iltasyazilim
FD Üye
2019 passat cc fiyatları, 2019 passat cc özellikleri, 2019 passat cc teçhizat, 2019 passat cc hakkında data
Volkswagen Passat Comfort Coupe, bir çok otomobil severin hayallerini süslüyor Ve bunu fazlasıyla hakediyor
Sedan karoserin kullanışlılığını ve coupe ’nin sportifliğini başlangıçta bir arada sunan 2004 yılında MercedesBenz CLS modeli olmuştu
Volkswagen ‘in lokomotif modellerinden Passat üzerinden geliştirilen yeni coupe, Passat CC ismini aldı İsminin uzantısındaki “CC, coupe cabrio modellerinden tanıdığımız bir kısaltma yok Alman üreticinin “CC kısaltmasıyla izah etmek istediği; comfortcoupe (konforlu coupe) Passat CC ’de uygulanan formül temel olarak aynı MercedesBenz CLS ’deki gibi Uzun bir motor kaputu, önden arkaya kadar gergin bir yay gibi çizgiler ve coupe ’yi andıran tavan tasarımı kabul etmek gerekir fakat VW, Passat CC ile çok seçkin görünen, spor bir araba ortaya çıkartmayı başarmış Sportifliği öne çıkartan Passat CC ’nin kaslı gövdesi hiç de çirkin görünmüyor Tersine çok estetik Aynı şıklık ve sportiflik aracın içerisinde de yoğun olarak vurgulanmış
Bir coupenin içerisinde olduğunu unutmazsanız iç mekandaki konfor oldukça tatmin edici Dört koltuk da vücudu mükemmel sarıyor Ön koltuklarda başarılı diz ve baş mesafesi sunan Passat CC ’nin arka koltuklarında da yeterli oturma alanı sunulmuş Fakat arka kapıları olan bir coupe de olsa, arka koltuklara geçerken başınızı eğmenizde fayda var Görüş açıları da, birçok coupe ’ye tarafından daha iyi sayılır Dar tabi camlar ile olabildiğince yatık tasarlanan ön ve arka camlar çok şık olsa da arkadaki bakış açılarını kısıtlıyor
İç mekanda kullanılan malzemeler oldukça kaliteli İşçilikte de itina gösterildiği fark ediliyor Aracın tasarımına yerinde tasarlanan gösterge grubu şık ve sportif bir havaya sahip İç mekanda fonksiyonelliği arttırmak namına bir çok detaylar uygulanmış Orta konsolun arkasında bulunan 230 V soket girişi tamamen diz üstü bilgisayar gibi elektrikli cihazları göstermek olası Arka koltukların ortasında da sürgülü kapağı olan ufak eşya gözü ve bardaklık bölmesi bulunuyor Passat CC ’nin 532 litrelik bagajı geniş Arkadaki koltukları yatırılamayan Passat CC ’de sadece koltukların ortasında bir kayak gözü bulunuyor
Volkswagen Passat CC ’nin yeniliklerine devam ettiğimizde artık yeni modellerin üstteki ekipman seviyelerinde rastlar olduğumuz Şerit Peşine Düşüp Takip Sistemi ’nin de Passat CC ’de yer aldığını söyleyebiliriz VW bu sistemi kendi içerisinde ilk kez Passat CC ’de kullanmaya başladı Sistemin egzersiz prensibine kadar şoför 65 kms ’nin üzerindeki bir hızda sinyal vermeden şeridini terk ederse, sistem direksiyon manevrasıyla otomatik olarak şeride geri sokuyor Eğer Şerit Takip Sistemi yol üzerindeki çizgileri net bir şekilde göremezse, akıcı çalışamıyor
