
Yapay zekâ sistemlerinin yaygınlaşmasıyla, firmaların bu sisteme dayalı teknolojiler geliştirmesi mümkün oluyor. Renault Türkiye ise yapay zekâ teknolojilerine müşterileriyle daha yeterli muhabere kurabilmek ismine yatırım yaptı.
Renault Diyalog merkezini faaliyete sokan firma, müşterileriyle onların içinde bulundukları duruma nazaran konuşmak için bekleyen bir ekip kurdu. Yapay zekâ yazılımları ise temsilcilerle müşterilerin konuştukları anda devreye giriyor. Müşterinin ses tonundan onu tanıyıp hangi hisler içerisinde olduğunu manalandıran sistem, müşteri temsilcisini yönlendiriyor.
Mahsusen davet merkezleriyle kurulan iletişimdeki mahzurları ortadan kaldıran Renault Diyalog, kesintisiz biçimde hizmet vermeye de devam edecek.
Acilen aşağıdaki medyada Renault’un yapay zekâ destekli davet merkezini nasıl çalıştığını görebilirsiniz: