Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Radeon 660M, FSR 2.0 ile God of War Testine Girdi

Radeon 660M, FSR 2.0 ile God of War Testine Girdi
0
32

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
AMD-Ryzen-6000.jpg

YouTuber TechEpiphany, yakın vakitte AMD’nin yeni FSR 2.0 teknolojisiyle güncellenen God of War oyununu test etti. Teste sahne olan grafik yongası ise RDNA 2 mimarisine dayanan Radeon 660M idi. Bildiğiniz üzere Ryzen 6000 taşınabilir serisinde Radeon 660M ve Radeon 680M olmak üzere farklı entegre GPU’lar kullanılıyor.

Bunların harici ekran kartları olmadığını belirtelim. Lakin RDNA 2 mimarisi ve AMD optimizasyonları sayesinde 1080P’de (1920 x 1080) çok güzel FPS oranları sunuluyor. Ryzen 5 6600H ile yapılan testlere bakılırsa, FSR 2.0 üzere bir teknolojiyle desteklenen üst seviye oyunlarda Radeon 660M hiç de üzücü bir seçenek değil.



AMD’nin entegre GPU’su, 1080P çözünürlükle bir arada düşük, orta ve yüksek ayarların karışımında, istikrarlı FSR 2.0 modunda 30-35 FPS elde etmeyi başardı. Hatta vakit zaman kare suratları 38’lere kadar yükseldi. Radeon 660M, 1080P için önerilen Radeon RX 5700 ihtiyacının çok altında. Ek olarak, FSR 2.0 zamansal ölçekleme algoritmasının artan ihtiyaçları nedeniyle FSR 1.0’dan çok daha fazla hesaplama gücüne muhtaçlık duyuluyor.

Diğer taraftan bu iGPU’nun sadece 15W üzere düşük bir TDP’ye sahip olduğunu belirtmekte yarar var. Bu da onu hafif ultrabook’lar ve başka taşınabilir aygıtlar için hoş bir seçenek haline getiriyor. Ağabeyi Radeon 680M ise tersine 45W TDP’ye sahip.
 
858,508Konular
980,808Mesajlar
30,674Kullanıcılar
fragman4kSon üye
Üst Alt