Microsoft, yeni bir web tasarım aracını kullanıma sunmaya hazırlanıyor. Yeni web tasarım aracı, Microsoft'un Dijital Pazarlama Merkezi'nin bir modülünü oluşturacak ve şirket bir blog gönderisinde, web sitesi oluşturmak isteyen küçük işletmelerin yararlanabileceği fiyatsız ve kolay bir tahlil sunarak maliyet ve vakit eksikliğinin önündeki manileri ortadan kaldıracağını söylüyor. Microsoft'un bu aracı büsbütün fiyatsız olarak sunacağı belirtiliyor.
Microsoft, yeni hizmetin içeriğin büyük bir kısmını bir işletmenin Facebook sayfasından yahut mevcut bir reklam kampanyasından otomatik olarak içe aktarabileceğini söylüyor. Daha sonra bu bilgileri, bir şablon çerçevesinde işleyerek tam bir web sitesi oluşturmak için kullanacak. Alışılmış ki rastgele bir içeriği değiştirebilecek ve web sitenizi yayınlamadan evvel özelleştirmek için öteki bir şablon seçebileceksiniz.
Microsoft, hizmetten nasıl para kazanmayı hedeflediğini belirtmemiş olsa da, Dijital Pazarlama Merkezi şemsiyesi altında faaliyet göstermesi bize birtakım ipuçları veriyor olabilir. Dijital Pazarlama Merkezi, Microsoft'un toplumsal medya platformlarında ve arama motorlarında reklam kampanyaları oluşturmaya, yürütmeye ve yönetmeye yardımcı olan reklam platformu. Microsoft'un, bu küçük işletmeler reklam verme muhtaçlığı hissettiğinde reklam için harcayacağı paralara göz diktiği düşünülüyor.