Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Pazar Payı

Pazar Payı
0
25

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,764
Etkileşim
87
Puan
48
F-D Coin
0
Pazar Payı Pazar Payı ve Herif Payı Pazarlama stratejiniz, pazar payının çoğunluğunu elde etmeyi amaçlıyor yahut sahip olduğunuz müşterilerinize mi hitap ediyor ? Arada oysa fark nedir ? Pazar payının çoğunluğunu almak için aralıksız yeni insanlara ulaşmak ve onları birer alıcı haline getirmek için epeyce para harcanmalıdır Zaten sizin olan müşterileriniz için bir pazarlama stratejisi ilerletmek ise birçok zaman sizin için ufak maliyetler gerektirirken karşısında tarafı yani müşteriyi para harcamaya yönlendirir Yeni bir müşteriye sahip almak ona ilk önce ürün sattıktan sonra ikinci seferde baştan bir ürün satmaya kastetmek, zaten sizin kemikleşmiş olan tip grubunuza mahsul satmaya çalışmaktan çok daha pahalıdır Burada cevaplanması gereken soru şudur “Ürünü bir kere satın bölge bir tip mi yoksa ürünü bir defa aldıktan sonradan yeniden satın alan herif mi istiyorsunuz ? Vereceğiniz yanıt ne olursa olsun bir defa ürünü aldıktan daha sonra her yerde o ürünü satın alması garanti olan müşteriye yatırım yapmak bence en içten yöntemdir Tamamı ile yeni müşterilere sahip olma fikri odağında yatırımlarını ve zamanını harcayan firmalarda bir süre daha sonra elde fakat müşteri grubunun da kaybedilme riski taşıyacağı göz ardı edilmemelidir Çünkü firma bundan böyle elde ama müşterileri tutmaya karşın bir çalışma veya itina göstermeyebilir Çünkü bütün odaklanma pazarda daha büyük pay kapmak için yapılan çalışmalara ayrılmıştır Bu da mevcut müşteriler üzerinde gözden düşmüş negatif etkiler bırakabilir Kararı verecek olan sizlersiniz Yukarıda oysa bölümlerde her iki stratejinin işleyişi ve doğurabileceği sonuçlar ile ilgili fikirlerimi paylaştım Hangisini uygularsanız uygulayın Her ne olursa olsun pazarlama için kayda değer olan bazı unsurları es geçmeyin Müşteri grubunuzu araştırın Böylelikle onlara satabileceğiniz yeni düşünceler geliştirin Para harcamalarına asistan olun Onlara olabildiğince geniş fırsatlar sunun İnternet, Telefon, Mağaza … Bu Nedenle o anda almayı düşündükleri ürünü vazgeçmeden satın almalarını sağlayın o kadar basit olsun oysa cayma şansları kalmasın Bora BIÇAKCI  
 
858,497Konular
981,951Mesajlar
29,947Kullanıcılar
Pelin06432Son üye
Üst Alt