Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

NVIDIA Studio Sürücüsü, Blender, V-Ray, Redshift ve Autodesk Arnold için Gelişmiş Destek Sunuyor

NVIDIA Studio Sürücüsü, Blender, V-Ray, Redshift ve Autodesk Arnold için Gelişmiş Destek Sunuyor
0
93

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
2
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
106
NVIDIA-Studio-Surucusu.jpg

Bölümün öncülerinden olan açık kaynaklı 3D oluşturma uygulaması Blender, Blender Cycles 2.92 GPU hızlandırmalı NanoVBD’ye  yeni eklenen destek sayesinde Blender kullanıcıları, duman, ateş, bulutlar ve toz üzere render hacimlerinin daha güçlü etkileşiminden yararlanabilecekler.

NVIDIA OptiX artık hibrit render ile destekleniyor, böylelikle sistemde bulunan tüm GPU’lar ve CPU’lar kullanılabilir ve azamî sistem kaynağı kullanımı sağlanır. Optix aktifleştiğine pişirme (baking) kullanılabilir.  Böylelikle sanatkarların en süratli render yazılımını kullanmaya devam etmeleri sağlanır.

Son olarak, NVIDIA GPU’lar, GPU misyonlarını tamamladıktan sonra CPU tarafından oluşturulan modellerin kısımlarının oluşturulmasına yardımcı olmada otomatik olarak katkıda bulunabilir; hibrit render performansını daha da artıran karo çalma (tile stealing) ismi verilen bir süreçtir.

Velhasıl, süreç ne olursa olsun Blender ile render çok daha da âlâ hale geldi.

V-Ray’de Render Atağı


V-Ray 3D render yazılımı, sanatkarların ve tasarımcıların birinci sınıf rendeleme özellikleriyle fotogerçekçi manzaralar oluşturması için tasarlanmıştır. Render, verimliliğini büyük ölçüde artıran hafif önbellek artık GPU ile hızlandırılarak piksellerin oluşturulmaya başlama suratını daha da hızlandırıyor. Çekirdek dışı renderleme, GPU belleği geometri yahut dokular için aşıldığında, çok daha büyük sahneleri işlemek için sistem belleğini kullanır. Bu hayati özellik artık tüm V-Ray GPU özelliklerini destekleyerek rastgele bir sahnede kullanılmasına müsaade veriyor. Ek olarak, sanatkarlar artık partikül simülasyonları için tanınan 3ds Max eklentisi olan tyFlow ile ek V-Ray GPU süratiyle render yapabilirler.

V-Ray-scaled.jpg


Redshift Yeni Render Özellikleri Ekliyor


Çağdaş üst seviye yapım işlemenin muhakkak taleplerini karşılamak için tasarlanmış, GPU hızlandırılmalı güçlü bir renderer olan Redshift’in  heyecan verici birkaç güncellemesi var. Redshift’te NVIDIA RTX ışın izleme, artık OptiX 7.2 ile tam olarak destekleniyor ve daha fazla performans artışı sağlıyor.

OSL shader dayanağı, Redshift kullanıcılarının kendi gölgelendiricilerini yazmasını yahut farklı bir renderer için bile render topluluğundaki OSL gölgelendiricilerini kullanmasını sağlayarak tonlarca yeni gölgeleme imkanı ekliyor.

Geliştirilmiş saç gölgelendiricisi, sanatçı dostu denetimler ve kusursuz yerleşik varyasyon özellikleri sunarken çok daha gerçekçi bir aydınlatma üretiyor.

Redshift ayrıyeten NVLINK dayanağını alıyor. Harika büyük modellere sahip projeler, devasa sahneler oluşturmak için birden fazla GPU’nun VRAM’ini paylaşabiliyor.

Arnold’da Daha Süratli Renderleme

Autodesk Arnold, karmaşık karakterleri, sahneleri ve gelişmiş aydınlatma zorluklarını emniyetli bir biçimde yönetmek için üretime hazır araçlar sağlayan güçlü bir 3D render uygulamasıdır. Karo görüntüleme (tile rendering) artık Arnold’da erişilebilir durumda. Hudutlu GPU belleğine sahip içerik oluşturuculara cisimleri daha süratli renderleme fırsatı veriyor.

DLSS, gerçek vakitli içerik oluşturmada fotogerçekçi görsellerin kapısını aralıyor,

Oyuncular, NVIDIA DLSS 2.0 (Deep Learning Üstün Sampling) sayesinde NVIDIA RTX GPU’larının sağladığı gelişmiş görselliğe artık aşinalar. DLSS, düşük çözünürlükte işlenen imgeleri daha yüksek çözünürlüğe dönüştürmek için yapay zeka kullanır. Ve tensör çekirdekleri ismi verilen özel AI işlemcileri kullanarak RTX GPU’larda gerçek vakitli olarak çalışır. Bu güçlü araç, bilhassa sanal üretim ve mimari görselleştirme üzere hesaplama açısından karmaşık vazifelerde içerik oluşturucular için de bir hayat kurtarıcıdır.

