sinemalarında görmeye alıştığımız ve pek çoğumuzun da sempatik bulunduğu bir karakter vardır. Dobby olarak...
Cevaplar
0
Görüntüleme
151
Online araştırma şirketi DORinsight, "Sevgililer Günü ve Toplumsal Medya Araştırması" sonuçlarını açıkladı. Araştırmaya nazaran iştirakçiler sevgilisi ya da eşiyle birlikteyken telefonla vakit geçirilmesinden rahatsız oluyor. Sevgililerin çoğunluğu içtimaî medya şifrelerini birbiriyle...
Cevaplar
0
Görüntüleme
276
Yüzde 43'lük payı RTA'ya ilişkin olan A1 Capital isimli aracı kurumdaki iki yönetici, geçen hafta sonu toplumsal medya hesaplarından "RTA'nın pay pahasının yüksek olduğu ve yatırımcıların dikkatli olması gerektiği" tarafında değerlendirmeler içeren bir görüntü kaydı yayımladı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
71
Ticaret Bakan Yardımcısı İstek Tuna Turagay, "Türkiye'de toplumsal medya çok sık kullanılıyor, şirketlerin kullanımı yüzde 55 lakin hala toplumsal medyayı istenen ölçüde kurumsal bazda kullanamıyoruz, o yüzden bu girişimcilik ofisleri çok değerli." dedi. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği...
Cevaplar
0
Görüntüleme
83
858,506Konular
983,000Mesajlar
33,104Kullanıcılar
droleSon üye
Üst Alt