Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

PPC Reklamcılık Nedir ve Yararları Nelerdir?

Hoş geldin! saddamemirt tarafından topluluğumuza katılmaya davet edildiniz. Kaydolmak için lütfen burayı tıklayın.
PPC Reklamcılık Nedir ve Yararları Nelerdir?
0
96

nicebayan

FD Üye
Katılım
Ara 24, 2016
Mesajlar
94,678
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
36
Web sitesi
nicebayan.com
F-D Coin
90
PPC reklamcılık, uzun geçmişinde inişler ve çıkışlar yaşamıştır Ama benim için sürpriz olan; öyle büyük başarı hikayeleri duyulmasına rağmen, reklamcılık uygulamaları ile ne değin eksik sayıda Web firmasının meşgul olmasıdır*Bu problem ola ki de maliyet veya PPC ’nin karmaşıklığından kaynaklanmaktadır Ama işini haberdar olan veren kişi veya kurumlar, tüm bu uygulamaları etkin bir şekilde kullanıyor olmaları ile bilinmektedirlerPPC Reklamcılık Nedir?


Tıklama başına ödeme, bir internet modelidir ve verenler kadar web sitelerinde direkt trafiği temin etmek için kullanılır Esasında bu koşul, verenlerin yayınlayıcılara, reklama tıklandığında para ödemesi şeklinde de özetlenebilir ( tipik bir network servisi, ilişkilerdeki aracılık gibi)
PPC Reklamları Nereler İçindir?
PPC reklamlarının fırsatları çok fazladır, ama bizim şu andaki makalemizin amacı; satmak portföyünün kademeli olarak geliştirilmesini açıklamak olarak düşünülebilir Bu bağlamda birincil kademe Google ve Bing reklamlarının oluşturulmasıdır Buralarda bütçenizin büyük bir bölümü birincil başlarda düşecektir İkinci aşama ağlarına gelince ise sayılarının çok artı olduğunu belirtebiliriz Ve bunlara, oyun PPC reklamları, 7Search ve de öteki bazı ayrı seçenekler de dahildirler Üçüncü kademe ağların amacı ise, bazı PPC öğelerini, reklamlar ile birleştirmek için kullanmaktır

PPC Reklamının Yararları
PPC modelinde, reklamın sayısız yararı bulunmaktadır Yani çevrimiçi pazarlama kanallarından en ölçülebilir olanıdırlar Fakat tümü bununla sınırlı değildir Reklam verenler, kampanyaların ve bu kampanyaların sonuçlarının üstünde daha fazla denetime sahiptirler PPClerin kötü yanı ise seçilen ağlarda hiçbir agresiflik göstermeden, bilgilendirici olmadan ve faal bir varlık göstermeden para harcamanın çok kolay olmasıdır
Çevirim Takibi: Bir satın alma, kayıt olma ve hatta sayfayı bir kişi görüntülerken yapılan çevirim takibi PPC ’nin başarısı için manâlı bir husustur Mesela anahtar sözcük, kampanyaya olan bağlantılar ve başlangıç penceresinin yanıt vermesi çevirimdeki sonucu göstermektedir Varsayım edebileceğiniz gibi çevirim saptama etmekle başlar, ve sonradan yerinde peşine düşüp takip mekanizması kurularak aktifliği sağlanır
Performans göstergelerini yayımlama: Önce kullanıcı trafiği oluşmaya başlar Bu trafiğin yüksek performans göstericileri olduklarından kesin edinmek gerekir Reklamlar tamamen bireylerin web sitenizi izleme sayısı açısından oldukça şaşılacak ve olumlu yönde sonuçlar elde ediyor olacaksınızBu reklamlar için aylık bir bütçe ayırın Bu bütçeyi iyi belirlemelisiniz Bütçenizi aşmanız durumunda kaynağınızı olması gerekenden daha hızlı tüketiyor olacaksınızdır
Anahtar Kelime Listelerini Büyütün ve Kırpın: Kampanyanızda anahtar kelimelerle ilgili her şeyi takip etmekteki gaye, neyin dürüst çalışıp neyin çalışmadığını anlamaktır Her nasıl yeterince iyi bir performans ile çalışmayan (daha kötüsü hiç çalışmamış) bir çalışanınızı yanınızda yakalamak istemeyeceksiniz, bazı çevirimlerde sonuç vermeyen terim ve satırları da acele etmeksizin listeden çıkarmanız daha iyi olacaktır
Nitelikli Reklam Listesi: Birinci kademedeki ağların (en önemlilerinden biri olan Google gibi), veren birey ya da kurumların kendi alanlarında yapılan arama sonuçlarında ilk sırlarda yer almalarını sağlama konusunda ne dek başarılı oldukları cümbür cemaat göre bilinir Bu açıdan bu ağlar üzerinden nitelikli reklamların verilmesi durumu (Adwords), olası alıcıların dikkatini çekme açısından büyük avantajlar sunmaktadır
Açılış Sayfa Paradoksları: Verdiğiniz reklamların kasıt kitleye ulaştırıldığı yer yani açılış penceresi,kampanyalarınız için fazla kritik bir öneme sahiptir Açılış penceresinin elbette muhtemel müşterilerinizin aradığına yerinde olduğundan belirli olunuz Hem onlar, sizden sonradan sizi başkalarına anlatacak en etkili kişilerdir


