Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Sabiha Gökçen’den havacılık çalışanlarına saygı kampanyası

Sabiha Gökçen’den havacılık çalışanlarına saygı kampanyası
0
125

dagcı

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,225
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
69
F-D Coin
71

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı (İSG) idaresi, pandemi sonrası artan seyahat yoğunluğunda durmaksızın koşturan havacılık bölümü çalışanlarının hak ettikleri saygıyı mucibince görebilmeleri için “Saygı Gülümsetir” isimli bir farkındalık projesi başlattı.

Pandemi sonrası bilhassa yaz aylarında artan uçuş trafiği sebebiyle havalimanlarında yaşanan yoğunluğa dikkat çeken İSG idaresi, 24 saat aralıksız hizmet veren havacılık bölümü çalışanlarına hak ettikleri hürmetin gösterilmesi için farkındalık sağlamayı amaçlayan projesini havalimanı terminalinde tanıttı.

“Saygı Gülümsetir” ve “Önce Saygı” temalı bildirilerin yer aldığı rozetleri işçiye takarak kampanyayı başlatan İSG CEO’su Berk Albayrak, havalimanı ile birinci temas noktasından uçuş kapısına dek farklı süreçlerde misyon alan güvenlik, emniyet, paklık, yolcu hizmetleri, gümrük ve otel işçisiyle havalimanında çalışan tüm paydaşların bir ortaya geldiği tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, “Zamanla yarışan bir hizmet kesiminde, işini ağır gerilime karşın en uygun biçimde yapmaya çalışan tüm havalimanı çalışanlarına hak ettikleri saygıyı göstermek hepimizin minnet borcudur” dedi.

Albayrak konuşmasında, terminal genelinde paylaşılan bilgilendirme afişleri ve ekranlara yansıtılan yönlendirme iletileriyle yolcuları havalimanında geçerli kural ve düzenlemelere uymaya, çalışanlara kolaylık ve hürmet göstermeye, nazik ve güler yüzlü davranışa davet ettiklerini belirtti.

Sabiha Gökçen ailesi olarak tüm paydaşlarıyla birlikte salgın sonrası seyahat talebindeki patlamayı başarılı bir biçimde yönettiklerini tabir eden Albayrak, şunları kaydetti: “Koronavirüsün yol açtığı global belirsizlik sürecinde çalışanımızla özverili çalışmalarımız, operasyon verimliliğimizi artırdı. 2022’de sayısı artan dış sınır yolcumuza daha âlâ hizmet verebilmek için mevcut terminal kapasitemizi de arttırdık. Bu muvaffakiyet öyküsünün kahramanları çalışanlarımızdır.”

Avrupa'nın en süratli toparlanan ikinci havalimanı olan Sabiha Gökçen’in pandemiyi ve beraberinde tetiklediği ekonomik krizleri çalışanlarıyla omuz omuza atlattığını vurgulayan Albayrak, bahar aylarında başlayıp artarak devam eden uçuş talebinin de İSG çalışanlarının gece gündüz fedakar çalışmalarıyla karşılandığına dikkat çekti.

Pandemi gölgesinde geçen iki yaz döneminin akabinde bu yaz kısıtlamaların da kalkmasıyla insanların tekrar seyahate ağırlaştığını kaydeden Berk Albayrak, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Birçok havalimanında izdihamlar oluştu. Yüzlerce uçuş iptal edildi, binlerce yolcu denetim noktalarındaki kuyruklara takılarak uçağını kaçırdı ve saatlerce havalimanlarında mahsur kaldı. Bizler Sabiha Gökçen’de gerek check-in alanlarındaki, gerekse bagaj teslim süreçlerindeki bekleme mühletini optimize ettik; uçak park ve taksi imkanlarımızla konuklarımıza seyahatlerinin her basamağında kolaylıklar sağladık, ki aslında seyahat gerilimi yaşayan yolcular bir de havalimanında ekstra yıpranmasın.”

Yolcuların seyahat öncesi telaş yahut gerilim yaşamalarını anlayışla karşıladıklarını, lakin yolcuların da havalimanı içerisinde, bilhassa denetim noktalarında ulusal ve milletlerarası havacılık standartlarının getirdiği kuralları uygulamaya çalışan çalışana kolaylık sağlamalarının elzem olduğunu belirten Albayrak, “Tüm havalimanı çalışanımız, konuklarımızın güvenliği, sıhhati ve konforu için 7/24 çalışıyor” diye konuştu.

İSG Mülki Yönetim Amiri Halil Avşar da yaptığı konuşmada, “Günde yaklaşık 600 uçağın iniş ve kalkış yaptığı havalimanımızda her gün binlerce yolcuya hizmet veren çalışanlarımızın huzurlu bir biçimde, karşılıklı sevgi ve hürmet ortamında çalışması değerli. Bu sebeple “Saygı Gülümsetir” kampanyasının verdiği ileti hepimiz için çok değerli” dedi.

Proje tanıtımına HEAŞ Genel Müdürü Mustafa Karakuş, Emniyet Şube Müdürlüğü üst seviye yetkilileri ile güvenlik, muhafaza ve paklık hizmetleri çalışanının yanı sıra, havalimanı çatısı altında operasyon yürüten ticari iş ortakları katıldı.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı
 

Similar threads

Benzersiz ve kişiselleştirilmiş avantajlar sunan ödül programı ISG PORTPAL, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nı (ISG) tercih eden yolcuların hizmetine sunuldu. Global havalimanı sadakat programı çözüm sağlayıcısı Arrture ile teknolojik alt yapı ve program yönetimi alanlarında iş...
Cevaplar
0
Görüntüleme
137
Dış sınırlar yolcusu yüzde 125 artış gösteren İstanbul Sabiha Gökçen Milletlerarası Havalimanı’nda, iç çizgilerdeki kapılardan kimileri dış çizgiler kapısına dönüştürülerek yolcu akışına sürat kazandırıldı. Türkiye’nin dünyaya açılan kapısı İstanbul Sabiha Gökçen Milletlerarası Havalimanı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
80
İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’ndan yapılan açıklamaya göre, 2009 yılı sonunda 6,6 milyon yolcuyu ağırlayan Sabiha Gökçen Havalimanı, 10 yılda yolcu sayısını 6 kat artırarak 2019 yılı sonunda 36 milyon yolcuya ulaşmayı hedefliyor. Geride kalan 10 yıllık sürede 2009-2015'te art...
Cevaplar
0
Görüntüleme
84
Bloomberg HT TV’de İş Dünyası programında konuk olan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı CEO’su  Ersel Göral, 400 milyon Euro yatırımla hayat geçirecekleri ek terminal bina yapımına en geç  Nisan 2020’de başlayacaklarını ve bir buçuk yılda tamamlanacağını açıkladı. Yatırım...
Cevaplar
0
Görüntüleme
68
Koronavirüs ile mücadele kapsamında yurt dışı uçuşları durdurulurken, yurt içi uçuşlarına da kısıtlama getirildi. Konuyla ilgili İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı İşletmesi (İSG) yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, “Değerli Misafirlerimiz, Corona virüsünün etkilerinin azaltılması...
Cevaplar
0
Görüntüleme
99
858,515Konular
981,005Mesajlar
30,817Kullanıcılar
MuhammedpyzSon üye
Üst Alt