Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Prince of Persia Warrior Within Tam Çözüm

Prince of Persia Warrior Within Tam Çözüm
0
123

iltasyazilim

FD Üye
Katılım
Ara 25, 2016
Mesajlar
0
Etkileşim
17
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
14
Prince of Persia Warrior Within Tam Çözüm




Prince of Persia: Warrior Within (PoPWW) tam çözümüne hoş geldiniz Bu rehber yazıda, bölüm çözümlerinin yanı sıra; oyun içerisindeki gizli yerler, silahlar ve tüm gizli resimlerin yerlerini ayrıntılı bir şekilde bulacaksınız Tam çözüme geçmeden önce, birkaç önemli bilgiyi soru cevap şeklinde açıklamakta yarar var

Işık saçan sandıklar ne işe yarıyor?
Bu sandıklar, oyun menüsündeki “Artwork Gallery adlı kısımda bulunan 20 karakter (Character) resmi, 30 çevre (Environment) resmini açmaya yarar ve oyun içerisinde çeşitli yerlere dağıtılmıştır 15 gösteri (Illustration) resmini açmak içinse oyunu iki ayrı sonla bitirmelisiniz Bu rehber yazıda tüm “Artwork yerleri parantez içerisinde belirtilmiş ve sonlarında bazı harf ve rakamlar konmuştur Bu harf ve rakamların amacı açamadığınız resmin yerini kolayca bulabilmeniz içindir Mesela “Artwork45 E12 ifadesinin anlamı: 45 numaralı E yani, “Environment resimleri içerisinde, 12 yani birinci sıradan ikinci resim Ya da “Artwork41 C35: 41 numaralı C yani “Character kısmında üçüncü sıradan, beşinci resim olarak ifade edilmiştir

Ben buradan daha önce geçmiş miydim?
Oyunun senaryosu doğrusal bir çizgi halinde gitmesine rağmen, bölümler ve yaşanan olaylar konusunda aynı şey söylenemez Oyun boyunca aynı yerlerden defalarca geçmeniz ve aynı olayları yeniden yaşamanız söz konusu PoPWW’da iki ayrı zaman dilimi arasında pek çok kez gidip geleceğiz: “Günümüz, yani kırık dökük yerler ve şatonun eski hali; geçmiş, yani şatonun yeni ve yıpranmamış hali Bu yüzden bölümler arasındaki başlıklar “Günümüz ve “Geçmiş olarak ayrılmıştır

Ben şu silahı neden alamadım, şu resmi neden açamadım?
Bazı Artwork, gizli silah ve yerlere ulaşabilmek için bir aşamadan sonra, oyunun normal akışı dışına çıkıp bölümleri tekrar oynamanız gerekebilir Bunu yaparken de oyundaki hatalar nedeniyle çıkılması imkânsız yerlere girebilir ya da mumyaya dönüşme gibi hatalarla karşılaşabilirsiniz Bu yüzden oyunu kayıt yaparken, mümkün mertebe üst üste kayıt yapmaktan kaçının

Gizli yerler ne işe yarıyor?
Oyun içerisinde dokuz adet gizli yer bulunmakta ve hepsinde de birkaç tuzaktan sonra enerjinizi yükselten “Life Upgrade var Eğer hepsini de alır ve ortaya çıkan gizli silahla oyunun sonuna ulaşırsanız hikâyenin sonu değişecektir

Bu kum tankları ne işe yarıyor?
PoPWW’da ilerledikçe kavuşacağımız bazı güçleri her kullanışımızda, bu kum tanklarından bir tane harcamaktadır Bu güçler; zamanı geriye alma, zamanı yavaşlatma ve güç vuruşları gibi çeşitlilik göstermektedir Doldurmak içinse etraftaki vazo ve kutuları kırmanız ya da önünüze çıkan düşmanları öldürmeniz yeterli Her noktada kayıt yapamadığımızdan dolayı pek çok kez bu kum tankları hayat kurtaracaktır Bu yüzden tasarruflu kullanmaya özen gösterin Özellikle de bu rehber yazıda belirtilecek önemli noktalarda

