55 yıl evvel FİTAŞ pasajında 12 metrekarelik bir mağazadan dev bir markaya dönüşen Mudo'nun kurucusu Mustafa Taviloğlu, iş beşerlerine, reklam konusunda çok kıymetli bir tavsiye verdi.
Taviloğlu, Patronlardunyasi.com'a yaptığı açıklamada şu örneği anlattı.
"Dünyada savaş var. Bütün fabrikalar silah üretmek için çalışıyor. Frigidaire diye bir buzdolabı fabrikası ise daima reklam yapıyor. Durmadan Frigidaire, buzdolabı reklamı veriyor. Ardından savaş bitiyor. Akıllarda yalnızca Frigidaire buzdolabı markası kalıyor, öteki markaların hepsi unutuluyor. Frigidaire dünyada buzdolabına ismini vermiş ender markalardan birisidir. Evvelce buzdolabına 'Frigidaire' derlerdi. Bu kriz ortamıda elbette bitecek, hoş günler gelecek. Lakin tüketicilerin akıllarında daima bu günlerde reklama yük veren markalar kalacak. Bu periyot o denli bir devir. O nun için reklama ehemmiyet verin.".