1000’ yakın iştirakçinin oylarıyla belirlenen sonuçlarda birinci sırayı alan pratik, yapay zekâdan güç alarak müşteri datalarını birleştiriyor, varsayıma dayalı haberler sunuyor ve kurumların müşterileriyle daha güçlü bağlantılar kurabilmesini sağlıyor.
Microsoft Dynamics 365 en sevilen CRM pratiği seçildi
Microsoft’un stratejik adımlar atma imkânı sunmak üzere kurumlar için tasarladığı irtibatlı iş bulut pratiği Dynamics 365, en sevilen CRM pratiği seçildi. Müşteri hizmetleri ve deneyimi meydanında bağımsız çalışmalar yürüten Kaç Medya’nın Türkiye’deki davet merkezilerinde 1000’e yakın kullanıcıyla yaptığı ankete nazaran Dynamics 365 en sevilen CRM pratiği seçildi.
“Bilgiler bedele dönüşüyor”
Microsoft Türkiye Kurumsal İş, Üretkenlik ve Güvenlik Tatbikleri Satış Yöneticisi Ozan Öncel, konuyla ilgili olarak, “Daha fazlasını başarmaları için kurum ve bireyleri güçlendiren tahliller sunmaya devam ediyoruz. Davet merkezi dâhil olmak üzere müşteri temas noktalarının birçoğunda Dynamics 365 ile kurumlar kendi inovasyonlarını gerçekleştiriyor. Dynamics 365, müşterilerle etkileşim kurmak, operasyonları en âlâ duruma getirmek, eserleri ve hizmetleri dönüştürmek üzere kurumların dijital dönüşüm süreçlerine ek sunuyor. Yapay zekâyı tüm olgu çeşitlerine uygulayarak CRM ve ERP'de (Kurumsal Kaynak Planlaması) devrim yaratan servisler sunan platform, kurumun her kısmından gelen sinyalleri alıp bunları bedelli malumata dönüştürüyor. Kurumlar satış artırma teknikleri geliştirmek, yeni müşteri kazanmak, müşteri hizmetlerini uygunlaştırmak, müşteri etkileşimini yine tasarlamak üzere dönüştürücü süreçlerde daha tesirli kararlar alıyor” dedi.