Monster Notebook, 19 Şubat Çarşamba günü düzenlenen aktiflikle Kozyatağı’ndaki yeni umumi merkezinin açılışını yaptı. Açılışta basın mensupları ile bir araya gelen Monster Notebook kurucu ve CEO’su İlhan Yılmaz, şirketin yeni devir yatırımlarına ve gayelerine yönelik açıklamalarda bulundu. 2000 yılında Türkiye’den çıkan bir yerküre markası olma amacı ile başlayan yolculukta Monster Notebook’un bugün Türkiye’nin müşteri memnuniyeti en yüksek bilgisayar markası olduğunu söz eden Yılmaz, birebir başarıyı tüm yerkürede elde etmeyi amaçladıklarını belirtti.
Yüksek performanslı ve dayanıklı dizüstü bilgisayarları kullanıcılara koşulsuz müşteri memnuniyeti prensibi ile sunduklarını kaydeden Yılmaz, Monster Notebook’un bu sayede Türkiye’nin en çok bilinen oyun bilgisayarı markası olduğunu tabir etti. Yılmaz, “Yirmi yıl evvelki heyecanla ve azimle faaliyetlerimize devam ediyoruz. Artık çalışmalarımızı yeni umum merkezimizde yöneteceğiz. Kadıköy’de küçük bir dükkânda başlayan maceramız bundan bu türlü markamıza yakışır bu yeni merkezde devam edecek. Başta Monster Notebook ailesine olmak üzere, bugüne dek bize inanan ve destek veren herkese teşekkür ederim. Önümüzdeki devirde canavar yeni meskeninde yeni başarılara imza atacak,” dedi.
İlhan Yılmaz laflarına şöyle devam etti: “Monster Notebook olarak Türkiye’den çıkan bir yerküre markası olma gayemiz yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Kullanıcılarımıza sunduğumuz tüm eser ve servislerde harika müşteri deneyimini hedefliyoruz. Oynayamadığınız oyun olursa anında iade garantisi veriyoruz. Yalnızca oyun tutkunlarını değil, çalışırken yüksek performansa gereksinim duyan herkese hitap ediyoruz. Kullanıcılarımız ile ömür uzunluğu birlikte olmayı önemsiyoruz, bu yüzden satış sonrası hizmetlerimizde çok iddialıyız. En ziyade üç iş günü teslimat mühleti ile sınırlandırdığımız teknik destek hizmeti ve her altı ayda bir fiyatsız bakım içeren ömür uzunluğu bakım garantisi kullanıcılarımız ile aramızda uzun soluklu bir bağın kurulmasına sebep oluyor.”
Türkiye ve küresel oyun pazarında yaşanan gelişmeleri de yorumlayan Yılmaz, “Türkiye oyun pazarı globaldeki gelişmeye de bağlı olarak bu sene yaklaşık yüzde on büyüme gösterdi. 800 milyon dolarlık bir hacmi arkada bırakan Türkiye oyun pazarının 2022’de bir milyar doları aşması bekleniyor. Oyun yerküresine yüksek performanslı eserler sunan bir firma olarak 2019 yurtdışı çalışmalarımızı ağır olarak sürdürdüğümüz bir sene oldu. 2020’de ise Avrupa pazarına yönelik yatırımlarımıza tartı vereceğiz. Çok yakında Berlin’de yaklaşık bin metrekare büyüklüğündeki bir meydanda Avrupa’nın en büyük oyun ve deneyim mağazasını açıyoruz.” dedi.