![170941.jpg](https://halktv.com.tr/d/news/170941.jpg)
Akış hizmetlerinin hayatımıza girmesiyle birlikte TV izleme alışkanlıklarında değişim yaşanmaya başlamıştı. Netflix’in başı çektiği akış hizmetleri, daima büyüyüşünü sürdürürken birinci kez klâsik TV’yi geride bırakmayı başardı.
Piyasa ölçüm firması Nielsen tarafından yayınlanan rapora nazaran, Netflix ve Dinsey+ üzere akış hizmetleri Temmuz ayında klâsik kablolu TV izleyicilerini birinci sefer geride bırakarak TV pazarının başkanı oldu. İzleyiciler, ay boyunca akış hizmetlerinde haftalık ortalama 190.9 milyar dakika içerik izledi. 2020 yılında salgın münasebetiyle uygulanan yasak periyotlarında bile bu sayı ortalama 169.9 milyar dakika düzeyine ulaşmıştı. Salgının başlamasıyla bu geçiş sürecinin hızlandığı görüldü.
DonanımHaber'in aktardığına nazaran, değişen izleyici hisselerinin yanı sıra, toplam TV kullanımının evvelki yıla nazaran neredeyse birebir olduğu belirtiliyor. Başka değişkenler sabit tutulduğunda, Amerikalıların akış hizmetlerine daha fazla odaklandığı ve kullandıkları platformları genişlettiği ortaya çıkıyor.