Düşmanlar neden bu kadar zor ölüyorlar?
Karşınıza çıkan düşmanları çabucak öldürmek ya da etrafınızı sardıklarında kurtulmak istiyorsanız kolay birkaç saldırı ve akrobatik hareket öğrenin Etraftaki silahları iyi kullanın ve hemen hemen her silahı deneyin Böylece, çift silah kullanarak daha iyi saldırılar yapabilir ve tüm silah resimlerinin de açılmasını sağlarsınız

Ben kaçış bölümlerinde yeterince hızlı olamıyorum neden?
Oyunda bazı kaçış bölümleri de var Bu noktalarda hızlı olmalısınız Özellikle de borularda, yatay bayrak direklerinde sallanıp atlarken, tur dönmeden peş peşe zıplayabilmek ya da iplerde sallanmadan devam etmek zaman kaybını büyük ölçüce azaltır Bu tür pratik hareketleri oyunun ilk bölümlerinde tam anlamıyla öğrenmeye özen gösterin

Gemi, Karanlık Güçlerin Saldırısı (Günümüz)
Açılış demosundan sonra yaratıkları öldürüp sola doğru gidiyoruz Aşağıya düştüğümüzde biraz su içip çarpan gemiyi geçin Güvertedekileri öldürüp merenlerden yukarı çıkın ve siyahlı kadınla kapışmaya hazırlanın Bu bizim ilk büyük karşılaşmamız Yapmanız gereken çok basit: Koruma yapıp kadının saldırısının bitmesini beklemek Yukarı doğru vuruş yapıp bağırdığında bir kez daha vuruyor ve sonra saldırı sırası size geçiyor Kadın koruma aldığında siz de alın ve yine bekleyin Bir süre sonra karşılaşma bitecek ve maalesef öldüremeyeceğiz Demoda buraya neden geldiğinizi öğreniyoruz

Sahil, Enkaz (Günümüz)
Uyandığımızda yerdeki sopayı alıyoruz ve kargaları öldürüp sola gidiyoruz Yanan meşalelerin ve iskeletlerin olduğu merenlerden çıkın ve zıplayarak karşıya geçip ilk çeşmede oyunu kaydedin (Artwork1 E11, merenlerin solunda) Çıkıntıya tutunup sağa, karşıya geçip sola gidin Diğer çıkıntıdan yukarı ulaşın Duvarda yürüyüp sütunlara tutunun, tırmanıp yukarı çıkın (Artwork2 C11) Dev kapıdan girip yaratıkları öldürün ve duvarda yürüyüp karşıya geçin Sonraki yerde sağdan yürüyün ve zıplayın Merenleri çıkıp demir kapının solundaki taşa çıkıp içeri girin Demodan sonra “Spider Sworda kavuşuyoruz Etraftakileri temizleyip açılan kapıdan geçin ve oyunu kaydedin

Kale Girişi, Yıpranmış Kale (Günümüz)
Çukurları geçip köprüye ulaşın ve karga adamla karşılaşın Öldürmek için üstünden zıplayıp vurmalısınız Yukarı kaçınca geldiğimiz kapının yanındaki çıkıntıdan yukarı çıkın Duvara dik yürüyüp zıplarsanız yukarı çıkarsınız Yürüyüp sütuna tutunun Karga adamı yukarı kaçırıp karşıdaki zemine yürüyün Arkanızı dönüp yine duvarda yürüyün ve yukarı çıkıp sütunu geçin Karga adamı öldürüp duvardaki düğmeyle kapıyı açın ve içeri girin Platformda sağa yürüyüp bayraktan aşağı kayacağız Aşağıdaki yaratıkları öldürün Odanın ortasındaki taşlardan çıkın Uçurum nedeniyle gidemediğimiz kısma gideceğiz Karşıya yürüyüp çıkıntıdan tutunun ve ilerleyip uçurumu geçin Çeşmelere geldiğimizde siyah kadının yok olduğuna şahit oluyoruz Burası ilk portalımız Ortadaki kuma girerek geçmişe gidin Böylece “Recallımıza kavuşuyoruz “R tuşuna basılı tutarak zamanı geriye alabilirsiniz Çıkışta kaydetmeyi unutmayın

