Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

NVIDIA Image Scaling ve AMD FSR Tek Uygulamada Birleşti

NVIDIA Image Scaling ve AMD FSR Tek Uygulamada Birleşti
0
59

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
Nvidia-Image-Scaling.jpg

Lossless Scaling (Kayıpsız Ölçekleme) için yapılan yeni bir güncelleme sayesinde NVIDIA’nın Image Scaling özelliği artık hem Intel hem de AMD GPU’larda kullanılabilir durumda. Bu da oyuncuların görüntü kalitesinden çok fazla ödün vermeden kare hızlarını iyileştirmek için daha düşük çözünürlüklerde oyun oynamalarına olanak tanıyor.

Lossless Scaling, herhangi bir GPU’ya sahip herkesin video oyunlarında görüntü yükseltme teknolojisini çalıştırmasına izin veren üçüncü taraf bir uygulama. Araç ayrıca bu görevi gerçekleştirmek için tamsayı ölçekleme tekniğini kullanıyor.

Bu yazılım yakın zamanda AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) teknolojisine kavuşmuştu. Şimdi ise özellik setine NVIDIA’nın görüntü ölçekleyici özelliği dahil oluyor ve bu da birden fazla yükseltme tekniğini tek bir uygulamadan deneyebileceğimiz anlamına geliyor.

NVIDIA’nınn görüntü ölçekleyicisi birkaç yıldır piyasada ama en son en son Game Ready sürücüsüyle birlikte büyük bir güncelleme almıştı. Şirket ayrıca Image Scaling özelliği için bir yazılım geliştirme kiti duyurdu ve herhangi bir geliştiricinin oyunlarında bu teknolojiyi kullanmasına imkan tanıdı.

NVIDIA’nın testlerine göre yeni Image Scaling özelliği, AMD’nin FSR teknolojisi ile neredeyse eşit seviyede. Aşağıdaki test görüntüsünde, FSR ultra kalite modu ile NVIDIA Image Scaling’in en yüksek çözünürlüğü arasındaki kaybı ayrıntılı olarak görebilirsiniz.

AMD-FSR-ve-NVIDIA-Image-Scaling-640x328.jpg
Lossless Scaling şu anda Steam üzerinden satın alınabiliyor ve satın alım öncesinde demoyu denemek mümkün.
 

Similar threads

NVIDIA bugün DLSS sürüm 2.3‘ün yanı sıra yeni Game Ready 496.76 sürücüsünü yayınlamıştı. Yeşil takım ayrıca uzamsal ölçekleme ve keskinleştirme sağlayan, tüm GPU’larda çapraz platform çalışan bir açık kaynaklı SDK olarak NVIDIA Image Scaling (Görüntü Ölçekleme) algoritmasını piyasaya sürüyor...
Cevaplar
0
Görüntüleme
58
NVIDIA, bugün GeForce Game Ready sürücülerinin yeni bir sürümünü indirmeye sundu. Bu sürücüyle birlikte yeni DLSS 2.3 sürümünün tüm yeniliklerinden faydalanabilirsiniz. Geliştirilen DLSS teknolojisi, oyunlarda hareket vektörlerinin daha iyi kullanılmasını sağlarken gölgelenmeyi azaltıyor ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
73
AMD, Unreal Engine 4 için herhangi bir oyun geliştiricisinin oyunlarına AMD’nin FidelityFX Super Resolution teknolojisini eklemesine olanak tanıyan yeni bir eklenti yayınladı. FSR eklentisi indirilebilir durumda ve 4.27.1 ile üzeri sürümler için tasarlandı. AMD’nin ölçeklendirme teknolojisi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
27
NVIDIA bugün DLSS 2.3 güncellemesi, Image Scaling (Görüntü Ölçekleme) teknolojisi ve Game Ready sürücülerinin yanı sıra yeni bir araç yayınladı. ICAT adı verilen özel yazılım, herkesin oyun ekran görüntüleri ve videolarını kolaylıkla karşılaştırmalarını sağlıyor. NVIDIA ICAT, LDAT (Gecikme ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
48
Microsoft, bir blog yazısı aracılığıyla popüler Flight Simulator oyununun bu yıl içinde NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) teknolojisine kavuşacağını duyurdu. NVIDIA’nın RTX ekran kartları için özel olarak geliştirdiği bu teknoloji, birçok oyunda görüntü kalitesini iyi seviyelere...
Cevaplar
0
Görüntüleme
57
858,497Konular
982,543Mesajlar
30,279Kullanıcılar
Muhammed16Son üye
Üst Alt