iltasyazilim
FD Üye
öğretmen gözlem raporu
gözlem formları
öğrenci gözlem formu
ders gözlem formu
GÖZLEM FORMU
Etkinlik Adı :
Sınıf:
Tarih:…………
Dolduracağınız bu formun amacı; sınıfta uygulanan etkinliğin, öğrencilerden aldığınız tepkiler doğrultusunda amacına ne derecede ulaştığını değerlendirmenizdir Formu doldurarak kendinize ilişkin alacağınız geri bildirim doğrultusunda, amaca ulaşamadığını düşündüğünüz konularda “Mektep Rehber Öğretmeni veya Okul İdaresinden destek alabilirsiniz Aşağı listelenmiş ifadeleri okuyun ve ifadelerde yer alan durumun ne derecede gerçekleştiğine ilişkin “yüzde sütununun altına 0–100 arası bir yüzde verin
Bu etkinliğin daha verimli olması için aşağıdaki düzenlemeler yapılmalıdır:
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
ANEKDOT: Öğretmenin gerçekleştireceği her etkinlikten sonra etkinliğin verimliliğine ilişkin kullanılabileceği türden bir gözlem formudur Öğretmen tarafından doldurulması için geliştirilmiştir Öğretmen isterse öbür türde formlar geliştirebilir
Derslik Kılavuz Öğretmeni
netten alıntı *
gözlem formları
öğrenci gözlem formu
ders gözlem formu
GÖZLEM FORMU
Etkinlik Adı :
Sınıf:
Tarih:…………
Dolduracağınız bu formun amacı; sınıfta uygulanan etkinliğin, öğrencilerden aldığınız tepkiler doğrultusunda amacına ne derecede ulaştığını değerlendirmenizdir Formu doldurarak kendinize ilişkin alacağınız geri bildirim doğrultusunda, amaca ulaşamadığını düşündüğünüz konularda “Mektep Rehber Öğretmeni veya Okul İdaresinden destek alabilirsiniz Aşağı listelenmiş ifadeleri okuyun ve ifadelerde yer alan durumun ne derecede gerçekleştiğine ilişkin “yüzde sütununun altına 0–100 arası bir yüzde verin
Bu etkinliğin daha verimli olması için aşağıdaki düzenlemeler yapılmalıdır:
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
ANEKDOT: Öğretmenin gerçekleştireceği her etkinlikten sonra etkinliğin verimliliğine ilişkin kullanılabileceği türden bir gözlem formudur Öğretmen tarafından doldurulması için geliştirilmiştir Öğretmen isterse öbür türde formlar geliştirebilir
Derslik Kılavuz Öğretmeni
netten alıntı *