Kale Girişi, Geçmişe İlk Adım (Geçmiş)
Geri dönüp tuzakları aşın ve az önce geçtiğimiz odaya ulaşın Bulunduğumuz yer aynı; fakat bu haliyle yıkılmamış Odaya girdiğimizde solda kalan sütuna tırmanıp karşıya atlayın ve yukarı çıkın (Artwork3 E13) Diğer köşeye geçip duvardan yürüyün, düğmeye basıp bayraktan kayın ve açılan kapıdan girin Yuvarlak köprüyü hatırlayacaksınız Burası karga adamla karşılaştığımız yer ve köprünün karşısında solda yosunlu yerden çıkmıştık Burada ilk gizli yerimiz var; ama şimdi gitmenin bir anlamı yok Daha sonra tekrar geleceğiz Direkt karşı kapıdan devam edin Tuzaklardan sonra oyunu kaydedin Siyah yaratıkları yok edip uzun kale merenlerinden çıkın Yukarıdakileri de öldürüp testereden geçin ve çıkıntıdan tutunun Yukarı zıplayıp sağa gidin ve tuzaklardan sonra merkez salona gelin

Merkez Salon, Onarılmış Kale (Geçmiş)
Büyük salonunu uç kısmından çeşmeye atlayıp oyunu kaydedin ve geri dönüp ortaya geldiğinizde yüzünüzü çeşmeye dönük iken solda kalan kısımdaki kayalardan çıkın Amacımız üst taraftaki balkona ulaşmak Üste çıkıp sütunlardan karşıya geçin Kayadan bir üste çıkıp duvardan balkona doğru yürüyüp zıplayın Tuzaklardan sonra merenden aşağı inin ve tekrar tuzakları atlatıp aşağı inin Burada oyunu kaydedip ilerleyin Bir başka odada siyah kadını kaçırıyoruz Yaratıklardan sonra kapanan kapıyı açmak için yukarı çıkmalıyız (Artwork4 E24: soldaki çıkıntı) Ortadaki demirde sallanıp yukarı çıkın ve sağa gidip platforma atlayın Karşıya yürüyüp demirden sallanın ve üst platforma çıkın Karşıdaki kirişe tutunup ilerleyin, bir başka zemine geldiğinizde bayraktan kayarak aşağı inin Kirişten karşıya yürüyün Ortaya geldiğinizde Ninja kız karşınıza çıkacak Dikkat etmeniz gereken, size doğru atak yaptığı anda zıplayıp vurmak Çıkıntıları kullanarak üst zemine ulaşın Kirişe atlamadan evvel kırık demirli kapıya dikkat edin Buraya daha sonra geleceğiz Kirişe çıkıp üstteki kolu çekin ve bayraktan kayarak aşağı inin (Artwork5 E25: Kolu çekmeden önce sağdaki balkonda) Açtığınız kapıdan girin, bayraktan kayıp tahtaları geçin Çeşmenin yanında vazoları kırıp kum tanklarınızı doldurun ve oyun kaydedip kapıdan devam edin

Güney Koridoru, Düşmanımın Düşmanı (Geçmiş)
Demoda kırmızılı ve siyahlı kadını dövüşürken görüyoruz Kırmızılı kadına yardım etmemiz gerekiyor Siyahlı kadını gemide uyguladığımız taktiklerle yenebilirsiniz Fakat bu sefer kuvvetli tekmeleriyle bizi uçurumdan aşağı atabiliyor Dikkatli olursanız tekme atacağı önceden belli oluyor Eğer aşağı düşerseniz zamanı geri almayı kullanın Kadını öldürdükten sonra bir patlama olacak ve etraf yıkılacak Kırmızılı kadınla yollarımız ayrıldığı için onu bulmamız gerekiyor (Artwork6 C42: Mumların yanında)

Gizli Bölüm 1: Yerde kanlar bulunan ve etrafında mumlar yanan kısma gidin Ortadaki taşın önünden tutup çekin Sonuna kadar çektiğinizde arkasındaki kapı açılacak Kapıdan girip bir dizi tuzağı aşın ve “Life Upgradee ulaşın

