Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

NVIDIA DLAA Kenar Yumuşatma Teknolojisi Duyuruldu

NVIDIA DLAA Kenar Yumuşatma Teknolojisi Duyuruldu

elektronikci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,347
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
69
nvidia-geforce-466-11-whql-surucusu-cikti.jpg

DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisinden sürekli bahsediyoruz ve yeni sürücülerle birlikte desteklenen oyun sayısı 100’ün üzerine çıktı. NVIDIA, DLSS’nin ardından bugün yaptığı duyuruyla birlikte yeni DLAA teknolojisini resmen doğruladı.

Aslında kısa bir zaman önce yeni özelliğin Elder Scrolls Online gibi bir MMORPG oyununda kullanılacağından bahsetmiştik. Yeni duyuruya bakılırsa DLAA teknolojisini Elder Scrolls Online test sunucularında test etmek artık mümkün.
Kenar-Yumusatma-Anti-Aliasing-640x410.jpg
Kenar yumuşatma teknolojisinin etkisi.
DLAA, DLSS için geliştirilen teknolojinin aynısını kullanıyor. Ancak performansı artırmak yerine görüntü kalitesini en üst düzeye çıkarmak için yerel çözünürlükteki görüntüler üzerinde etki yaratıyor.

Üst düzey GeForce RTX ekran kartları zaten birçok oyunu yüksek FPS oranlarında oynatabiliyor ve DLSS teknolojisi oldukça başarılı. Yeni NVIDIA DLAA, GPU’nun gücünden tam olarak yararlanamayan GPU’lar ve daha yüksek düzeyde görüntü kalitesi isteyen kullanıcılar için tasarlandı. Bu teknolojiyi yeni bir “yapay zeka tabanlı kenar yumuşatma modu” olarak tanımlayabiliriz.

Anti-Aliasing-640x360.jpg


Bildiğiniz gibi oyunlarda bulunan Anti-Aliasing (AA-Kenar Yumuşatma) ayarı görüntü kalitesi için oldukça önemli. Yeşil takımın yeni çözümü ise kenar yumuşatma özelliğini başka bir noktaya taşıyacak gibi görünüyor. ZeniMax Online Studios Kreatif Direktörü Rich Lambert şunları söylüyor:

NVIDIA DLAA, Elder Scrolls Online’da şimdiye kadar gördüğümüz en iyi kenar yumuşatma sonuçlarını sunarak oyunumuzu gerçekten geliştiriyor.
 

Similar threads

NVIDIA’nın DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisi yıllar içinde çok fazla gelişme kaydetti. Bildiğiniz gibi AMD’nin FidelityFX Super Resolution teknolojisi yaygınlaşmaya devam ediyor ve Intel’in Xe SuperSampling (XeSS) adında bir teknoloji geliştirdiğini biliyoruz. Şimdi ise NVIDIA DLAA...
Cevaplar
0
Görüntüleme
70
NVIDIA bugün Windows 10 hem de Windows 11 sertifikasına sahip 472.12 sürümlü yeni ekran kartı sürücüsünü indirmeye sundu. Yeni sürücüyle birlikte ayrıca 28 yeni oyun DLSS teknolojisine kavuşuyor. Öte yandan Alan Wake Remastered, Diablo II: Resurrected, Far Cry 6, Hot Wheels Unleashed...
Cevaplar
0
Görüntüleme
57
NVIDIA tarafından Ghostwire: Tokyo and Tiny Tina’s Wonderlands için destek sunan ve daha fazla oyuna DLAA desteği getiren NVIDIA 512.15 WHQL sürücüsü yayınlandı. Bethesda Softworks’ün yayınladığı Ghostwire: Tokyo, 25 Mart tarihinde çıkış yapacak. Bu sürücü ise oyunu oynayacak herkes için...
Cevaplar
0
Görüntüleme
116
NVIDIA bugün, sonlu bir mühlet için, katılımcı iş ortaklarından muhakkak GeForce RTX 3080, 3080 Ti, 3090, 3090 Ti masaüstü bilgisayarları, dizüstü bilgisayarlar yahut GPU’lar satın alan oyuncuların, Spider-Man Remastered’ın dijital bir kopyasını ‘Marvel’s Spider-Man Remastered GeForce RTX PC...
Cevaplar
0
Görüntüleme
120
Görüntü yükseltme teknolojileri son devirde GPU üreticileri ve oyuncuların gözdesi haline geldi. NVIDIA DLSS ve AMD FSR 2.0 teknolojilerinin neler sunabileceği zati kanıtlandı. Bu teknolojiler gelişmeye devam ederken her gün daha fazla oyuna ulaşıyor Sadece birkaç hafta evvel piyasaya sürülen...
Cevaplar
0
Görüntüleme
47
858,496Konular
981,850Mesajlar
29,896Kullanıcılar
Adflkco1Son üye
Üst Alt