iltasyazilim
FD Üye
Yaho ile Microsoft arama motoru çakrırsa bence en iyi işi yapmış olur
Anlaşma, dünyanın en büyük yazılım şirketi Microsoft'a, internette en büyük ikinci arama motoru olabilme imkanına kavuşturacak On takvim anlaşmayla Microsoft, internette en büyük arama motoru ve lideri Google'a karşısında manâlı bir üstünlük yakalayacak
Genişletilmiş uzlaşma, Microsoft'un adını ''Bing'' olarak değiştirdiği arama motorunun daha pozitif birey tarafından kullanılmasına ihtimal tanıyacak
Anlaşmayla Yahoo, birincil 5 yılda kendi sitesindeki tüm arama ve gelirlerinin yüzde 88'ini alacak ve Microsoft'un bir takım internet sitelerinde satma hakkına kavuşacak
Yahoo, anlaşmanın, takvim karını 500 milyon dolara kadar artıracağını ve kendi arama teknolojisine yatırım yapmayacağı için yılda sermaye harcamalarında 275 milyon dolar da tasarruf sağlayacağını tahmin ediyor
YENİ BİR ÇAĞ'
Microsoft'un patronu Steve Ballmer, anlaşmayla, Microsoft'un arama motoru Bing'in rekabet için zorunlu olan ölçeğe kavuşacağını söyledi
Ballmer, ''Bu anlaşmayla, aramada daha fazla buluş, reklamcılar için daha iyi değer ve tek bir şirketin şimdi başat olduğu piyasada reel tüketici seçimi yaratacağız'' dedi
Yahoo da, anlaşmanın Yahoo kullanıcılarının ve reklamcıların çıkarına olacağını bildirdi
Yahoo Üstteki Yöneticisi (CEO) Carol Bartz, ''Uzlaşma, Yahoo, kullanıcılarımız ve endüstriye gemi yüküyle bedel katacak Ve bu anlaşmayla internet yeniliği (innovasyon) ve gelişmesinde yeni bir çağın kurulacağına inanıyorum'' diye konuştu
Microsoft, internet arama pazarında payını artmak umuduyla birkaç yıldır Yahoo ile anlaşmaya çalışıyordu
Şirketin takriben 15 ay önce Yahoo'ya sunduğu 47,5 milyar dolarlık öneri, Yahoo'nun kurucu ortağı Jerry Yang başkanlığındaki grubun direnciyle karşılaşması üzerine Microsoft teklifini geri çekmişti
Uzlaşma, ama Jerry Yang'ın geçen yıl üstteki yöneticilikten ayrılmasından sonra makul ülkü geldi
Yahoo, dünya çapında internet arama pazarında yüzde 8, buna karşılık Google ise yüzde 67 pay sahibi bulunuyor ABD'de ise Google'ın bu payı yüzde 65 iken, Yahoo'nun ise yüzde 20 civarında
Arama motorunu iyileştirmek için milyarlarca dolar harcamasına karşılık Microsoft'un dünya genelindeki internet arama pazar payı yalnızca yüzde 3 ve ABD'de ise yüzde 8 düzeyinde kaldı Microsoft, bu sırada arama motorunun adını da ''Bing'' olarak değiştirdi *
Anlaşma, dünyanın en büyük yazılım şirketi Microsoft'a, internette en büyük ikinci arama motoru olabilme imkanına kavuşturacak On takvim anlaşmayla Microsoft, internette en büyük arama motoru ve lideri Google'a karşısında manâlı bir üstünlük yakalayacak
Genişletilmiş uzlaşma, Microsoft'un adını ''Bing'' olarak değiştirdiği arama motorunun daha pozitif birey tarafından kullanılmasına ihtimal tanıyacak
Anlaşmayla Yahoo, birincil 5 yılda kendi sitesindeki tüm arama ve gelirlerinin yüzde 88'ini alacak ve Microsoft'un bir takım internet sitelerinde satma hakkına kavuşacak
Yahoo, anlaşmanın, takvim karını 500 milyon dolara kadar artıracağını ve kendi arama teknolojisine yatırım yapmayacağı için yılda sermaye harcamalarında 275 milyon dolar da tasarruf sağlayacağını tahmin ediyor
YENİ BİR ÇAĞ'
Microsoft'un patronu Steve Ballmer, anlaşmayla, Microsoft'un arama motoru Bing'in rekabet için zorunlu olan ölçeğe kavuşacağını söyledi
Ballmer, ''Bu anlaşmayla, aramada daha fazla buluş, reklamcılar için daha iyi değer ve tek bir şirketin şimdi başat olduğu piyasada reel tüketici seçimi yaratacağız'' dedi
Yahoo da, anlaşmanın Yahoo kullanıcılarının ve reklamcıların çıkarına olacağını bildirdi
Yahoo Üstteki Yöneticisi (CEO) Carol Bartz, ''Uzlaşma, Yahoo, kullanıcılarımız ve endüstriye gemi yüküyle bedel katacak Ve bu anlaşmayla internet yeniliği (innovasyon) ve gelişmesinde yeni bir çağın kurulacağına inanıyorum'' diye konuştu
Microsoft, internet arama pazarında payını artmak umuduyla birkaç yıldır Yahoo ile anlaşmaya çalışıyordu
Şirketin takriben 15 ay önce Yahoo'ya sunduğu 47,5 milyar dolarlık öneri, Yahoo'nun kurucu ortağı Jerry Yang başkanlığındaki grubun direnciyle karşılaşması üzerine Microsoft teklifini geri çekmişti
Uzlaşma, ama Jerry Yang'ın geçen yıl üstteki yöneticilikten ayrılmasından sonra makul ülkü geldi
Yahoo, dünya çapında internet arama pazarında yüzde 8, buna karşılık Google ise yüzde 67 pay sahibi bulunuyor ABD'de ise Google'ın bu payı yüzde 65 iken, Yahoo'nun ise yüzde 20 civarında
Arama motorunu iyileştirmek için milyarlarca dolar harcamasına karşılık Microsoft'un dünya genelindeki internet arama pazar payı yalnızca yüzde 3 ve ABD'de ise yüzde 8 düzeyinde kaldı Microsoft, bu sırada arama motorunun adını da ''Bing'' olarak değiştirdi *