Kurban Minberi, Kaderin Karanlık Eli (Geçmiş)
Düşen kayaların üstüne çıkıp duvardaki çıkıntıya tutunun Sağdaki boruda sallanıp sola atlayın Tekrar sallanıp yukarı çıkın ve ipten karşıya geçin Çeşmede oyunu kaydedip aşağı sarkın ve tahtaya inin Karşıya geçip sağdan duvara atlayın Soldaki borudan yukarı çıkın Üst zeminde ipe çıkıp sonuna kadar tırmanın ve geriye zıplayıp kolu çekin Koldan tekrar ipe atlayın ve aşağı inin Kapanan kapıdan yürüyerek geçin ve sonraki ipten sallanıp karşıya atlayın Düşmanları kazıklar sayesinde öldürebilirsiniz Odaya girip duvardaki çıkıntıyı kullanıp borulardan sallanın ve üste çıkın Kazıkları geçip duvardan sekerek borulardan atlayın En üstteki kazıklı silindire geldiğinizde çıkıntıda sarkıp sola gidin ve kazık diğer tarafa gidince yukarı çıkıp karşıya atlayın ve devam edin Sağdaki tuzağı geçip ipe tutunun ve karşı ipten sallanıp atlayın Portala ulaştığınızda yapmanız gereken, duvardaki tuşlarda doğru sırayı bulmak Sıra her seferinde değişiyor Portalı açınca yuvarlak yerin ortasında durun “Eye of Storm alıyoruz Bununla “R tuşuna bir kez bastığımızda zamanı yavaşlatabiliyoruz Oyunu kaydedip dışarı çıkın

Güney Koridoru, Kaderin Karanlık Eli (Günümüz)
Yuvarlanarak kazıkları geçip aşağıdaki düğmeye basın ve zamanı yavaşlatıp kapıdan geçin Aşağı inince Dahaka ile ilk kez karşılıyoruz Duvardan yürüyüp tahtadan ipe atlayın Sallanarak platforma ulaşın Tahtadan yürüyüp ağaç köküne ve oradan da sütundaki çıkıntıya tutunun Sağa dönüp bayraktan aşağı kayıp zıplayın Borudan sallanıp zeminden biraz yüksek taşa ve zemine ulaşıp yaratıkları öldürün Karşıdaki taşlarla kapalı kapının yanındaki yükseltiye çıkın ve duvarla sütun arasında zıplayarak en üste çıkın Sütunda dönerken kamera açısı değiştiğinden karşıya atlamak zor olabilir Kapıdan geçip oyunu kaydedin Dahaka’dan ilk defa burada kaçıyoruz Bundan sonraki bölümlerde de bu canlıdan sık sık kaçacağız Yapabileceğiniz tek ve en iyi şey, hiç durmaksızın kaçmak Eğer yeterince hızlı olamazsanız yakalanırsınız Koşarak sola dönün ve duvardan yürüyüp borulara atlayın ve durmaksızın karşıya geçin Dahaka’dan kurtulduk gibi; ama tam olarak değil İlerleyip dışarı çıkın, şelalenin orada duvardan yürüyüp sütuna atlayın Daha önce geçtiğimiz odaya geri döndük Burada kum tanklarınızı doldurmanızda yarar var Ortadaki taşlardan yukarı çıkın ve odanın kırık bölümünden karşıya ulaşın Aşağı inince Dahaka yeniden gelecek Kısa bir kaçıştan sonra Dahaka’nın sudan etkilendiğine şahit oluyoruz Portala girin ve çıkışta oyunu kaydedin

Kule, Yardım Eli (Geçmiş)
Tuzakları geçip odaya ulaşın Esrarengiz dostumuz bize balta fırlatıyor Sütundan çıkıp düğmeye basarak kapıdan geçin

Gizli Bölüm 2: Köprüden geçtiğinizde kapıdan girmeden önce soldaki yosunlu platforma dikkat edin Daha önce buradan geçmiştik Taşa çıkıp duvardan sekerek yukarı çıkın En üste ulaşınca merenlerin solunda varilleri kırın, arkasında bir düğme var Düğmeye basıp zamanı yavaşlatma kullanarak merenleri çıkın ve küçük demir parmaklıklardan içeri yuvarlanın Atlaya zıplaya tuzakları geçip “Life Upgradee ulaşın (Artwork7 E14: Dönüşte diğer kapının yanında) Dönüşte kapıdan geçip odadan devam edin

