Ayna tarz selfieleri ve minimalist estetiği ile bilinen Rosie Huntington-Whiteley artık ise yeni bir dalda uzmanlaşıyor: Hoşluk. Rose Inc. isimli bir hoşluk markası kurduğunu duyuran Rosie Huntington-Whiteley, 2018’de kurduğu blog sitesinden ilham aldı. İnternet sitesi üzerinden uzun bir müddettir ferdî favorilerini ve hoşluk rutinini paylaşan Whiteley, hayalindeki eserleri kendi yaratmaya karar verdi.
Arkası arkasına gelen ünlülerin hoşluk markaları listesine eklenen Huntington-Whiteley, hayranlarının ve takipçilerinin isteklerinden yola çıkarak bir koleksiyon tasarladı. Sevenlerinin yorumlarını, şikayetlerini ve tavsiyelerini dinleyerek tam manasıyla isteklere ve gereksinimlere nazaran bir eser skalası üreten Huntington-Whiteley, Rose Inc CEO’su Caroline Hadfield ile birlikte ‘modern bir hoşluk markası’ kurma maksadıyla çalıştı.
Markasının birinci koleksiyonu için 6 modüllük bir seri çıkaran Huntington-Whiteley, cilt bakımının olmazsa olmazları ile başladığını belirtti. Bilhassa yetişkin akne meselesine odaklandığını söyleyen Huntington-Whiteley, Refinery29 ile yaptığı konuşmada, “Yetişkin hayatım boyunca akneye yatkın bir cildim oldu ve 16 yaşımdan beri bununla nasıl çaba edeceğimi bulmaya çalışıyorum. Yıllar içerisinde kendi araştırmalarımı yaptım ancak bana kesin sonuç veren iki içerik oldu AHA tonikler ve nemlendirici serumlar” dedi.
Cilt bakımının yanı sıra makyaj eserleri de tasarlayan Huntington-Whiteley, en sevdiği eserleri tasarladı. Krem allık, ruj, kaş jeli ve her şeyi bir ortada sunan bir kapatıcı tasarlayan Huntington-Whiteley, tüm eserlerin formülleriyle birebir ilgilendiğini belirtti.
Türkiye'nin en güncel forumlardan olan forumdas.com.tr'de forumda aktif ve katkısı olabilecek kişilerden gönüllü katkıda sağlayabilecek kişiler aranmaktadır.