Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

'Sadece sektörü değil, müşterinin telefonundaki tüm uygulamaları rakip görüyoruz'

'Sadece sektörü değil, müşterinin telefonundaki tüm uygulamaları rakip görüyoruz'
0
93

seocu

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,340
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
69
2237379_720x360.jpg

Akbank Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, Akbank olarak 'sadece mobil' vizyonuyla hareket ettiklerini söyledi.  Bloomberg HT televizyonunda Finansa Teknoloji programına konuk olan Yüce, mobil bankacılık deyince sadece bankacılıktan bahsetmenin mümkün olmadığının altını çizerek, "Biz sadece sektörümüzü değil müşterilerimizin telefonlarındaki tüm uygulamaları rakibimiz olarak görüyoruz. Çünkü hangi hizmeti kullanıyor olursak olalım tek istediğimiz “yeterince hızlı, bağlı, basit ve akıllı olması” diye konuştu.

 
2237379_0d5bdc4e18547c46f7421813e184271f.jpg

Akbank'ın mobil uygulamasını yenilediklerini belirten Yüce şöyle devam etti: "Akbank Mobil’in merkezine deneyimi ve “tasarımı koyduk. Bunların etrafında sosyalleşme, yapay zeka, veri, müşterinin ihtiyaçlarına doğru çözümleri sunan bir yapı kurmaya büyük özen gösterdik."

'AMAÇ TEKNOLOJİ VE FİNANSAL HİZMETLERİN KARMAŞIKLIĞINI HİSSETİRMEMEK'

Akbank olarak amaçlarının teknolojinin ve finansal hizmetlerin karmaşıklığını, müşterilere hissettirmeden usta bir koreografın becerisiyle, perde arkasında çözmek olduğunu vurgulayan Yüce, arkadaki sofistikasyonun aksine, sahnede son derece yalın bir deneyim bırakabilmenin ana hedef olduğunu kaydetti. Tasarıma sadece görsel bir dönüşüm olarak da bakmadıklarını ifade eden Yüce, "Akışları yeniden tasarladık, tasarlıyoruz. Tüm servislerimizi yeniden ele alıyoruz. Müşterilerimizin bugünlerini, yarınlarını ve finansal refahlarını iyileştirerek akıllı para yönetimi yapacakları servis tasarımlarını oluşturuyoruz. Yeni Akbank Mobil’de dilimiz de değişti. Mesafeleri, formaliteleri kaldırdık. Daha samimi ve içten, müşterisi ile onun dilinden konuşan, hayata dair bir bankacılık dili yarattık. Bu dili daha da geliştirme yolunda adımlar atacağız" diye konuştu.

 

'BİR MÜŞTERİ AYDA ORTALAMA 31 KEZ DİJİTAL ŞUBEYE GİRİŞ YAPIYOR'

Tasarım ve müşteri deneyimi kavramları üzerinde çok durduklarını vurgulayan Yüce, yeni Akbank'ı bu iki kavram üzerine inşaa ettiklerini söyledi. Tasarımın müşteri odaklı düşünmenin somutlaşmış hali olduğunun altını çizen Yüce, "Bizim markamızın prensipleri varsa, yapmak istediğimiz bir kullanıcı deneyimi felsefe varsa bunu ancak, tasarım ile yansıtabiliriz. Tasarımı da sadece görsel tasarım olarak değil, müşteri deneyimi tasarımı, hizmetlerin tasarımı görsel tasarım, ekranların tasarımı, hepsi  gözlüğüyle bakarak hareket ediyoruz" diye konuştu. Diğer taraftan da çalışanlarının 'tasarım kültürü'nü benimsemeleri için farklı programlar yürüttüklerini vurgulayan Yüce şunları söyledi: "Bu anlayışla, tasarım bakış açısını ve yetkinliğini Akbank’ta yerleştirmek için geçtiğimiz yıl kendi tasarım stüdyomuzu (Design Studio) kurduk. Attığımız en önemli adımlardan biri, tasarım ekosisteminde yetişmiş, bu kültürü yaşatabilecek yetenekleri tasarım stüdyomuza kazandırmak oldu. Bankamızda şu an farklı alanda önemli tecrübelere sahip tasarımcılar çalışıyor."

Akbank'ta dijital penetrasyon oranının yüzde 62 olduğunu belirten Yüce, aylık müşteri başına login olma sayısının ise 31 olduğunu söyledi. Akbank'ta işlemlerin yüzde 94'ünün şube dışı kanallardan gerçekleştiğinin altını çizen Yüce, ihtiyaç kredilerinin yüzde 70'inin de Şube dışı kanallardan yapıldığını sözlerine ekledi.
 

Similar threads

Akbank Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, "İçinden geçtiğimiz bu dönem gösterdi ki dijitalleşme bir tercih değil; çağımızın kaçınılmaz bir gerekliliği" dedi. Bloomberg HT televizyonunda Finansal Teknoloji programına katılan Yüce, iş...
Cevaplar
0
Görüntüleme
76
Dünyanın saygın finans yayın gruplarından Euromoney'nin "Awards for Excellence 2019 - Mükemmellik Ödülleri 2019" töreni İngiltere'nin başkenti Londra yapıldı. Ödül töreninde Akbank, "Dünyanın En İyi Dijital Bankası" seçildi. Akbank aynı zamanda "Orta ve Doğu Avrupa'nın En İyi Dijital Bankası"...
Cevaplar
0
Görüntüleme
83
  Akbank Teknoloji ve Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Dr. İlker Altıntaş, 2020 yılında gündemlerinde dijitalleşme olmaya devam edeceğini söyledi. Bloomberg HT televizyonunda Finansal Teknoloji programına konuk olan Altıntaş, "İşin olmazsa olmazı denilen nokta ise bilgi güvenliği" dedi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
84
TEB Dijital Bankacılık Grup Direktörü Serkan Fergan, önümüzdeki dönem BDDK'nın taslak tebliğinin fiiliyata geçmesiyle beraber uzaktan müşteri ediniminin görüleceğini ve bunun sektör açısından çok önemli olduğunu söyledi. Bloomberg HT televizyonunda Finansal Teknoloji programına katılan Fergan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
70
Dijital dünyanın gerekliliklerine ayak uyduran bankalar da yenilikleri ile müşterilerinin hayatını kolaylaştıyor. Son olarak, Akbank cephesinden tasarım ve teknolojiye dair bir dizi yenilik haberi geldi. Akbank mobil uygulaması yenilenerek, müşteri deneyimini iyileştirildi. Akbank mobil...
Cevaplar
0
Görüntüleme
52
858,506Konular
983,004Mesajlar
33,105Kullanıcılar
2955SamsunSon üye
Üst Alt