Köprüyü geçip düz gidin ve tuzakları geçip oyunu kaydedin Merenlerden yukarı çıkın, tuzakları ve çıkıntıları geçip merkez salona ulaşın Çeşmenin olduğu kısımdaki kapı açılmış Oradan devam edin, yolun bittiği noktada soldan yürüyüp zıplayın ve karşı duvardaki çıkıntıya tutunun Silindire dikkat edip ilerleyin Bıçakları geçip merenlerden yukarı çıkın ve karşıdaki anahtara asılıp kapıdan geçin Kırmızılı kadın bize kapıyı nasıl açacağımızı anlatıyor ve “Serpent Swordu veriyor Haritaya bakın, geri dönüp merkez salondaki anahtarı aktif hale getirmeliyiz (Artwork8 E22: Kum saatinin bulunduğu yerde, soldaki merenlerin yanı) Geri dönmeden önce bu kum saatinin bulunduğu bu odayı iyi inceleyin Merenlerin önünde daire şekli içerisinde iki tanesi yanan dokuz işaret göreceksiniz; bunlar “Life Upgradelerin bulunduğu gizli yerlerin tamamlandığını gösteriyor Geri dönüp merkez salondaki yaratıkları öldürüp ortadaki boşlukta kılıcı kullanarak anahtarı çalıştırın ve çeşmede oyunu kaydedin

Merkez Salon, Anahtar ve Kilit (Geçmiş)
Bu noktadan itibaren gitmek istediğimiz iki farklı yer ortaya çıkıyor Anahtarın önüne gelip yüzünüzü çeşmeye döndürdüğünüzde anahtarı sola çevirdiğimizde haritanın solundaki kısım mekanik aletlerin ve çarkların olduğu yer, sağa çevirdiğimizde haritanın sağında kalan, yani bahçeye giden yol açılacak Anahtarı 180 derece çevirirseniz kuleye giden yol açılacaktır Kısacası kol ne yöne bakarsa o kısım aktif demektir Dilediğiniz yöne gidebilirsiniz

Gizli Bölüm 3: Kolu 180 derece çevirip kulenin merkezine giden kısmı aktif hale getirin Kılıcı kullanıp anahtarı çıkardığımız yuvarlağın önüne gelip çeşmeye doğru baktığınızda solda kalan kısımdan aşağı sarkın İki taş arasında zıplayarak aşağı inin Alttaki taşa inip sağa doğru duvardan yürüyün; sonuna gelmeden zıplaya zıplaya yukarı çıkın Buradan tekrar sağa yürüyüp duvarda sekerek aşağı inin İlk kazıkları yuvarlanarak geçtikten sonra silindirleri duvardan yürüyerek geçin “Life Upgradei aldıktan sonra geri dönüşte çıkışın solundan dönüp karşıya geçin ve duvarda sekerek yukarı çıkın

Artwork9 E31: Bu “artworkü almak için uzun bir yol kat etmelisiniz Bu yüzden oyunu farklı kaydetmenizi tavsiye ederim Merkez salondan bir önceki bölümde çıktığımız balkona atlayın Buradan devam edip odayı geçin ve bayraktan sarkıp aşağı inin Çeşmeden sonra kırmızılı ve siyahlı kadını kapışırken gördüğümüz ve koşarak merenleri tırmandığımız yeri hatırlayacaksınız Demo girdiği için kapının sağındaki sandığı kıramamıştık Sağdaki taştan çıkıntıya tutunun ve ilerleyip kurban minberine atlayın Bu noktadan itibaren bu bölümü daha önce oynadığımız gibi bitiriyoruz

