letgo’nun ikinci el araç alım satımındaki yenilikçi markası otoplus, yeni reklam sineması ile ikinci el otomobil alırken “kesin bir şey çıkacak” diyen tüketiciye eğlenceli bir lisanla "çözümü var" diyor.
TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan reklam sinemasında; ikinci el otomobil alırken itimat sorunu yaşayan bir karakterin çekincelerinin otoplus’ın sunduğu teminat ile bertaraf edilmesi eğlenceli bir lisanla anlatılıyor. Sinemada karakter, otomobil aldıktan sonra kesinlikle berbat bir tecrübe yaşayacağını düşünüyor ve içi bir türlü rahat etmiyor. otoplus’ın tüketici beklentilerini tahlil ederek yayına aldığı kampanyada; ikinci el otomobil alırken kendilerini inançta hissetmek isteyen, tüm adımları ayrıntılı olarak inceleyen ve alım-satım süreçlerine geniş vaktini ayıran tüketicilere sesleniliyor.
Reklam sinemasında otoplus'tan; bağımsız ekspertiz, 20.000 km’ye kadar 12 ay garanti ve 20 gün içinde iade üzere imkanlarla otomobil satın alan kuşkucu bir karakter yer alıyor. Karakter, arabayı satın aldıktan sonra kesin bir şey çıkacağını düşünüp şüphelenmeden edemiyor. Ortadan geçen ayların ve yılların kısa kesitlerle gösterildiği reklam sinemasında; karakterin otomobilden duyduğu bitmek bilmeyen kuşku "kesin bir şey çıkacak" telaffuzuyla vurgulanıyor. 30 yılın sonunda tüm kuşkularının yersiz olduğunu anlayan karakter, otoplus’ın artısını yıllarca deneyimlemiş olmanın huzuruyla rahat bir nefes alıyor. “Diyelim bir şey çıktı, otoplus’ta tahliliniz var” diyen reklam sinemasının yapımını Public Sinema üstlenirken, direktör koltuğunda ise Eli Kasavi oturuyor.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı