Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Reklamlı Netflix aboneliğinin tarihi, hayal kırıklığı yaratan bir haberle birlikte açıklandı

Reklamlı Netflix aboneliğinin tarihi, hayal kırıklığı yaratan bir haberle birlikte açıklandı
0
80

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
netflixin-reklam-destekli-katmani-resmen-dogrulandi-ZP1X.jpg

Netflix, reklam takviyeli ucuz abonelik seçeneğinin ne vakit başlayacağını açıkladı: "2023'ün başlarında..." Dahası, artık bu yeni seçeneğin gerçekte nasıl olacağı hakkında daha detaylı bir fikre de sahip olmaya başlıyoruz.

Şirketin ikinci çeyrek gelir duyurusunun bir kesimi olarak konuşan Netflix eş CEO'su Ted Sarandos, akış hizmetinin yaklaşmakta olan reklam takviyeli abonelik seçeneğinin şu anda Netflix'in standart sürümünde mevcut olan her sineması ve TV gösterisini içermeyeceğini söyledi. Sarandos, "Bugün, insanların Netflix'te izlediklerinin büyük çoğunluğunu bugün reklam takviyeli düzeye dahil edebiliriz. Stüdyolarla görüşme halinde olduğumuz ve bu seçeneğe dahil edilmeyecek birtakım şeyler var, lakin eseri bugün piyasaya sürsek bile, üyeler tekrar şahane bir tecrübeye sahip olacaklar. Birtakım ek içerikleri kaldıracağız, fakat mutlaka çok fazlasını değil değil” dedi.

Sarandos'un doğrulamasının, yayıncının yayından sonraki birinci birkaç ay için mi yoksa süresiz olarak reklam dayanaklı düzeye atıfta bulunup bulunmadığı tam olarak muhakkak değil, lakin yeni abonelik paketini seçmeye karar veren Netflix müşterilerinin ödeme yapanlarla en azından başlangıçta tam olarak birebir seviyede içeriğe sahip olmayacakları epeyce net.

Netflix CFO'su Spencer Neumann ise birebir görüşmede, "Ted'in dediği üzere, rastgele bir ek içerik müsaadesi hakkı olmadan bugün başlatabiliriz" dedi ve ekledi: "Umarım bunu tamamlayabiliriz, lakin yaptığımız işte disiplinli olacağız."

Stranger Things ve Bridgerton üzere Netflix üretimi yepyenilerin katiyen yayıncının reklam dayanaklı katmanına dahil edileceğini biliyoruz ve Wall Street Journal'ın söylediğine nazaran şirket, You, Russian Doll, The Crown ve Cobra Kai dahil olmak üzere lisanslı eserlerin reklam dayanaklı sürümlerini yayınlama hakları için Universal, Warner Bros. ve Sony Pictures Television ile görüşmelerini sürdürüyor.

Büyük olasılıkla, Netflix bu hakları yeni düzeyin başlatılmasından evvel garanti altına alacaktır. Daha evvel belirtildiği üzere, Sarandos, stüdyolarla görüşmelerin devam ettiğini söylüyor. Lakin hangi cins içeriklerin dahil edilmeyeceği sorusu varlığını sürdürüyor.

WSJ'nin söylediğine nazaran üstte bahsedilen görüşmelerin konusu Breaking Bad ve NCIS üzere daha eski (ama yeniden de popüler) dizileri de içeriyor.

Netflix'in her bölgedeki sürümü farklı bir kütüphaneye sahip olduğundan ötürü, bu erken evrede erişim verilmeyecek içeriklerin neler olabileceğini söylemek pek mümkün değil, lakin reklam dayanaklı aboneliğin gelecek yılın başlarında piyasaya sürüleceği düşünülürse, yakında çok daha fazla bilgi verileceği varsayım edilebilir.
 

Similar threads

Netflix CEO'su Ted Sarandos, bir müddettir zati ortalıkta dolaşan söylentiyi birinci ağızdan doğruladı: Netflix'e reklamlar geliyor! Hollywood Reporter'a nazaran Sarandos, Mayıs ayının ikinci haftasında sızdırılan raporları doğruladı ve daha ucuz, reklam dayanaklı bir Netflix abonelik...
Cevaplar
0
Görüntüleme
161
Netflix'in reklamlarla desteklenecek yeni bir abonelik düzeyi sunacağı artık bilinen bir gerçek. Fakat yayın devi, içeriklerin tanıtım bildirileriyle kesintiye uğramasının yanı sıra birtakım kısıtlamalar da getirebilir. Netflix uygulamasının kodunda yapılan bir keşfe bakılırsa, şirketin...
Cevaplar
0
Görüntüleme
139
858,505Konular
982,768Mesajlar
33,064Kullanıcılar
kazimdemirSon üye
Üst Alt