iltasyazilim
FD Üye
Görünene göre Netflix üzerinde Will Smith olmak oldukça avantajlı bir şey Variety'nın sunduğu Nielsen tablolarına göre firmanın ilk çok satan filmi Bright, ABD'de ilk üç günü içerisinde 11 milyon izleyiciye ulaşmayı başardı Karşılaştırma için belirtmek gerekirse Nielsen, aynı dönem içerisinde Stranger Things 2'yi 158 milyon kişinin izlediğini ve The Crown'ın ikinci sezon premieri üç milyon izleyici topladı
Bright, eleştirmenler tarafından genel olarak beğenilmemiş gibi gözükse de, Netflix'in söylediğine göre bir devam filmi için şimdiden yeşil ışık yakılmış durumda Ancak Netflix için filmin yarattığı heyecanın, filmin kalitesinden daha değerli olması söz konusu olabilir
Ayrıca, bu sayıların direkt olarak Netflix'ten gelmiyor olması – firma herhangi bir izlenme istatistiği yayınlamamakta – tamamen doğru olmayabilecekleri anlamına da geliyor Nielsen'in takip yöntemi mobil cihazları ve bilgisayarları içermiyor ve sadece insanların TV üzerinde izlediklerini takip ediyor Ayrıca bu takip, sadece ABD bölgesi için sınırlı durumda Ancak yine de Nielsen'in istatistikleri, Netflix'in sunduklarına insanların nasıl tepki verdiğini ölçmek için var olan en iyi yollardan biri
Buradaki önemli nokta ise, Netflix'in izleyicilerin Bright'a iyi tepki vereceklerini muhtemelen yayınlanmadan önce biliyor olması Bu da hızlı bir şekilde devam filmini duyurmasını açıklamakta Ne yazık ki firma muhtemelen bu kararların arkasındaki ölçüyü hiçbir zaman açıklamayacak Ancak Netflix'in önümüzdeki yıl orijinal film ve dizilere 8 milyar dolar harcamayı planladığı düşünülürse, firmanın birkaç büyük risk alacağı da tahmin edilebilir
Önceki HaberMeizu M5 Note ve M5s Resmi Olarak Türkiye'de! Sonraki HaberBugün satın alabileceğiniz en iyi cihazlar!
Bright, eleştirmenler tarafından genel olarak beğenilmemiş gibi gözükse de, Netflix'in söylediğine göre bir devam filmi için şimdiden yeşil ışık yakılmış durumda Ancak Netflix için filmin yarattığı heyecanın, filmin kalitesinden daha değerli olması söz konusu olabilir
Ayrıca, bu sayıların direkt olarak Netflix'ten gelmiyor olması – firma herhangi bir izlenme istatistiği yayınlamamakta – tamamen doğru olmayabilecekleri anlamına da geliyor Nielsen'in takip yöntemi mobil cihazları ve bilgisayarları içermiyor ve sadece insanların TV üzerinde izlediklerini takip ediyor Ayrıca bu takip, sadece ABD bölgesi için sınırlı durumda Ancak yine de Nielsen'in istatistikleri, Netflix'in sunduklarına insanların nasıl tepki verdiğini ölçmek için var olan en iyi yollardan biri
Buradaki önemli nokta ise, Netflix'in izleyicilerin Bright'a iyi tepki vereceklerini muhtemelen yayınlanmadan önce biliyor olması Bu da hızlı bir şekilde devam filmini duyurmasını açıklamakta Ne yazık ki firma muhtemelen bu kararların arkasındaki ölçüyü hiçbir zaman açıklamayacak Ancak Netflix'in önümüzdeki yıl orijinal film ve dizilere 8 milyar dolar harcamayı planladığı düşünülürse, firmanın birkaç büyük risk alacağı da tahmin edilebilir
Önceki HaberMeizu M5 Note ve M5s Resmi Olarak Türkiye'de! Sonraki HaberBugün satın alabileceğiniz en iyi cihazlar!