Bahçe, İlk giriş (Geçmiş)
Merkez salonda kolu sağa çevirip yükselen taşlardan ilkine çıkın Soldan duvarda yürüyüp zıplayın ve basamaklardan yukarı çıkın (Artwork10 E21: Soldaki taşların üstünde) Tuzakları geçip gün ışığı sızan yere gelin (Artwork11 C41: Düğmeye basmandan evvel aşağı inin) Düğmeye basıp zamanı yavaşlatmayı kullanarak diğer tarafa ulaşın Kum tankınız yoksa aşağıdaki vazolardan alın Sonraki yerde, sağdaki duvardan sekip boruya tutunun Düğmeye basıp yavaşlatma kullanın, bu sefer daha hızlı olmalısınız Oyunu kaydedip bahçenin meydanına ulaşın (Artwork12 E32: Sol köşedeki heykelin yanında) Hemen solunuzdaki merenlere tırmanıp yukarı çıkın Karga adamdan sonra ipi ve boruyu geçip kapıdan girin Basamaklardan aşağı inin ve diğer taraftan yukarı çıkıp oyunu kaydedin Diğer bölümde ne yapacağımızı az çok öğreniyoruz Kolu çevirip kapıdan geçin Basamakları çıkıp yaratıkları yok edin Merenlerin karşısında basamak şeklinde anahtar göreceksiniz (Artwork13 E34: Anahtarın arkasında) Artwork14 C13: Anahtarın arkasındaki sandığı kırıp korkulukların bitiminden aşağı sarkın ve kendinizi bırakın Kendinizi aşağıda bulacaksınız Duvardan sekerek yukarı çıkın

Gizli Bölüm 4: Bu alanda sola dönüp korkulukların bitim noktasını bulun Burada bir boşluk var; sarkıp aşağı inin Karşıya geçip kapıdan girin Sağdan aşağı inip vazoları kırın En aşağıdaki bıçakları da geçip zamanı yavaşlatma kullanarak tuzakları aşın “Life Upgradei alıp geri dönün

Basamağa tutunup çekin Çıkan kayanın üstünden yukarı çıkıp ağaç dalına ve sütuna atlayın Borudan sallanıp ağaç dalına ve oradan da ipe atlayıp çıkıntıdan tutunun Çıkıntıdan sağa dönüp platforma ulaşın Köşedeki taştan yukarı ulaşın En üst platformdayız Düğmeye basınca kapı açılıyor; fakat yetişmemiz imkânsız Karga adamın olduğu yere zor bela atlayıp kolu çekin ve geri dönüp kutuyu düğmenin üstüne çekin Bir alt kata inip kapıdan geçin ve kolu çevirip bahçenin merkezine suyu gönderin Suyun aktığı yerden devam edip çıkıntıdan ilerleyin Tahtanın üstüne geldiğinizde soldaki çatlak duvar dikkatinizi çekebilir Tahtanın ortasından ipe atlayın ve aşağı inip kolu çevirin Kapıdan geçerek geldiğiniz yoldan dönün ve bayraktan kayarak bahçeye ulaşın Burada kolların aktif olduğunu göreceksiniz Yapmanız gereken ortadan akan suyu iki heykele ulaştırmak Sağdaki iki kolu 180 derece çevirin Soldaki ilk kolu 180 derece ve ikinci kolu da sola doğru 90 derece çevirerek ortadaki kapıyı açın Ortadaki kapı portala çıkıyor Portala girip “Breath of Fate alıyoruz Koruma yaparken “R tuşuna basılı tutarsanız, etrafa yayılan dalga ile düşmanları alt edebilirsiniz Oyunu kaydedip bahçeye geri dönün

