Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Pazarlama Stratejisiz Olmaz

Pazarlama Stratejisiz Olmaz
0
53

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,764
Etkileşim
87
Puan
48
F-D Coin
0
Pazarlama Stratejisiz Olmaz Her kuşağın kendine özgü davranış kalıpları vardır Pazarlama stratejinizi buna yerinde kurmak, size çok şey kazandıracaktır Belirtilmiş bir jenerasyonu baz alan pazarlama tekniği, ürünü nasıl satacağımızın ve nasıl bir politikası uygulayacağımızın yolunu gösterir Hepimiz aslında jenerasyonumuzun yarattığı birer “ürünüz Her jenerasyonun kendine özgü bir karakteristiği vardır İşte bu yüzden pazarlama hedefi olarak hepimiz tutum biçimlerimiz ve inançlarımıza tarafından kuşaklara ayrılırız Bir fazla firmanın odaklandığı 4 tane temel jenerasyon vardır Bunlar: 1) Milenyum kuşağı ya da 2001 jenerasyonu yani 1980’den daha sonra doğanlar 2) Nüfus azalması (baby bust) kuşağı veya X jenerasyonu yani 19651980 yılları arası doğanlar 3) Nüfus patlaması (baby boom) kuşağı yani 19461964 yılları arası doğanlar 4) Olgun yurttaşlar yani 19091945 arası doğanlar Pazarlama yaparken, bu jenerasyonlarla ilişki kurabilmek için en yerinde yolu bulmak durumundasınız Bir ürün satın alınırken, kuşaklar açısından belirlenen yaşam tarzları ve sosyal değerler; eğitim, kazanç, cinsiyet gibi genel nüfus istatistiklerine göre faktörler kadar etkin olmaktadır Şayet daha bile fazla Kuşak pazarlamacılığında başarıya ulaşmak istiyorsanız; müşterinizi motive eden faktörlerle, müşterinizin jenerasyonu arasındaki bağlantıyı doğru kurabilmelisinizEğer doğru mesajı bulduysanız, sonradan onu ürününüzle, hizmetinizle veya onların arzularına tarafından, iletişimle sunabilirsiniz Muhakkak oysa her nesil belirtilen yaşam dönemlerinden geçecektir Genç kuşaklar kendilerini tüketici olarak, sonradan çalışan ve ebeveyn olarak bulacaklardır Bu zinde nüfus istatistiklerine göre unsur, şirketler için fazla önemli bir ülkü gelecektir Onlarla şimdiden bir marka sadakati kurun ve yaşamları boyunca bunun semeresini görün Eğer hala nesil pazarlamacılığını keşfetmediyseniz, ola ki de acilen bütün zamanı seçme parça  
 
858,500Konular
982,594Mesajlar
30,358Kullanıcılar
jackgragassSon üye
Üst Alt