Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

otoplus, yeni reklam filmi ile “kesin bir şey çıkacak” diyenlere sesleniyor!

otoplus, yeni reklam filmi ile “kesin bir şey çıkacak” diyenlere sesleniyor!
0
100

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90

letgo’nun ikinci el araç alım satımındaki yenilikçi markası otoplus, yeni reklam sineması ile ikinci el otomobil alırken “kesin bir şey çıkacak” diyen tüketiciye eğlenceli bir lisanla "çözümü var" diyor.

TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan reklam sinemasında; ikinci el otomobil alırken itimat sorunu yaşayan bir karakterin çekincelerinin otoplus’ın sunduğu teminat ile bertaraf edilmesi eğlenceli bir lisanla anlatılıyor. Sinemada karakter, otomobil aldıktan sonra kesinlikle berbat bir tecrübe yaşayacağını düşünüyor ve içi bir türlü rahat etmiyor. otoplus’ın tüketici beklentilerini tahlil ederek yayına aldığı kampanyada; ikinci el otomobil alırken kendilerini inançta hissetmek isteyen, tüm adımları ayrıntılı olarak inceleyen ve alım-satım süreçlerine geniş vaktini ayıran tüketicilere sesleniliyor.

Reklam sinemasında otoplus'tan; bağımsız ekspertiz, 20.000 km’ye kadar 12 ay garanti ve 20 gün içinde iade üzere imkanlarla otomobil satın alan kuşkucu bir karakter yer alıyor. Karakter, arabayı satın aldıktan sonra kesin bir şey çıkacağını düşünüp şüphelenmeden edemiyor. Ortadan geçen ayların ve yılların kısa kesitlerle gösterildiği reklam sinemasında; karakterin otomobilden duyduğu bitmek bilmeyen kuşku "kesin bir şey çıkacak" telaffuzuyla vurgulanıyor. 30 yılın sonunda tüm kuşkularının yersiz olduğunu anlayan karakter, otoplus’ın artısını yıllarca deneyimlemiş olmanın huzuruyla rahat bir nefes alıyor. “Diyelim bir şey çıktı, otoplus’ta tahliliniz var” diyen reklam sinemasının yapımını Public Sinema üstlenirken, direktör koltuğunda ise Eli Kasavi oturuyor.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı
 

Similar threads

Reklamlarda Star Stratejisi Reklamlarda star stratejisi “Bir star anlatılmaz, ayrım edilir Parladığı görülen lakin dokunulmayan bir şeydir Alain Delon Günümüzde böylece fazla benzer ürün ve hizmet söz konusu ancak, tüketicinin herhangi özel bir ürünü ya da hizmeti kullanması için asla...
Cevaplar
0
Görüntüleme
70
Geçtiğimiz yıl büyük bir bombardıman şeklinde geçen Disney+'nın yatırımcı günü sonrası bugün yapılan Disney+ günü yine bolca Marvel içeriğine sahne oldu. Her ne kadar geçen yılın o yoğun ve duyurularla dolu atmosferi yaşanmasa da mevcut dizilerle ilgili yeni gelişmeler ve bazı duyurular...
Cevaplar
0
Görüntüleme
73
Eleştirmenlerden tam not almış, uluslararası festivallere konuk olup pek çok ödüle değer görülmüş en iyi filmlere yer veren bir listeyle karşınızdayız! İşte 2011-2021 yılları arasında çekilmiş, son 10 yılın en iyi 100 filmi; Not: Film açıklamalarında Beyazperde ve Sinemalar.com'dan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
69
İnternet kavramlarını anlattığımız ve mümkün sorunların tahlillerine baktığımız serimize devam ediyoruz. Bugünün konusu Packet Loss yani Paket Kaybı. Bilhassa online oyunlar ve sesli sohbet servislerinde çokça gördüğümüz bu paket kaybı ibaresinin ne olduğuna bakalım. İnternet trafiği, tıpkı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
60
Eğer Japon filmlerine meraklıysanız, bu içerik kesinlikle hoşunuza gidecek. Eğer hiç Japon filmi izlemediyseniz, başlangıç için harika bir seçenek olabilir. Eğer ben Japon sinemasını yaladım yuttum diyorsanız, o zamanda yorumlarda görüşlerinizi bizimle paylaşın :) Japon sinemasından dikkat çeken...
Cevaplar
0
Görüntüleme
46
858,496Konular
981,633Mesajlar
29,720Kullanıcılar
AR4SsSon üye
Üst Alt