Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Poco, Yeni Logosunu ve Marka Kimliğini Tanıttı

Poco, Yeni Logosunu ve Marka Kimliğini Tanıttı
0
120

yasuo

FD Üye
Katılım
Şub 14, 2021
Mesajlar
21,219
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
37
F-D Coin
80
poco-yeni-logo-1613680034.jpg

Xiaomi'nin bir alt markası olarak seyahatine başlayan Poco, geçtiğimiz sene Ocak ayında gelen bir haberle ile yola bağımsız bir marka olarak devam edeceğini açıklamıştı. Redmi'nin akabinde Xiaomi'den ayrılan ikinci alt marka olan Poco, ortadan geçen bir yılın akabinde yeni marka kimliği ve logosuyla karşımıza çıktı.

Akıllı telefon piyasasında fiyat / performans telefonlar üreterek yerini bu çizgide sağlamlaştıran Poco, yeni kimliğiyle epeyce enerjik ve genç bir duruş oluşturmuş. Markanın yeni logosunda yer alan 'O'lardan biri, bu genç ve enerjik ruhu yansıtan ve aslında bir emoji üzere görünen bir maskot olarak tasarlanmış. Bu maskot, markanın yeni 'çılgın' ruhunu temsil ediyor.

'Made of Mad' maskotu, yeni logoda 'halesiyle' yer alacak:




(Poco'nun Twitter paylaşımını göremiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.)

Poco, yeni marka kimliğini toplumsal medya hesapları üzerinden yaptığı bir dizi yeni paylaşımla hepimizin beğenisine sundu. Markanın yeni imajını ve gerisindeki kıssayı açıklayan görüntülerin ortak özelliği hayli 'renkli' olmaları. Poco da gerek kullandığı sloganlar ve metinler, gerek de logosu ve maskotuyla tam olarak bunu hedeflemiş üzere görünüyor; renkli ve çılgın bir marka. Poco, bu çılgın ve gözlerinden ışık çıkan halini, maskotunun doruğuna bir hale kondurarak yumuşatıyor.

Yeni marka kimliğini ve logoyu tanıtan görüntülerden birinde hepsi birbirinin birebiri olan bir kutu gülen yüzün ortasından ayrılan Poco maskotu, gözlerindeki çılgın bakışlarla kutudan çıkıp soluğu Poco logosunda alıyor. Maskot Poco logosundaki yerini alır almaz doruğunda antenleri ve halesi beliriyor. Poco, paylaşımlarında sık sık 'farklı' olduklarını ve sıkıcı olan öbür her şeye alternatif olarak geldiklerini vurguluyor.


 

Similar threads

Xiaomi’den ayrılarak bağımsız bir marka olan Poco’nun kimliği değişiyor. Poco logo değiştirdi. Aynı zamanda marka yeni bir slogan ve maskot da duyurdu. 1. yaşını dolduran firma, yeni görünümüyle daha genç ve enerji dolu bir profil çiziyor. Poco marka kimliğini değiştiriyor Bütçe dostu akıllı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
45
Xiaomi'nin alt markası olan ve Türkiye'de de faal olarak faaliyet gösteren POCO, bugün, şirketin yeni logosunu ve maskotunu açıkladı. "Made of Mad" mottosu ile üretilen yeni marka logosu, tüketicinin zihninde baş karıştırıcı bir his uyandırıyor ve ana akıma daha fazla alternatif arayan her...
Cevaplar
0
Görüntüleme
111
Yeniden markalama Çinli akıllı telefon üreticileri ortasında epeyce sık rastlanan bir uygulama. Oppo yahut Xiaomi üzere altında birçok farklı marka barındıran şirketlerde sıklıkla rastlanan bu duruma POCO’nun yeni akıllı telefon modeli üzerinden örnek verelim. Geçtiğimiz yıl Redmi tarafından...
Cevaplar
0
Görüntüleme
121
POCO Küresel, gerçek bir performans canavarı olan POCO F3 ve güçlü performansıyla dikkatleri üzerine toplayan POCO X3 Pro'yu duyurdu. Qualcomm® Snapdragon™ 870 5G platformunu kullanan POCO F3, markanın bugüne kadarki en eksiksiz aygıtı olarak dikkatleri üzerine topluyor. POCO F3 ayrıyeten 120...
Cevaplar
0
Görüntüleme
65
Salman Akşun isimli bir vatandaş, "Zilli Öküz" ismiyle kurduğu bir gazoz markası nedeniyle Red Bull ile davalık oldu. İki markanın logoları nedeniyle çıkan anlaşmazlık, taraflarca çözülemeyince mahkemeye taşındı. Yaşanan garip olayın nasıl sonuçlanacağı, mahkeme heyetinin vereceği kararla...
Cevaplar
0
Görüntüleme
77
858,500Konular
982,396Mesajlar
32,981Kullanıcılar
ilkinsanSon üye
Üst Alt