Bahçe, Su ve Bahçe (Günümüz)
Portaldan çıkışta aşağı inin ve bahçeye geldiğinizde hemen soldaki çıkıntıdan duvarda sekip ince taşların üstüne çıkın Ortadaki heykelin etrafında dönüp daha önce tahta merenle çıktığımız yere atlayın Ağaç dalına yürüyüp duvardaki çıkıntıya atlayın Aşağı inip ince taşa ve heykelin eline gelin Kapıdan geçip aşağı inin Ağaç dalından ve çıkıntıdan tutunarak dev çukuru geçin Yukarı ulaşınca oyunu kaydedip ilerleyin Gitmemiz gereken yeri gördükten sonra aşağı inip sağdan devam edin Kırılmış köprü parçasının bulunduğu yerde üstüne çıkıp duvarda yürüyün ve karşıya zıplayın Bu platformda taşa çıkıp ağaç dallarını geçin ve taş duvara tutunun Karşı sütundaki çıkıntı etrafında dönüp aşağı inin ve dallardan düğer zemine ulaşın Burada oyunu kaydedip taş duvara çıkın Dikey duran ağaç gövdelerini takip edip üst zemine, oradan da duvarda yürüyüp balkona atlayın Kapıdan geçerek ezici taşların üstünden zıplayıp çeşmeye ulaşın Bu noktadan sonraki yerde kum tanklarınız lazım olacak Sonraki yerde ezici taşların üstünden ipe tutunun Sütunlardan silindiri geçip kapıdan geçin ve diğer sütunları atlayıp diğer kapıdan girin Bir başka alana geldiğinizde sağdaki duvarda yürüyüp zıplayın ve sütundan tutunun (Artwork15 C31: Soldaki dikey ağaç gövdesine atlayıp diğer sütundan küçük bir odaya ulaşın Üst katta sandığı göreceksiniz) Sütundan karşıdaki eğik taşa atlayın ve boruya sallanıp kaçmaya başlayın Dahaka bizi bir başka yere fırlatıyor Hemen merenlerden aşağı inip boruları geçin ve taş çıkıntıya atlayın Yukarı çıkıp sağa gidin ve karşıya geçip köşeden sağa yürüyün Balkondan çıkınca yürüyüp aşağı inin ve sola yürüyüp kapı girişindeki varilleri kırıp yukarı çıkın Karşıya yürüyüp tutunun, varillerden çıkabilmek için biraz sağa gidin Köşeleri dönüp ipi geçin ve merenden aşağı inip portala ulaşın Portalda yeni kum tankı aldıktan sonra oyunu kaydedip dışarı çıkın

Bahçe (Üst kat), Su çarkları (Geçmiş)
Merenleri çıkıp ipten karşıya atlayın Burası bahçenin üst katı Geldiğiniz yöne doğru baktığınızda, sağda kalan düğmeli yer dönüş yolu Sol taraftan devam edin Kapılardan geçip balkona gelin Sağdan yürüyüp merenleri çıkın, tuzakları geçip içeri girin Oyunu kaydedip devam edin, bir başka alana geldik Bu alanı temizleyip ortadaki anahtarı tuttuğunuzda sağlı ve sollu büyüklükleri farklı sütunlar göreceksiniz Amacımız, ortadan suyu açıp aşağı kısma ulaştırmak (Artwork16 E41: Alanın sol köşesinde) Kolu 180 derece çevirip sol üst taraftaki dönen sütuna tırmanın Karşıdaki sütundan duvardaki yarığa, ipe ve alanın solundaki anahtara atlayın Anahtarı ileri doğru 90 derece çevirin Hareket eden büyük sütunun uzun parçası karşıya gelsin Sütuna atlayıp uzun parçadan diğer tarafa ve oradan da bir diğer dönen sütuna ve alanın sağında kalan anahtara atlayın Bu anahtarı 180 derece çevirip uzun kısımların heykele bakmasını sağlayın Duvardaki çıkıntıya son dönen sütuna ve diğer tarafa atlayın (Artwork17 C21: Demir kapının altında; girip kolu çevirin ve suyu açın)

Gizli Bölüm 5: Kolu çevirdiğiniz kısımda suyun geldiği yerin yanından yukarı çıkın Tuzaklar fazla zor değil, “Life Upgradei alıp geri dönün

Geldiğimiz yerden geri dönüp ilk anahtarı 180 derece çevirip ilk konumuna getirin Yani, yanınızdaki sönen sütunun uzun kısmı uçurum tarafına baksın Geri dönüp ikinci anahtara dokunmadan aşağı inin ve ortadaki kolu 180 derece çevirin Suyu aşağı göndermeyi başardık ve büyük kapıdaki ilk kilit açıldı Suyun aktığı kısımdaki kapı açık değil Geldiğiniz kapıdan dönerek bahçenin üst katındaki köprüye gelin Portalın sağında kalan kısma gidip düğmeye basın (Artwork18 C15: Düğmenin yanında) Hızla geriye, köprüye atlayıp yükselen taşa çıkıp borudan tutunun Karşı duvardaki çıkıntıdan devam edin ve kolu çekip tahta merenleri aşağı indirin Merenlerden inip ipten sallanırken karşısındaki zemine atlayın (Artwork19 E33: Zeminin üstünde) Bayraktan kayarak bahçeye inin Geldiğimiz kapıdan geri dönerek merkez salona gelin Burada kırmızılı kadının isminin Kaileena olduğunu öğreniyoruz Bize “Lion Swordu veriyor Demodan sonra oyunu kaydedin Artık diğer taraftaki kilidi de açabiliriz

