alıcı temsilcisi ve müşteri arasındaki geçen tavır alıcı temsilcisi konuşmaları tip hizmetleri konuşmaları hizmetleri gülünç konuşmalar söylev örneği okul temsilcisi konuşması MT: iyi günler ben Alia size nasil yardimci olabilirim? Abone: simdi Aria Hanim, benim bir Aria hattim vardi Ya sırası gelmişken sizdeki herkesin bayağı Aria ve Aycell(Aysel) mi? MT: isminizi ögrenebilir miyim? Abone: Ne yapcaksiniz ismimi, ben hat sahibi degilim MT : Hitab etmek açisindan sormustum Abone: Siz bana kisaca Rüzgarin Oglu diyebilirsiniz Abone: iyi günler , ben Turkcell hat kullaniyorum, Avea ya geçmeyi düsünüyorum Ama önce sizin veri seviyenizi ölçücem Eger siz yeteri kadar bilgiliyseniz ben de Avea ya güvenerek hat alirim MT: (saskin bir sekilde) Memnuniyetle sorularinizi yanitlayabilirim Abone: Preveze Deniz Savasi kaç yilinda olmustur? MT: ?!?!?!? Abone: Noldu bilemediniz? MT: Biz burdan yalnızca is ile ilgili sorulara yanıt verebiliyoruz Abone: Aramak bilmiyorsunuz sorumun cevabini? MT: 1538 Abone: Bilemediniz MT: (Dayanamaz) Bildim Ahmet Bey bildim Preveze Deniz Savasi 27 Eylül 1538 de Andrea Dorya komutasindaki Haçli Donanmasi ile Barbaros Hayrettin komutasindaki Osmanli Donanmasi arasinda yapilmistir Bu savastan sonra Akdeniz Türk gölü haline gelmistir Abone: Bravo, ben sizi denemistim zaten (Adam nerden bilsin MT nin Tarih bölümü son sinif ögrencisi oldugunu) Abone: iyi günler, hattimi açtigimda bana pin sormuyor, baska bir sey soruyor Ne yapmam lazim? MT: Gönül Rahatlığıyla yardimci olayim, ne soruyor ögrenebilir miyim? Abone: Bugün Allah için ne yaptin? Diye soruyor MT: Size birkaç kodlama ileticem, anekdot alabilir misiniz? Abone: Bağlı Kagit kaleminiz var mi? MT: Var da sizin öyle isinize haylaz Abone: Harbi ya Kusura bakmayin iyi degilim ben bugün MT: Yok, manâlı degil