Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Netflix'in reklamlı ve daha ucuz abonelik seçeneğinde bu özellik olmayacak

Netflix'in reklamlı ve daha ucuz abonelik seçeneğinde bu özellik olmayacak
0
102

seocu

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,340
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
69
netflixin-ucretsiz-abonelik-seviyesinde-cevrimdisi-izleme-icin-indirme-de-sinirli-olabilir-W2Hx.jpg

Netflix'in reklamlarla desteklenecek yeni bir abonelik düzeyi sunacağı artık bilinen bir gerçek. Fakat yayın devi, içeriklerin tanıtım bildirileriyle kesintiye uğramasının yanı sıra birtakım kısıtlamalar da getirebilir.

Netflix uygulamasının kodunda yapılan bir keşfe bakılırsa, şirketin indirmelere müsaade vermeyebileceği anlaşılıyor. Yani, Netflix çevrimdışı indirmelere sırf hizmetin reklamsız abonelik düzeylerinde müsaade verebilir. Reklam dayanaklı düzeyler, içerikleri çevrimdışı izlemek için indiremeyebilir.

Netflix, 2016 yılında çevrimdışı izlemeye müsaade vermeye başlamıştı. Lakin şirket, bu özelliği ek bir avantaj olarak görmüyordu. Hatta şirket, internetin ortalamanın altında olduğu bölgelerde abone sayısını arttırmak için bu özelliği sunmayı planlamış üzere görünüyordu.

Netflix, reklamsız abonelikleri reklam takviyeli aboneliklerden ayırmanın birçok farklı yolunu düşünüyor. Bu yılın başlarında, Netflix eş CEO'su Ted Sarandos, reklam dayanaklı düzeyin, reklamsız düzey ile büsbütün birebir içerikleri içermeyeceğinden bahsetmişti. Hülasa, Netflix muhakkak dizi ve sinemalara erişimi kısıtlayabilir ve reklam dayanaklı üyelik düzeyini seçenler platformdaki tüm içeriği izleyemeyebilir.

Sarandos, reklam takviyeli abonelik seçeneğinin “insanlara daha düşük fiyata güzel bir tecrübe sunan, bir geçiş düzeyi olmayı amaçladığını” bile ima etti. Yani Netflix’in, reklam takviyeli düzeyin aboneler için kalıcı bir tahlil değil, tam üyeliğe geçişte bir basamak olmasını istediğini rahatlıkla söyleyebiliriz. Şirket, açık bir biçimde abonelerinin reklamsız abonelikleri tercih etmesini istiyor.

Netflix, reklam teknolojisi ve satış ortağı olarak Microsoft ile anlaştı. Yeni reklam dayanaklı düzey, standart reklamsız aboneliklerden daha ucuz olacak ve önümüzdeki yıl sunulması bekleniyor…
 

Similar threads

Netflix CEO'su Ted Sarandos, bir müddettir zati ortalıkta dolaşan söylentiyi birinci ağızdan doğruladı: Netflix'e reklamlar geliyor! Hollywood Reporter'a nazaran Sarandos, Mayıs ayının ikinci haftasında sızdırılan raporları doğruladı ve daha ucuz, reklam dayanaklı bir Netflix abonelik...
Cevaplar
0
Görüntüleme
117
Netflix, reklam takviyeli ucuz abonelik seçeneğinin ne vakit başlayacağını açıkladı: "2023'ün başlarında..." Dahası, artık bu yeni seçeneğin gerçekte nasıl olacağı hakkında daha detaylı bir fikre de sahip olmaya başlıyoruz. Şirketin ikinci çeyrek gelir duyurusunun bir kesimi olarak konuşan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
52
Netflix zati bir müddettir, açık bir halde hesaplarını öbürleri ile paylaşan kullanıcıları daha fazla ödemeye zorlamaktan kelam ediyor. Ayrıyeten reklamlı, daha ucuz bir abonelik seçeneği de her vakit masada görünüyordu. Şimdiyse, CEO'lardan biri olan Reed Hastings, bu gelişmelerin çok...
Cevaplar
0
Görüntüleme
113
Netflix tarafından reklamlı Netflix abonelik planının bu yıl sunulmayacağı doğrulandı. Şirket eş CEO’su Ted Sarandos kısa mühlet evvel yayın devinin hakikaten de reklam takviyeli bir abonelik paketi başlatmayı planladığını doğrulamıştı. Şirketin aboneliği ne vakit sunacağı ise belirtmedi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
112
Netflix, yaklaşmakta olan reklam dayanaklı abonelik seçeneği için yeni bir ortak bulmuş üzere gözüküyor. Şirket tarafından yapılan açıklamada, bu gaye için Microsoft ile ortak bir çalışma yürütülmesinin planlandığı duyuruldu. Microsoft tarafından yayınlanan bir blog gönderisinde de teknoloji...
Cevaplar
0
Görüntüleme
61
858,460Konular
981,096Mesajlar
29,527Kullanıcılar
ConsternatedSon üye
Üst Alt