
Karşılaştırmalı reklamlar her hengam için ilgi alımlı olmuş ve kişilerin aklında kalmıştır. Natürel ki reklamın başarılı olması için güzel yapılması da gerekir. OnePlus’ın yeni reklamı da bunlardan biri.
OnePlus’ın en değerli özellikleri arasında 6.7 inçlik AMOLED ekran konum alıyor. 1440p çözünürlüğe sahip olan bu ekranın en uzunluk orantısı da 19.5:9 ve görüntü izlemek için ülkü bir yapıya sahip. Ayrıyeten 90Hz yenilenme süratiyle da hayli akıcı bir oyun tecrübesi sunuyor.
Pekala bu ekranda ne yok? Yeni reklamda başarılı formda belirtildiği üzere çentik yok, ekranda kamera deliği yok, ekranın bütünlüğünü bölen hiçbir yapı yok. Reklamda, bu çeşit delik ya da çentiklerin fotoğraflara bakarken, görsel içerikle ilgilenirken ne kadar rahatsız edici olabileceğinin üzerinde duruldu.

Oppo Reno üzere OnePlusz Pro 7’nin de pop-up ismi verilen, açılabilir kamerası var. Bu kamera ile 16 megapiksel imaj çekmek mümkün. Böylelikle ekranda delik açmadan da telefon üretilebiliyor. OnePlus’ın avantajı, emsal telefonların girmediği ya da giremediği ABD üzere pazarlara da ulaşmayı başarmış olması.
OnePlus 7 Pro’nun ABD’de satışa çıkan versiyonu, 8 GB RAM ve 256 GB hafıza ile satılacak. Telefonun fiyatı ise 699 dolar olacak. Telefonun modellerine bağlı olarak fiyat değişebilecek.
Laf konusu 15 saniyelik reklamı aşağıda izleyebilirsiniz.