Blockchain tabanlı dünyanın ilk “Programatik Influencer (fenomen) Pazaryeri” Promodex platformunun fonlama süreci başladı. Bu kapsamda PROMO tokenın toplam arzının %12’sinin satılacağı fonlama süreci, farklı yatırımcı kitlelerine 5 aşamalı olarak gerçekleştirilirken bir taraftan da sürekli devam edecek olan airdrop kampanyaları ile ücretsiz token sahibi olabiliyorsunuz.
Promodex “AIRDROP” Çekilişi ile Herkese PROMO Token
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için bizi Twitter ve Telegram kanalımızdan takip edebilirsiniz.
Teknolojinin aldığı hızlı seyir ve dijitalleşmenin de etkisiyle özellikle son 5-6 yıldır sosyal medyada özgün, bilgi verici ve eğlenceli içerikler paylaşan ve paylaştıkları içerikler geniş kitleler tarafından beğeniyle takip edilen sosyal medya kullanıcıları ‘influencer’ olarak adlandırılmaya başlandı.
Yüksek aracı komisyonları, sürekli artan reklamveren rekabeti ve reklam dolandırıcılığı nedeniyle dijital reklamlardan yeterli verimi alamayan reklam verenler, influencerların kitleler üzerindeki etkisinin farkına vardı.
Pazar, ciddi oranda büyümesine karşın, sadece mega fenomenlerin pastadan pay aldığı bir alan olarak kaldı. Ancak aşağıdaki istatistik bize çok farklı bir şey söylüyor.
Dolayısıyla, toplam 1 milyon takipçisi olan 10 medium influencer, 1 milyon takipçiye sahip 1 mega influencerdan hem daha etkili hem de daha ucuz oluyor. Öyleyse, reklam verenler neden daha avantajlı olanı tercih etmiyor dersiniz? Cevabı çok basit. Çünkü bu süreci yönetebilecek herhangi bir altyapı yada model yok.
Üstelik, mikro ve nano influencerları tespit etmek de çok zor. Mikro ve nano influencerları tespit etmeniz halinde bile bu süreci yönetmek için birçok eleman çalıştırmak gerekir. Bu nedenle reklam verenler, daha yüksek etkileşim alabilecekleri birçok nano, mikro ve medium influencerlarla çalışmak yerine, sınırlı sayıda mega influencer ile çalışmaya mecbur kalıyor.
Son birkaç yılda tüm dünyada influencerlarla reklam verenleri bir araya getiren influencer pazaryeri platformları ortaya çıkmaya başladı bile. Üyelik ücretleri ve manuel kampanya yönetimi ile çalışan bu yapılar, influencer marketingi otomatize edecek programatik bir yapıya yada modele sahip değiller.
Influencer marketing tarafındaki bu durum, 2000’lerin başında henüz programatik yapıya geçiş sağlamamış dijital reklam piyasasına benzetilebilir. O dönemde de her bir dijital mecrada ayrı ayrı reklam alımı yapılması gerekmekteydi. Programatik ile satın alma süreci hızlı ve otomatik hale gelirken, gelişmiş hedefleme ile çok daha etkili ve verimli hale geldi.
Influencer marketing tarafında ise, influencer bulma ve kampanya yönetimi özelliklerine sahip olan platformlar olsa dahi, aynı ayda bir çok influencer ile programatik kampanya yapilabilecek bir altyapı yok. İşte bu noktada Promodex ile dünyanın ilk “Programatik İnfluencer Pazaryeri” hayata geçiyor.
Dünyanın ilk, blockchain tabanlı influencer pazaryeri olan Promodex, sadece reklam verenlerin influencerlara erişip programatik olarak kampanya yapmasını sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda her seviyede influencerın da bu pazardan pay almasını ve düzenli gelir elde etmesini sağlıyor.
Promodex: Temel Fonksiyonlar
Promodex platformu temel olarak 3 fonksiyona dayanıyor.
- Programatik kampanyaProgramatik Influencer marketing kampanyası
- Programatik airdrop kampanyası
- Programatik bounty kampanyası
*** Önemli not: Soft-cap Seed Fund (bitiş tarihi: 15 Kasım 2021 Türkiye saati 23:59) aşamasına geçen Promodex veya Promodex ekibi doğrudan veya dolaylı olarak itibari veya kripto para talebinde bulunmaz. Olası taleplere karşı şüpheyle yaklaşınız.
- Seed Fund katılım talep formu:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için Giriş yap veya üye ol.hızlı erişim linki:Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için Giriş yap veya üye ol.Telegram kanalı:Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için Giriş yap veya üye ol.katılımı için buraya tıkla:Ziyaretçiler için gizlenmiş link , görmek için Giriş yap veya üye ol.: [email protected]