Teknoloji

PPC reklamcılık, uzun geçmişinde inişler ve çıkışlar yaşamıştır Oysa benim için sürpriz olan; öyle büyük galibiyet hikayeleri duyulmasına karşın, reklamcılık uygulamaları ile ne kadar eksik sayıda Web firmasının meşgul olmasıdır*Bu problem olur ya de maliyet ya da PPC ’nin karmaşıklığından kaynaklanmaktadır Fakat işini haberdar olan veren kişi ya da kurumlar, tüm bu uygulamaları etkin bir şekilde kullanıyor olmaları ile bilinmektedirlerPPC Reklamcılık Nedir?


Tıklama başına ödeme, bir internet modelidir ve verenler tarafından web sitelerinde doğrudan doğruya trafiği sağlamak için kullanılır Esasında bu koşul, verenlerin yayınlayıcılara, reklama tıklandığında para ödemesi şeklinde de özetlenebilir ( tipik bir network servisi, ilişkilerdeki aracılık gibi)
PPC Reklamları Nereler İçindir?
PPC reklamlarının fırsatları çok fazladır, lakin bizim şu andaki makalemizin amacı; satmak portföyünün aşamalı olarak geliştirilmesini anlatmak olarak düşünülebilir Bu bağlamda birincil aşama Google ve Bing reklamlarının oluşturulmasıdır Buralarda bütçenizin büyük bir bölümü ilk başlarda düşecektir İkinci aşama ağlarına gelince ise sayılarının fazla fazla olduğunu belirtebiliriz Ve bunlara, oyun PPC reklamları, 7Search ve de diğer bir takım bambaşka seçenekler de dahildirler Üçüncü kademe ağların amacı ise, bazı PPC öğelerini, reklamlar ile birleştirme için kullanmaktır

PPC Reklamının Yararları
PPC modelinde, reklamın sayısız yararı bulunmaktadır Yani çevrimiçi pazarlama kanallarından en ölçülebilir olanıdırlar Lakin hepsi bununla sınırlı değildir Reklam verenler, kampanyaların ve bu kampanyaların sonuçlarının üstünde daha pozitif denetime sahiptirler PPClerin kötü yanı ise seçilen ağlarda hiçbir agresiflik göstermeden, bilgilendirici olmadan ve aktif bir varlık göstermeden para harcamanın çok kolay olmasıdır
Çevirim Takibi: Bir satın alma, kayıt olma ve hatta sayfayı bir birey görüntülerken yapılan çevirim takibi PPC ’nin başarısı için önemli bir husustur Örneğin anahtar kelime, kampanyaya olan bağlantılar ve başlangıç penceresinin yanıt vermesi çevirimdeki sonucu göstermektedir Tahmin edebileceğiniz gibi çevirim saptama etmekle başlar, ve sonradan yerinde takip mekanizması kurularak aktifliği sağlanır
Performans göstergelerini yayımlama: Önce kullanıcı trafiği oluşmaya başlar Bu trafiğin yüksek performans göstericileri olduklarından kesin edinmek gerekir Reklamlar doğru bireylerin web sitenizi izleme sayısı açısından epeyce hayret verici ve olumlu yönde sonuçlar elde ediyor olacaksınızBu reklamlar için aylık bir bütçe ayırın Bu bütçeyi iyi belirlemelisiniz Bütçenizi aşmanız durumunda kaynağınızı olması gerekenden daha çabuk tüketiyor olacaksınızdır
Anahtar Kelime Listelerini Büyütün ve Kırpın: Kampanyanızda anahtar kelimelerle ilgili her şeyi takip etmekteki amaç, neyin içten çalışıp neyin çalışmadığını anlamaktır Her nasıl yeterince iyi bir performans ile çalışmayan (daha kötüsü hiç çalışmamış) bir çalışanınızı yanınızda tutmak istemeyeceksiniz, bir takım çevirimlerde netice vermeyen terim ve satırları da acele etmeksizin listeden çıkarmanız daha iyi olacaktır
Nitelikli Reklam Listesi: Birinci kademedeki ağların (en önemlilerinden biri olan Google gibi), veren birey ya da kurumların kendi alanlarında yapılan arama sonuçlarında ilk sırlarda yer almalarını sağlama konusunda ne değin başarılı oldukları herkes kadar bilinir Bu açıdan bu ağlar üzerinden kaliteli reklamların verilmesi durumu (Adwords), mümkün alıcıların dikkatini çekme açısından büyük avantajlar sunmaktadır
Açılış Sayfa Paradoksları: Verdiğiniz reklamların amaç kitleye ulaştırıldığı yer yani başlangıç penceresi,kampanyalarınız için fazla kritik bir öneme sahiptir Başlangıç penceresinin kuşkusuz mümkün müşterilerinizin aradığına yerinde olduğundan belirlenmiş olunuz Hem onlar, sizden daha sonra sizi başkalarına anlatacak en etkili kişilerdir
 
858,510Konular
982,876Mesajlar
30,657Kullanıcılar
hte1994Son üye
Üst Alt