iltasyazilim
FD Üye
2019 Volkswagen Polo GTI
Polo ’nun performans odaklı versiyonu başlangıçta 1986 ’da, G40 Coupe adıyla tanıtılmıştı G40 yüksek periyodik, 113 at gücünde, kompresör beslemeli bir motorla, hafif vücut ağırlığı ve keskinleşmiş tepkileri birleştiren bir otomobildi
24 sene sonradan çıkan yeni Volkswagen Polo GTI G40 ile benzerlikler taşıyor Aracın kalbinde 14 litrelik bir TSI motor bulunuyor Motorun kullandığı kompresör 03000 görev aralığında çalışıyor Bu devirden soyra bayrağı turbo teslim alıyor neticede 6200 tahsisdakikada 170 beygir baskı ve 2000 görevdakikada 250 Nm tork elde ediliyor, bu da 1184 kg manâsız ağırlıkla bir araya gelerek Volkswagen Polo GTI ’nin sıfırdan 100 kms ’ye 69 saniyede çıkmasını ve 227 kms en fazla hıza ulaşmasını sağlıyor
Performansa bu değin odaklanılmış olmasına karşın yeni VW Polo GTI kombine döngüde 100 km ’de sadece 6 litre yakacak tüketiyor ve sadece 139 grkm CO2 salıyor
TSI motor gücünü ön tekerleklerden, yedi vitesli, çift debriyajlı DSG şanzıman ile aktarıyor Ilave olarak, Volkswagen Polo GTI daha iyi çekiş ve yol tutuşu için XDS diferansiyelle donatılmış XDS sistemi standart ESP sisteminin bünyesindeki elektronik sınırlı kaymalı diferansiyelin (EDL) bir uzantısı
Volkswagen Polo GTI ’ye tepkileri keskinleştirmek için yeni yaylar ve amortisörler takılmış, bu nedenle sürüş yüksekliği standart bir VW Polo ’ya göre 15 mm azalmış *
Polo ’nun performans odaklı versiyonu başlangıçta 1986 ’da, G40 Coupe adıyla tanıtılmıştı G40 yüksek periyodik, 113 at gücünde, kompresör beslemeli bir motorla, hafif vücut ağırlığı ve keskinleşmiş tepkileri birleştiren bir otomobildi
24 sene sonradan çıkan yeni Volkswagen Polo GTI G40 ile benzerlikler taşıyor Aracın kalbinde 14 litrelik bir TSI motor bulunuyor Motorun kullandığı kompresör 03000 görev aralığında çalışıyor Bu devirden soyra bayrağı turbo teslim alıyor neticede 6200 tahsisdakikada 170 beygir baskı ve 2000 görevdakikada 250 Nm tork elde ediliyor, bu da 1184 kg manâsız ağırlıkla bir araya gelerek Volkswagen Polo GTI ’nin sıfırdan 100 kms ’ye 69 saniyede çıkmasını ve 227 kms en fazla hıza ulaşmasını sağlıyor
Performansa bu değin odaklanılmış olmasına karşın yeni VW Polo GTI kombine döngüde 100 km ’de sadece 6 litre yakacak tüketiyor ve sadece 139 grkm CO2 salıyor
TSI motor gücünü ön tekerleklerden, yedi vitesli, çift debriyajlı DSG şanzıman ile aktarıyor Ilave olarak, Volkswagen Polo GTI daha iyi çekiş ve yol tutuşu için XDS diferansiyelle donatılmış XDS sistemi standart ESP sisteminin bünyesindeki elektronik sınırlı kaymalı diferansiyelin (EDL) bir uzantısı
Volkswagen Polo GTI ’ye tepkileri keskinleştirmek için yeni yaylar ve amortisörler takılmış, bu nedenle sürüş yüksekliği standart bir VW Polo ’ya göre 15 mm azalmış *