Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Muşterileri kacırmanın 10 yolu

Muşterileri kacırmanın 10 yolu
0
119

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,764
Etkileşim
85
Puan
48
F-D Coin
0
Muşterileri kacırmanın 10 yolu!

Şapka Cıkarttıran Muşteri Hizmeti Sunmak kitabından, muşteri hizmetlerinde kacınılması gereken 10 hata:

1Bilmiyorum: Muşteriler sattığınız urun ve hizmetler hakkında bilgili olmanızı beklerler Eğer gercekten soruyu yanıtlayamıyorsanız “Oğrenip size bildireceğim demelisiniz
2Umrumda değil: Muşteriler onlara hizmet etmenin umrunuzda olmasını beklerler ve yaptığınız işten gurur duyduğunuzu gormek isterler Başka bir yerde olmayı dilediğinizi hissettirirseniz onlar da aynısını dileyecektir
3Rahatsız edilmek istemiyorum: İş arkadaşlarınızla yaptığınız bir sohbet ya da bir telefon goruşmesi sizin icin muşteriden daha once geliyorsa muşteriniz sinirlenecektir ve bunda da haklıdır
4Seni sevmedim: Muşteriler ister ustu kapalı, ister acık olsun “Sen bir baş belasısın, lutfen cek git anlamına gelen tavırlara karşı duyarlıdır Duşmanca davranmayın
5Ben herşeyi biliyorum: Muşteri sorununu aktarmayı bitirmeden siz yorum getiriyor, ya da cozum oneriyorsanız kustahlık ediyorsunuz demektir Bilginiz muşterinize daha iyi hizmet etmek icin bir aractır, size onları aşağılamak icin kullanabileceğiniz bir ustunluk tanımaz
6Sen hicbirşey bilmiyorsun: Aptalca soru yoktur, aptalca yanıt vardır Muşterinizin neye gereksinimi olduğu konusunda kafası karışıksa veya yanlış fikirlere sahipse kabaca ya da duyarsız bir şekilde sozunu keser, kendisini aşağılar ya da hor gorurseniz kapıyı yuzune carpmış olursunuz
7Sizin gibileri burada istemiyoruz: Takım elbise giymiş muşterilere kot pantolon ve tişort giymiş olanlardan daha mı kibar davranıyorsunuz? Yaşlıca olanların karmaşık konuları anlayamayacağını ya da genclerin aslında birşey satın almaya niyetli olmadıklarını mı duşunuyorsunuz? Gorunuşe aldanmayın
8Bir daha buraya gelme: Muşterilerin bir daha gelmemesini sağlamanın en garantili yolu gununuzu mahvettiklerini, bir an once ve sonsuza kadar onlardan kurtulmak istediğinizi hissettirmektir
9Ben haklıyım, sen haksızsın: Kişisel goruş farklılıkları olabilir Muşteri tabii ki her zaman haklı değildir, ama haklı olabileceği duygusunu ona yaşatsanız ne kaybedersiniz?
10Cabuk olun! Bekleyin! Siz muşterilerin zamanına saygı gosterirseniz onlar da sizin zamanınıza saygı gosterecektir
 

Similar threads

Müşterileri kaçırmanın 10 yolu! Şapka Çıkarttıran Tip Hizmeti Sunmak kitabından, alıcı hizmetlerinde kaçınılması gereken 10 kusur: 1Bilmiyorum: Müşteriler sattığınız ürün ve hizmetler hakkında bilgili olmanızı beklerler Eğer gerçekten soruyu yanıtlayamıyorsanız “Öğrenip size bildireceğim...
Cevaplar
0
Görüntüleme
65
Bankalar hizmet sektorunun kategorisinde yer alır Bankaların, hizmet edecekleri muşterileri olmadığı surece bir anlamı yoktur Bu sebepten bankacılık işlemlerinin ceşitliliği, insanların hayatlarını kolaylaştırmaya yoneliktir ki tercih edilebilsinler Bu kavram da gelişen her hizmet turunde...
Cevaplar
0
Görüntüleme
142
Yeni bir internet sitesini nitelikli bir ziyaretci sayısına ulaştırmanın zorluğu ile karşılaşıyorsunuz Bu calışmaların sonunda, daha fazla satış yapıyor ve muşteri tabanınızın nasıl genişlediğini goruyorsunuz Kendi internet sitenize, daha fazla ziyaretci cekmenin 10 yolunu aşağıda listeliyoruz...
Cevaplar
0
Görüntüleme
78
858,475Konular
981,228Mesajlar
29,547Kullanıcılar
sonertSon üye
Üst Alt