Mekanik Kule, İkinci Kule (Geçmiş)
Merkez salondaki anahtarı haritanın solunda kalan kısma çevirin Çeşmenin yanına atlayıp silah bulunan köşeden yürüyüp zıplayın Çıkıntıları kullanıp en üste ulaşın (Artwork20 E15: Köşeye zıplayın) Kapıya zıplayarak kolu çekin ve kapıdan geçin Mumların yanında seke seke yukarı çıkın Merenlerden çıkıp ezici taşları geçin ve çeşmede oyunu kaydedin Odayı geçip tahtalardan aşağı inin Bir kenarı uçurum olan meydana geldiğinizde gelenleri öldürün Bir süre sonra dev bir yaratık gelecek Sürekli yuvarlanarak arkasından vurmalı ve saldırılarından kaçmalısınız Bir süre sonra diz çöktüğünde ise arkasından zıplayarak kafasına çıkmalı ve sürekli vurmalısınız Üstüne çıktığınızda zamanı yavaşlatmayı kullanırsanız daha çok vurabilirsiniz Sizi yere atmak için eliyle hareket yaptığında sağa sola kaçarak kurtulmalı ve vurmaya devam etmelisiniz Dev yaratığı öldürüp açılan kapıdan girin (Artwork21 E43: Merenlerin sağında) Düğmeye basıp yükselen taştan yukarı çıkın ve oyun kaydedin

Devamı var
 

Similar threads

Prince of Persia: Warrior Within TAM Çözüm Ön Açıklama: Okuyacağınız tam çözüm oyunun iki farklı sonunu görmenize imkan sağlayacak şekilde hazırlanmıştır Ayrıca oyunu mümkün olan en kısa yoldan bitirmeniz gereken şekli ile düzenlendiğinden tüm bonus sandıklarını açamayacağınızı da bilmeniz...
Cevaplar
0
Görüntüleme
168
TEKNE Kontrolü ele geçirdiğiniz anda bir sürü korsan ile savaşacaksınız Bu sırada kontrolleri öğreneceksiniz Sola doğru devam edin Araya minik demo girecek ve aşağı düşeceksiniz, devam edin Yol üzerinde bulduğunuz su birikintilerinde gücünüzü tazeleyebilirsiniz Koridoru takip ettikten sonra...
Cevaplar
0
Görüntüleme
166
Oyunun tam çözümü Normal zorluk seviyesi için yazılmıştır Oyunumuzda 6 gizli bölgede Life Uprade (sağlık gelişimleri) var Sadece giriş yerlerini yazdımİçeri girip sağlık gelişimlerinizi yapmak size kalıyorElimden geldiğince ayrıntılı bir tam çözüm yazmaya gayret ettim İPUÇLARI *Düşmanı en...
Cevaplar
0
Görüntüleme
138
Legend, kesinlikle gelmiş geçmiş en kısa ve en kolay Tomb Raider oyunu Hatta TR 1 için çıkartılan sadece 4 bölümlük Unfinished Bussiness 'dan bile daha kısa oynama süresi var Oyun resmi olarak 8 bölüm, ancak son bölüm sadece bölüm sonu canavarıiçerdiği için 7,5 bile diyebiliriz Oyunda fare...
Cevaplar
0
Görüntüleme
179
The Maharajah's Treasure Vault (2%) Oyun başladığında sarayın içindesiniz Tepeye ulaşana kadar, duvarın kenarında bulunan taşlara tırmanın Boşluktan atlayın Sağdaki taşlardan ilerleyin, önünüze gelecek olarak duvara tırmanın İlerlerken açılan boşluklardan atlayın, kapıdan içeri girin Heyecan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
174
858,505Konular
982,541Mesajlar
33,027Kullanıcılar
cheavartSon üye
Üst Alt