Çoğu oyuncu E3 2021‘de PlayStation haberlerinin olmaması nedeniyle hayal kırıklığına uğradı. Ancak bir kısım hayran Sony’nin bunu telafi etmek için kendi başına bir etkinlik düzenleyeceğine inanıyor. Şirket tarafından açılan yeni bir ticari marka, yakın zamanda yeni bir PlayStation Experience etkinliğinin düzenleneceği ihtimalini beraberinde getiriyor.
PlayStation Experience etkinliği bu yıl tekrar yapılabilir
PlayStation hayranlarının Shawn Layden‘a (Sony Interactive Entertainment America stüdyosunun başkanıydı) bu kadar bağlı kalmasının büyük bir nedeni, PlayStation Experience‘ın 2014’ten 2017’ye kadar markanın ikinci E3’ü olmasıydı. 2016 açılış konuşmasında The Last of Us 2‘nin ortaya çıkışı ve Uncharted 4 için oyun gösterimleri gibi önemli olaylar yer aldı.
Şimdi ise Sony’nin yeni hamlesi PlayStation Experience adı için bir ticari marka başvurusu yapmasıyla gerçekleşti. Bu da hayranlar için etkinliğin geri dönebileceğine umutlarını yeşertti.
PS5 etkinliği ile aynı seviyede olan bir yaz State of Play etkinliği için oyuncuların hala umutları var. Sony’nin bu büyük etkinlik için Experience ismini kullanması da yerinde olabilir. PlayStation Experience’ın eskiden ne kadar popüler olduğu göz önüne alındığında, adı geri getirmek büyük bir kitleyi beraberinde getirebilir.
PS kanadı böyle bir etkinliği gerçekleştirirse geliştirme aşamasında olan 25 oyun ile Sony, etkinliği doldurma konusunda kesinlikle bir sorun yaşamayacak. Yine de patent umut verici olsa da Sony bunu resmi olarak onaylamadığı sürece hayranlar beklentileri düşük seviyede tutmalı.