DLSS şu anda mimariden eser dizaynına ve sanal üretime kadar bir düzineden fazla yaratıcı uygulamaya entegre edilmiş durumda. İş ortaklarının kaliteden ödün vermeden render sırasında 2 kata kadar süratli çalışmaya imkan tanıyan DLSS teknolojisini nasıl kullandığına şahit olmak için NVIDIA’nın en son DLSS bloğunu okuyabilirsiniz.

 En Son 30 Serisi Stüdyo Eserleri Piyasaya Sürüldü

NVIDIA Studio’nun en yeni dizüstü ve masaüstü bilgisayarları artık piyasaya sürülmüş durumda. Gelişmiş GeForce RTX 30 Serisi GPU’lar, ışık suratında bellek ve depolamaya, canlı renkli ekranlara ve hassas bir mühendisliğe sahiptir.

Razer-Blade-15-Advanced.jpg


NVIDIA’nın tam özellikli dizüstü ve ultra güçlü masaüstü bilgisayarlardan oluşan yenilenmiş stüdyo serisine, bilinen ve güvenilen donanım ortaklarından satın alınabiliyor:
  • Gigabyte Aero 15 & OLED
  • Gigabyte Aero 17 & HDR
  • Razer Blade 15 Base & Advanced
  • Razer Blade Pro 17
Yeni stüdyo şoförü, bugün piyasaya sürülen GeForce RTX 3060 masaüstü GPU’larını da destekliyor. GeForce RTX 3060 GPU’lar 12 GB çerçeve arabellekle birlikte hızlandırılmış ışın izleme, yapay zeka ve yüksek çözünürlüklü görüntü sürece sunuyor.

Tüm Studio eserlerine göz atmak için NVIDIA Studio Mağazasını ziyaret edebilirsiniz.

GTC 2021 Süratle Yaklaşıyor


NVIDIA GTC, yaratıcı fikirlerini tutuşturmak, yeni marifetler geliştirmek ve yeni kontaklar kurmak isteyen parlak, zihinleri bir ortaya getiren dijital bir etkinliktir. 12-16 Nisan 2021 tarihleri ortasında çevrimiçi olarak yapılacak olan aktiflik NVIDIA CEO’su ve Kurucusu Jensen Huang’ın açılış konuşmasıyla başlayacak.

Kayıtlar fiyatsızdır. Tüm canlı oturumlara, etkileşimli panellere, demolara, araştırma posterlerine ve daha fazlasına iştirakçiler erişim sağlayabilirler. Bu olağanüstü milletlerarası aktifliği kaçırmayın.   adresinden daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

NVIDIA Studio ile Aktüel Kalın

Şubat Studio Şoförünü (sürüm 461.69) bugün GeForce Experience aracılığıyla veya sürücü indirme sayfasından indirebilirsiniz. Studio Şoförleri, içerik oluşturucular için özel olarak oluşturulmuştur ve en düzgün yaratıcı uygulamalar ve iş akışlarına karşı kapsamlı bir halde test edilmiştir.
 

Similar threads

NVIDIA, GTC 2022 ile birlikte birçok yeniliğe ev sahipliği yapıyor. Daha önce Hopper mimarisinden ve kuantum hesaplama alanındaki yeniliklerden bahsetmiştik. Öte yandan GTC’de dijital sanatçılar ve içerik geliştiriciler için birçok yenilik var. ASUS ve MSI tarafından inşa edilecek NVIDIA...
Cevaplar
0
Görüntüleme
113
Nvidia Studio Driver için Aralık ayı güncellemesi yayımlandı ve bu yeni güncelleme, oyun yaratıcıları ve özellikle de Blender ile uğraşan herkes için oldukça güzel özelliklerle birlikte geliyor. Blender, kısmen ücretsiz ve açık kaynak olması nedeniyle piyasadaki en popüler 3D modelleme...
Cevaplar
0
Görüntüleme
73
NVIDIA Studio sanatkarı Brian Lai, bu hafta NVIDIA Studio’ya konuk oluyor. Lai Chaos V-Ray ve bir dizi RTX hızlandırmalı uygulama kullanarak geliştirdiği ‘Afternoon Coffee and Waffle’ yapıtının imal sürecini anlatıyor. Temmuz ayında NVIDIA Studio Şoförü, 3ds Max için en son Chaos V-Ray 6...
Cevaplar
0
Görüntüleme
107
3D sanatkarı Daniel Barnes, NVIDIA Studio’ya konuk olduğu başyapıtı “Yolculuk” ile büyülüyor. Tüm kullanıcılarının itimat duyduğu kararlılık ve güvenilirlikle, en son çıkan yaratıcı uygulama güncellemelerini optimize eden Haziran NVIDIA Studio Driver yüklenmeye hazır. NVIDIA RTX GPU’lara...
Cevaplar
0
Görüntüleme
215
Yaratıcı uygulamalarla çalışırken sanatçılara, yaratıcılara ve tasarımcılara en iyi performansı ve güvenilirliği sağlayan NVIDIA Studio, NVIDIA Studio Creative Weekend isimli canlı yayın etkinliklerine devam ediyor. 28-29 Aralık tarihlerinde saat 20.00’de üçüncüsü gerçekleşecek yeni yayınların...
Cevaplar
0
Görüntüleme
80
858,500Konular
982,385Mesajlar
32,977Kullanıcılar
spineless81Son üye
Üst Alt