Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Monster Notebook teknik serviste de iddialı

Monster Notebook teknik serviste de iddialı
0
131

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
68




Yüksek performanslı oyun bilgisayarlarıyla kullanıcıların beğenisini kazanmış olan Monster Notebook, Kadıköy’de açtığı yeni teknik merkez binası ile yüksek performanslı oyun bilgisayarlarının ardından, kullanıcı memnuniyetinde de bir numara olmayı hedefliyor. Markanın tüm müşteri memnuniyeti çalışmalarının koordine edileceği yeni teknik merkez binası, aynı zamanda sunulan hizmetlerin daima ileri taşınabilmesi için gerekli AR-GE çalışmalarına da ev sahipliği yapacak.

Monster Notebook teknik serviste de iddialı


Teknik servise gelen ürünler ön değerlendirmeye alındıktan sonra tespit edilen sorunla ilgili istasyona yönlendiriliyor. Her biri Monster Notebook ve partnerlerinin kapsamlı eğitiminden geçen teknisyenler, bu sayede kullanıcıların sorunlarını hızlı ve güvenilir biçimde gideriyor.

Sorunlar 1 saatte çözülüyor

Şirketin kurduğu güçlü tedarik ağı ve geniş yedek parça deposu, normal şartlarda haftalar sürebilecek parça değişimi gibi işlemlerin bile vakit kaybedilmeden yapılmasını sağlıyor. Bu sayede kullanıcılar teknik servise getirdikleri ürünü 1 saat sonra dahî teslim alabiliyorlar. Hizmet süresi konusunda son derece iddialı olan Monster’ın hedefi, tüm kullanıcılarının sorunlarını en fazla 3 iş günü içerisinde çözmek.

Şirketin müşteri ilişkileri ekibi ise kullanıcıları servis sürecinin her adımı hakkında bilgilendiriyor. Böylelikle kullanıcılar onarım için teknik servise bıraktıkları ürünün ne aşamada olduğunu ve sorunlarıyla ilgilenildiğini bilmenin rahatlığını yaşıyor.

Ömür boyu ücretsiz bakım

Monster Notebook’u rakiplerinden ayıran bir diğer nokta da tüm kullanıcılarına satın aldıkları ürünün kullanım ömrü boyunca ücretsiz bakım hizmeti sunması. Kullanıcılar ürünlerini 6 ayda bir Monster servisine getirerek veya anlaşmalı kargo şirketleri aracılığıyla ücretsiz olarak göndererek toz temizliği ve termal macun değişimi gibi işlemleri ücretsiz gerçekleştirebiliyorlar. Bu da hem ürünün kullanım ömrünü artırıyor hem de kullanım süresi boyunca aynı yüksek performansı vermesini sağlıyor.



Monster Notebook CEO’su İlhan Yılmaz, şirketin yeni teknik merkezi ve kullanıcılarına verdikleri önem hakkında şunları söyledi, “Monster olarak kullanıcılarımızın memnuniyeti ilk günden beri birinci önceliğimiz oldu. Bu memnuniyetin ilk aşaması onlara en yüksek performansı verecek ürünler sunmak ve bunu yaparken onları gereksiz mali yüklerin altına sokmamaktı. Geride bıraktığımız 14 yılda bunu başarıyla yaptığımızı düşünüyorum. Ne istediğini bilen bir kullanıcı Monster’da kendi ihtiyacına ve bütçesine göre bir ürünü mutlaka bulabilir. Karar vermekte zorlanan kullanıcılar da mağazalarımızdaki uzman çalışanlarımızdan yardım alarak kendileri için en iyi ürünü bulabilirler. ”

Yılmaz sözlerini şöyle sürdürdü, “Müşteri memnuniyetini sağlamanın ikinci ve bizce daha önemli aşaması ise kullanıcılara etkin ve güvenilir bir satış sonrası destek sunmak. Monster olarak kurulduğumuz günden beri onların sorunlarını çözmeyi daima birinci önceliğimiz olarak gördük. Kullanıcılarımıza hızlı, şeffaf, güvenilir bir hizmet sunarken zorunlu olmadıkça da hiç bir ücret talep etmiyoruz. Bir sorun yaşarlarsa daima onların yanında olduğumuzu ve her türlü desteği vermeye hazır olduğumuzu hissettiriyoruz.”

“Piyasadaki rakiplerimizde olmayan ömür boyu ücretsiz bakım hizmeti sunuyoruz. Teknik serviste yapılan işlemler için “teknik servis ücreti” benzeri bir şey talep etmiyoruz. Tüm ürünlerimizde 2 yıllık garanti veriyoruz ve bu süre içinde üründe kullanıcı hatası yok ise karşılaşabilecekleri sorunlar için ücret almıyoruz. Bugün sektörde olmayan rekor bir hizmet süremiz var. Kullanıcılarımızın şikâyetlerini en erken 1 saat en geç 3 iş günü içerisinde çözebiliyoruz. Bunu da teknik serviste kullanıcılarla aramıza taşeron firmaları veya 3’üncü tarafları sokmayarak, onlara doğrudan temas ederek yapıyoruz.”

 

Similar threads

Monster Notebook, 19 Şubat Çarşamba günü düzenlenen aktiflikle Kozyatağı’ndaki yeni umum merkezinin açılışını yaptı. Açılışta basın mensupları ile bir araya gelen Monster Notebook kurucu ve CEO’su İlhan Yılmaz, şirketin yeni devir yatırımlarına ve gayelerine yönelik açıklamalarda bulundu. 2000...
Cevaplar
0
Görüntüleme
163
Yüksek performanslı oyun bilgisayarlarıyla kullanıcıların beğenisini kazanmış olan Monster Notebook, Kadıköy’de açtığı yeni teknik merkez binası ile yüksek performanslı oyun bilgisayarlarının akabinde, kullanıcı memnuniyetinde de bir numara olmayı hedefliyor. Markanın tüm müşteri memnuniyeti...
Cevaplar
0
Görüntüleme
122
Monster Notebook, 27 Ağustos Salı günü, İstanbul’da düzenlediği etkinlikte, şirketin hedeflerini, gelecek projelerini ve oyun bilgisayarı sektörünün genel durumunu değerlendirdi. Oyun bilgisayarı alanında Türkiye pazarının lider markalarından biri olan Monster, yıl sonunda Avrupa pazarında...
Cevaplar
0
Görüntüleme
193
Yeni Monster Notebook teknik servisi hizmete açıldı. Oyun bilgisayarı pazarında faaliyet gösteren şirket, bundan sonra yeni binasında hizmet verecek. Kadıköy’de açılan yeni merkezde aynı zamanda Ar-Ge çalışmalarının yapılacağı da açıklandı. Monster Notebook teknik servisi açıldı Monster...
Cevaplar
0
Görüntüleme
46
Faaliyetlerine koşulsuz müşteri memnuniyeti politikasıyla yön veren Monster Notebook, kullanıcı dostu teknik destek uygulamalarına devam ediyor. Pandemi süreciyle birlikte Monster Notebook Dijital Mağazası’nı hayata geçirerek kullanıcılarına fiziksel bir mağaza deneyimini sabah 09.00’dan gece...
Cevaplar
0
Görüntüleme
40
858,497Konular
982,003Mesajlar
29,987Kullanıcılar
aktsxSon üye
Üst Alt