Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

RTX 3050 Destekli Game Ready 511.32 Sürücüsü Çıktı

RTX 3050 Destekli Game Ready 511.32 Sürücüsü Çıktı
0
84

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
2
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
106
Nvidia-Logo.jpg

Geçtiğimiz haftalarda 511.23 sürümlü GeForce Game Ready şoförü God of War, Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction, Hitman III, The Anacrusis, GRIT ve Monster Hunter Rise üzere birçok oyuna optimizasyon getirmişti. Yeni 511.32 WHQL şoförü ise yeni satışa çıkan GeForce RTX 3050 ekran kartına takviye getiriyor.

Yeni sürümle birlikte rastgele bir yanılgı tahlili göremiyoruz. Lakin NVIDIA bilinen problemlerin bir listesini yayınladı ve bu yanılgılar önümüzdeki şoförlerle giderilecek. 511.32 WHQL şoförü tüm kullanıcılara görünmeyebilir çünkü yeni GPU’ya dayanak eklemek üzere hazırlandı.
  • Windows11/Far Cry 6: Karşılaştırmada ve oynanışta geometrik bozulma meydana gelmesi.
  • NVIDIA Ampere: GPU bir HDMI 2.1 ses/video alıcısına bağlıyken ve Dolby Atmos oynatılırken ses düşmeleri.
  • Deathloop/HDR: Windows HDR faalken oyunda TDR yanılgısı yahut bozulma meydana gelmesi. Bu sorun oluşursa Windows HDR ayarını değiştirin.
  • Sonic & All-Stars Racing Transformed: Oyuncuların suyun içinden geçtiği parkurlarda çökme yaşanması.
  • NVIDIA Advanced Optimus/NVIDIA Denetim Paneli: Ekran çoklayıcı cinsini “dGPU” olarak ayarladıktan sonra, ayarın yine başlatma yahut S4’ten devam ettirme sonrasında silinmesi.
  • NVIDIA İmaj Ölçekleme/Masaüstü: Masaüstüne İmaj Ölçekleme uygulandığında, cold boot sırasında ekranın sol üst köşeye taşınması. NVIDIA Image Scaling’i masaüstüne uygulamayın çünkü özellik sadece görüntü yükseltme yahut ölçekleme çözünürlüğüyle çalışmayan oyunlar için tasarlandı.
  • NVIDIA Manzara Ölçeklendirme/DirectX 11 görüntü uygulamaları: Manzara Ölçekleme etkinleştirildiğinde oynatılan görüntünün bozulması yahut bir HDR geçişi gerçekleştirildikten sonra sistemin askıda kalması.
 

Similar threads

NVIDIA, GeForce Game Ready şoförlerinin yeni sürümünü herkes için kullanıma sundu. WHQL imzalı 511.23 şoförü, NVIDIA DLSS ve Reflex teknolojilerinin takviyesiyle birlikte en güzel God of War oyun tecrübesini sunmayı hedefliyor. Ayrıyeten yeni şoförle birlikte Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction...
Cevaplar
0
Görüntüleme
78
NVIDIA, GeForce Game Ready şoförlerinin yeni sürümünü kullanıma sundu. WHQL imzalı olarak gelen sürüm 471.96, rastgele yeni bir oyun için optimizasyon sunmuyor. G-Sync uyumlu monitörlerin listesi de genişletilmiş ve 6 yeni monitöre dayanak sağlanmış. Yeni şoför, NVIDIA Image Sharpening...
Cevaplar
0
Görüntüleme
55
NVIDIA, geçtiğimiz hafta Ghostwire: Tokyo Destekli NVIDIA 512.15 WHQL sürücüsünü tüm kullanıcılar için indirmeye sunmuştu. Şirket şimdi yeni piyasaya sürülen amiral gemisi RTX 3090 Ti ekran kartına destek sunmak için özel bir sürücü hazırladı. Game Ready 512.16 WHQL sürücüsü yalnızca yeni...
Cevaplar
0
Görüntüleme
259
AMD’nin DirectX 11 oyunlarında performans artışları sağladığı Adrenalin 22.5.2 şoförü yayınlandı. Kısa ortanın akabinde NVIDIA da yeni GeForce 512.95 WHQL Game Ready şoförlerini kullanıma sundu. Game Ready şoförüyle oyuncular, “Hitman 3”, “Sniper Seçkine 5” ve “My Time as Sandrock” oynarken...
Cevaplar
0
Görüntüleme
127
NVIDIA tarafından GeForce 466.47 WHQL ekran kartı şoförü yayınlandı. Yeni şoför Days Gone ve Knockout City için takviye sunuyor. AMD’nin de daha yeni yayınladığı şoför ile uzun bir mühlet PlayStation için özel kalmış oyuna takviye sağladığını not olarak düşelim. WHQL sertifikalı 466.47 Game...
Cevaplar
0
Görüntüleme
82
858,500Konular
982,370Mesajlar
32,972Kullanıcılar
estergon37Son üye
Üst Alt