Volkswagen Passat CC ’de premium rakipleri kıskandıracak bir diğer nitelik de Park Asistanı Otomatik park sistemi, araca entegre sensörler tamamen iki vasıta arasında uygun olan boşluğa sürücünün direksiyona müdahale etmeden park etmesini sağlıyor
Volkswagen ailesinde ilk olarak Passat CC ’de kullanılan DCC olarak adlandırılan Adaptif Şasi Kontrolü; direksiyon netliği ve süspansiyon sertliğini üç farklı kademede ayarlıyor Comfort, Adi ve Sport modlarından biri tercih edildiğinde DSG şanzımanın tepkileri de bu sürüş moduna kadar değişiyor Fazla başarılı yol tutuş özelliklerine sahip olan Passat CC ’nin direksiyon tepkileri de sürücünün isteklerine ivedi yanıt veriyor
Motor kaputunun altındaki 20 lt ’lik TDI ünite, turbo desteğiyle 170 HP zorlama üretiyor 1750 ile 2500 dd arasında 350 Nm en fazla torka ulaşabilen motor daha alçak devirden itibaren canlı bir karakter sergiliyor 6 kademeli çift debriyajlı DSG ’nin işleyişi motorun sunduğu keyfe, keyif katıyor 1491 kg ağırlığındaki Passat CC ’nin 0 ’dan 100 kms hızlanması ise 872 saniye 20 lt ’lik dizel ünite için yeterli bu değere karşılık ortalama 78 lt100 km ’lik tüketim mantıklı seviyede kalıyor
Volkswagen Passat CC, 41500 Euro + 942 TL ’den başlayan fiyatlara sahip MercedesBenz CLS ’nin nerdeyse üçte biri olan bu fiyatlar karşılığında premium rakipleri kıskandıracak donanım, kalite, fonksiyonellik ve sürüş keyfine ulaşmak mümkün
Motor Hacmi : 1968 cc
Azami zor : 170 HP 4200 dd
En Fazla tork : 350 Nm 17502500 dd
Son sürat : 224 kms
0100 kms : 86 sn
Fren mesafesi : 1000 kms 39 m
Yakıt : 78 lt100 km (Fbr 61 lt lt100 km)
Fiyat : 56800 Euro + 1258 YTL *
Volkswagen Passat Comfort Coupe, bir çok otomobil severin hayallerini süslüyor Ve bunu fazlasıyla hakediyor
Sedan karoserin kullanışlılığını ve coupe ’nin sportifliğini başlangıçta bir arada sunan 2004 yılında MercedesBenz CLS modeli olmuştu
Volkswagen ‘in lokomotif modellerinden Passat üzerinden geliştirilen yeni coupe, Passat CC ismini aldı İsminin uzantısındaki “CC, coupe cabrio modellerinden tanıdığımız bir kısaltma yok Alman üreticinin “CC kısaltmasıyla izah etmek istediği; comfortcoupe (konforlu coupe) Passat CC ’de uygulanan formül temel olarak aynı MercedesBenz CLS ’deki gibi Uzun bir motor kaputu, önden arkaya kadar gergin bir yay gibi çizgiler ve coupe ’yi andıran tavan tasarımı kabul etmek gerekir fakat VW, Passat CC ile çok seçkin görünen, spor bir araba ortaya çıkartmayı başarmış Sportifliği öne çıkartan Passat CC ’nin kaslı gövdesi hiç de çirkin görünmüyor Tersine çok estetik Aynı şıklık ve sportiflik aracın içerisinde de yoğun olarak vurgulanmış
Bir coupenin içerisinde olduğunu unutmazsanız iç mekandaki konfor oldukça tatmin edici Dört koltuk da vücudu mükemmel sarıyor Ön koltuklarda başarılı diz ve baş mesafesi sunan Passat CC ’nin arka koltuklarında da yeterli oturma alanı sunulmuş Fakat arka kapıları olan bir coupe de olsa, arka koltuklara geçerken başınızı eğmenizde fayda var Görüş açıları da, birçok coupe ’ye tarafından daha iyi sayılır Dar tabi camlar ile olabildiğince yatık tasarlanan ön ve arka camlar çok şık olsa da arkadaki bakış açılarını kısıtlıyor
İç mekanda kullanılan malzemeler oldukça kaliteli İşçilikte de itina gösterildiği fark ediliyor Aracın tasarımına yerinde tasarlanan gösterge grubu şık ve sportif bir havaya sahip İç mekanda fonksiyonelliği arttırmak namına bir çok detaylar uygulanmış Orta konsolun arkasında bulunan 230 V soket girişi tamamen diz üstü bilgisayar gibi elektrikli cihazları göstermek olası Arka koltukların ortasında da sürgülü kapağı olan ufak eşya gözü ve bardaklık bölmesi bulunuyor Passat CC ’nin 532 litrelik bagajı geniş Arkadaki koltukları yatırılamayan Passat CC ’de sadece koltukların ortasında bir kayak gözü bulunuyor
Volkswagen Passat CC ’nin yeniliklerine devam ettiğimizde artık yeni modellerin üstteki ekipman seviyelerinde rastlar olduğumuz Şerit Peşine Düşüp Takip Sistemi ’nin de Passat CC ’de yer aldığını söyleyebiliriz VW bu sistemi kendi içerisinde ilk kez Passat CC ’de kullanmaya başladı Sistemin egzersiz prensibine kadar şoför 65 kms ’nin üzerindeki bir hızda sinyal vermeden şeridini terk ederse, sistem direksiyon manevrasıyla otomatik olarak şeride geri sokuyor Eğer Şerit Takip Sistemi yol üzerindeki çizgileri net bir şekilde göremezse, akıcı çalışamıyor
Volkswagen Passat CC ’de premium rakipleri kıskandıracak bir diğer nitelik de Park Asistanı Otomatik park sistemi, araca entegre sensörler tamamen iki vasıta arasında uygun olan boşluğa sürücünün direksiyona müdahale etmeden park etmesini sağlıyor
Volkswagen ailesinde ilk olarak Passat CC ’de kullanılan DCC olarak adlandırılan Adaptif Şasi Kontrolü; direksiyon netliği ve süspansiyon sertliğini üç farklı kademede ayarlıyor Comfort, Adi ve Sport modlarından biri tercih edildiğinde DSG şanzımanın tepkileri de bu sürüş moduna kadar değişiyor Fazla başarılı yol tutuş özelliklerine sahip olan Passat CC ’nin direksiyon tepkileri de sürücünün isteklerine ivedi yanıt veriyor
Motor kaputunun altındaki 20 lt ’lik TDI ünite, turbo desteğiyle 170 HP zorlama üretiyor 1750 ile 2500 dd arasında 350 Nm en fazla torka ulaşabilen motor daha alçak devirden itibaren canlı bir karakter sergiliyor 6 kademeli çift debriyajlı DSG ’nin işleyişi motorun sunduğu keyfe, keyif katıyor 1491 kg ağırlığındaki Passat CC ’nin 0 ’dan 100 kms hızlanması ise 872 saniye 20 lt ’lik dizel ünite için yeterli bu değere karşılık ortalama 78 lt100 km ’lik tüketim mantıklı seviyede kalıyor
Volkswagen Passat CC, 41500 Euro + 942 TL ’den başlayan fiyatlara sahip MercedesBenz CLS ’nin nerdeyse üçte biri olan bu fiyatlar karşılığında premium rakipleri kıskandıracak donanım, kalite, fonksiyonellik ve sürüş keyfine ulaşmak mümkün
Motor Hacmi : 1968 cc
Azami zor : 170 HP 4200 dd
En Fazla tork : 350 Nm 17502500 dd
Son sürat : 224 kms
0100 kms : 86 sn
Fren mesafesi : 1000 kms 39 m
Yakıt : 78 lt100 km (Fbr 61 lt lt100 km)
Fiyat : 56800 Euro + 1258 YTL *